*Yoohyeon*
"Mazeofobi"
"Hadi ama Yoo! Oyunbozanlık yapma!"
"Yoohyeon bu sadece lunaparkta olan sıradan bir labirent."
"Çıkışta ödül var. Kesinlikle yapmalıyız."
Yoohyeon, Irene'in koluna girdi. Sonra da kızları kıramadı ve kabul etti. Uzun süredir onu iknâ etmeye çalışıyorlardı. Wendy, Seulgi, Joy, Yeri ve Irene ile birlikte içeriye girdi.
Girer girmez nefes alışverişi düzensizleşmişti. Gayet rengarenk ve güzel görünen duvarları vardı. Yoohyeon son bir kez arkasına baktı. Çıkışı bir daha hiç göremeyecek gibi hissetmişti.
"Bak gördün mü? Canavarlar yok. Kitaptaki labirent değil bu!" Yeri'nin sözü ile gülüştüler.
"Wendy yanımızdayken korkmanıza gerek yok. Zeka seviyesi bizi çıkışa ulaştıracaktır." Seulgi bunu derken gülümseyip arkasına döndü.
Wendy'nin arkalarında olduğunu sanıyordu. Seulgi olduğu yerde durdu. Kızlar da onunla beraber durdu. "Ne oldu?" diye sordular. Seulgi onlara şaşkınca baktı.
"Koskoca Wendy'nin olmadığını göremiyor musunuz? Wendy nereye gitti? Kızlar tek başına kaybolmaz değil mi?" kızlar etraflarında döndüler.
"Sorması ayıptır... Biz bu labirente yeni girmedik mi? Labirentin kapısı ne tarafta kaldı? Hangi ara biz bu kadar uzaklaştık?" Joy'un sorusu zaten korkuyor olan Yoohyeon'ı tedirgin etmeye başlamıştı.
"Girmemeliydik." Yoohyeon kendi kendine mırıldanıyordu. Irene onu duymuştu ve büyükleri olarak onları yönlendiremediği için suçlu hissetmişti.
"Haklısın Yoo. Kızlar kol kola girelim. Birimiz daha kaybolmasın. Geri dönüyoruz." Irene'in isteği ile kol kola girdiler.
"Irene bir sorun var yine de. Hangi yoldan geldik ve çıkış ne tarafta?" Oldukları noktada kalakaldılar.
Yol sanki sürekli uzuyordu. Artık hepsi en az Yoohyeon kadar tedirgindi. Labirent girdikleri an itibarıyla daha karışık olmuştu. Yoohyeon bayılacak gibi hissediyordu. Her saniye sanki biraz daha büyüyordu labirent.
Yoohyeon yavaş yavaş beş arkadaşı ile yürümeye devam etti. Giriş kaybolmuştu ve çıkışı bulamıyorlardı. Yoohyeon korkudan titrerken kızlar da tek tek kaybolmaya başlanmıştı. Yoohyeon kızlara göz gezdirdi. Durdukları yerde kayboluyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
düş kapanı
HororKabuslarınızın ve korkularınızın sizi ele geçirmesine izin verin. Çünkü sonrasında düş kapanı tüm hepsini içine çekip, yok edecek. + Dreamcatcher grubunun temsil ettiği korku ve kâbuslar ile ilgili yedi tane tek bölümlük hikayeden oluşan bir kitapt...