Brajan
- Zdravo Brajane, moram priznati da sam iznenađena tvojom posetom – Anhelika mi prilazi.
Krenuo sam kod Ade ali prvo moram njoj da skrenem pažnju na neke stvari.
- Sedi.
- Neću, biću brz, žurim.
- U redu.
- Prestani da kopaš po Adinom životu – kažem joj ozbiljno.
- Ti si svestan da je ona moja unuka.
- A ti nisi svesna da sam njen slučaj preuzeo na sebe, ja znam šta treba da uradim a znam i kako ću to da uradim. Zato prestani da šalješ ljude na sve strane jer ćeš upropastiti moje planove ili ćeš privući pogrešnu pažnju.
Razmišljala je dok je gledala u mene.
- Ozbiljan sam Anhelika.
- U redu, reci mi zašto ja treba da odustanem, Ada je moja unuka, deo moje porodice.
- Zato što ja već radim na tome! – ponovim.
- Zašto ti radiš na interesima moja unuke? Ovo je porodična stvar.
- Odlično znaš da ja ne volim da objašnjavam svoje postupke.
- Znam ali ako želiš da odstupim moraćeš da mi daš dobar razlog jer od porodice se ne odustaje, nije bitno preko koga se ide.
Da, čuvena njena izjava. Gazi sve!
- Samo jedan razlog?
- Da.
- I odstupićeš?
- Hoću.
- Anhelika ja odlično znam da si ti prljav igrač.
- Dozvoliću ti da rešiš Adin problem, dajem ti svoju reč.
- U redu. Odlučio sam da ti ispunim želju.
Nasmešila se ali onako svaznajuće.
- Planiram da oženim tvoju unuku.
. . .
Ada nije želela da izađe sa mnom na večeru, kaže da mora da uči, zato sam naručio picu i krenuo kod nje. Kada me je ugledala na vratima bila je iznenađena a i ja.
Ada je raščupana, sa olovkom u kosi, na sebi ima ogromnu pidžamu i naravno nosi naočare.
- Ovaj... šta ćeš ti ovde?
- Doneo sam hranu.
- Skoro će deset.
- Pa?
Prođem pored nje i uđem unutra.
- Ti stvarno učiš – knjige i beleške su na sve strane.
- Ima ispit u ponedeljak.
Nagazim na nešto i skonim nogu. To je neki privezak. Sagnem se i podignem ga.
- Tvoje? – pitam je.
- Da – uzela je privezak i namrštila se a onda ga je sklonila u stranu. Prepoznajem ga, pokazala ga je jednom meni i Dejvidu, poklon od njega za njenu majku.
- Bio ti je oko vrata poslednji put.
- Da, samo sam... razmišljala – namrštila se.
YOU ARE READING
Trenutak za nas
RomanceOna se bori da preživi sa mlađom sestrom, školuje se, radi i krije se od nasilnog oca. On je neko čiji je život savršeno uređen. Nju traže, njega žele. Životne priče Ade i Brajana se preklapaju u trenutku i oni shvataju da od tog trenutka više ništa...