Merhaba arkadaşlar final bölümüyle geldim çünkü yeni bir hikayeye başladım. Yarın ilk bölümü yayınlayacağım fakat Hp ile ilgisi yok yeni hikayenin. 1d ve Harry Styles'la ilgili olacak. Birnevi Harry Styles ile hayal et hikayeleri gibi. Şimdi sizi hikayeye alıyorumm.
Her şey yolundaymış gibi birde balo işi çıkmıştı. Ben tabiki sevgilimle gidecektim fakat Harry'lerin işi karışıktı. Cho Cedric'ten hoşlanıyordu bunu biliyorduk, Harry de Cho'dan hoşlanıyordu. Ben bir plan yapıp ikisini beraber götürecektim.
Ortak salonda beraber oturuyorduk. Harry ve Ron barışmışlardı, beraber sohbet ediyorlardı. Her şey Harry'nin üstüne geliyordu bir yandan dersler bir yandan turnuva bir de şimdi balo vardı. "Harry rahat ol Cho'yu sana ayarlayacağım" "Sürekli bunu söylüyorsun Carla" dedi sıkkınca. Aslında haklıydı. "Pekala o zaman harekete geçme zamanı. Benimle geliyorsun planı yolda anlatacağım" dedim ve kolundan tuttuğum gibi peşimdem süründürdüm.
Herkesi ayarlamıştım. Cho'yu yavaş yavaş Harry'e aşık edecektim ve bu da baloyla başlayacaktı. Cho Cedric'in benimle gideceğini biliyordu bu yüzden ikimize de birazcık sinirliydi. Harry'le giderse Cedric'in onu kıskandığını düşünecekti. Bahçede Cho'yu gördüğümde Cedric'i de yanıma çektim ve onun göremeyeceği bir yere gittik. Göremeyecekti fakat rahatlıkla duyması gerekiyordu.
Ve Cedric plana başladı. "Ne demek Harry sana teklif etti Carla!" "Arkadaşça Cedric ama ben seninle gideceğimi söyleyince uzatmadı" "Çoğu kız onun peşindeyken sana mı teklif etti yani" "Çoğu kız onun ünü için peşinde. Bunu sende biliyorsun" "Evet, seninle sevgili olmadan önce benim peşimde olan herkes şimdi onun peşinde" "Bu ne demek Cedric, hahaha bana Harry'i kıskandığını söyleme" gerçekçi olması için bir an duraksadıktan sonra devam etti.
"Kıskanmak sayılmaz" onu gıcık etmek istermişim gibi bir ses tonuna bürünüp yalan dedikodumu söyledim "Senin peşinde olan Cho bile artık onunla gitmek istiyormuş" "Dalga geçme Carla, Cho asla ondan hoşlanmaz" "Hem sevgilim olsun hemde diğer kızlar peşimde koşmaya devam etsin diyorsun Cedric birini seç"
Konuşmaya biraz daha böyle devam ettikten sonra oradan ayrıldık ve ben bizim ortak salona gittim. Yarım saat sonra da Harry içeri girdi ve yüzü gülüyordu. Koşarak yanıma geldi ve sarılıp teşekkür etti. Anlaşılan Cho kabul etmişti.
**
Balo çok güzel geçiyordu. Kenarda oturan iki kişi vardı. Huysuz huysuz, Krum'la dans eden Hermione'ye bakan Ron ve onun omzuna yapışmış olan Lavender. Ron geriye birisi kalmayınca Lavender'la beraber gelmişti baloya. Müzik hızlanınca eşlerimizi bıraktık ve hep beraber dans etmeye başladık.
Herkes eşlerine iltiaf ediyor romantik anlar yaşanıyordu. Hermione de Krum'la iyice yakınlaşmıştı. Gecenin ilerleyen saatlerinde başım ağrımaya başladığı için yarım saat erken ayrıldım. Odama gittim ve bu güzel geceyi düşünerek uykuya daldım.
**
Aylar geçmiş sualtı görevi tamamlanmıştı. Cedric 1. Harry de 2. olmuştu. Bu habere en çok sevinen ben olmuştum. İkisinin de kazanması halinde hem üzülüp hem sevinecektim. Bugün final maçı vardı. Yarışmacılardan ayrılıp tribünlere geçmiştik. Hermione, ben, Ron ve Ginny yan yana oturmuş hogwarts için tezahürat ediyorduk.
Sonra yarışmacılar geldiğinde büyük bir alkış koptu. Cedric bir an için dönüp bana baktığında ona öpücük yolladım ve gülümsedim. "Yarışmacılar etrafımda toplanın" dedi Dumbledore ve hepsini yanına çağırıp bir şeyler söyledi. "Sizce kim kazanacak?" diye sordu Hermione. Yüksek müzik yüzünden bağırmak zorunda kalmıştı. "Cedric ya da Harry kazanır umarım" dedim. "Ah bence diğerlerinin hiç şansı yok Harry kazanacak" diye arkadaşını savundu Ron. "İlk defa Ron'a katılıyorum. Umarım Harry kazanır" diye destekledi onu Ginny.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory İle Hayal Et
Science FictionEğer Cedric'e takıntılıysanız sizi okumaya alalım.