22

8.8K 535 7
                                    

Brajan

- Hvala mala, tvoj sam dužnik – zagrlim Klaru.

- Nema na čemu, ali molim te održi svoju reč – kaže mi kao ozbiljno.

- Obećavam, veridba će nam biti duga.

Želim da zaprosim Adu a njena sestra je moj saučesnik, donela mi je Adin prsten i pomogla mi da odaberem pravi. Ona je pametna cura, želi da njena sestra bude srećna ali želi i da odužimo veridbu da se psihički pripremi za odlazak sestre.

- Ili... – zastanem.

- Voleo bih da živiš sa nama, dobićeš ceo sprat za sebe.

- Šališ se zar ne? – zastala je.

- Naravno da ne, ti si Adina mlađa sestra što znači da si i moja mlađa sestra, osim toga Ada te obožava i ne želim da vas razdvojim.

- Ali vi ćete dobiti decu, planiraćete porodicu...

- Klara, ti si porodica.

- To je veoma lepo od tebe i moja sestra će biti oduševljena ali meni je sjajno kod Prestonovih, Darla i Dejvid me čuvaju kao svoje dete. Mislim da kroz mene žive porodicu, daju mi sve što nisu mogli Adi.

- Ti si jako pametna cura – nasmešim joj se.

- Znam.

- Ostaviću tu odluku Adi i tebi ali želim da znaš da su ti vrata moje kuće uvek otvorena, moj dom je i tvoj dom.

- Hvala ti Brajane, ti samo čuvaj moju sestru i biće sve i redu.

- Hoću, obećavam. Hajde vodim te na sladoled.

- Nisam dete, znaš? – namusila se.

- Kod onog Meksikanca? – zaboravio sam kako se zove.

- Pa kad već nudiš najbolji sladoled u gradu...

- Hajde.

. . .

Ne želim puno da dužim i davim, Ada mi odgovara, mi se volimo, razumemo i ona je moj najbolji prijatelj. Nikad nisam ni na sekund posumnjao u nju niti mi je ona dala neki povod, planira svoj dan sa mnom, neretko se budi pored mene i provodi svoje noći u mom krevetu. Jednostavno je, ona je ta! Još samo da smislim kako da je zaprosim.

Moje razmišlajnje prekida Ada, nisam je očekivao ovako rano jer je trebalo da ode do dosadne Anhelike i provede veče sa njom. Moraću sa njom ozbiljno da popričam o pritisku koji vrši na Adu.

- Poranila si – ustanem i krenem sa njom. Nešto nije u redu, plakala je.

- Ada? – krenem ka njoj a ona podigne ruku. Stao sam zbunjeno.

- Želim nešto da te pitam i ne želim da me lažeš.

- U redu – namrštim se jer mi se ne dopada kako izgleda.

- Kakav dogovor imaš sa Anhelikom?

- Molim?

- Kakav dogovor imete ti i Anhelika u vezi mene? – ponovila je pitanje.

- Ne razumem, Anhelika i ja nemamo nikakav dogovor – ovo mi se ne dopada.

- Jesi li siguran?

- Ada o čemu se radi ovde?

- Anhelika mi je rekla da ste ti i ona sklopili dogovor, oženićeš me u zamenu za njene deonice.

Namrštim se na ovo. Nisam iznenađen, nimalo nisam iznenađen njenom igrom, ali sam iznenađen njenim pokušajem da izmanipuliše Adu jer sam zaista verovao da je Ada jedina osoba koju ona voli. I sada je Ada tužna, a ja sam jebeno besan jer se ta žena meša u moj život ali ja nisam Dejvid. Ovo će je skupo koštati.

Trenutak za nasWhere stories live. Discover now