5. Bölüm

338 8 0
                                    

Asmin korku içerisinde Osman'ı Hastanedek uzaklaştıracak fikirler arıyordu Ayaz gelecekti eğer Osman ve Ayaz karşılaşırsa kıyametin işte o an kopacağını biliyordu. Osman içeriye ahıra dalar gibi dalmış Asmin'e öfkeli gözlerle bakıyordu.
-Osman be..ben..
O: - Tamam Asmin bir şey söylemene gerek yok. Ben sadece biraz fazla ileri gittiysem eğer Özür dilerim.
A: - Osman.. Ay..ayaz geliyor ben bir seý söylemedim yemin ederim aradı açmadım ama ısrarla çalınca telefon bakmak zorunda kaldım ne olur ona bir şey yapma ayrılacağım yemin ederim.

Asmin yalan uydurup Ayaz'ın canını tehlikeye atmak yerinde gerçeği anlatmayı seçmişti. Osman belki kendisine karşı dürüst olduğu için ses çıkarmaz sanıyordu. Ama az önce ki şefkat dolu gözler yine yerini öfkeye bırakmıştı.

O: - Özür diledim ama senin gibi bir kadına o bile değmez eğer aşık olmasaydım sana şu an elimde kanın olurdu ama ben seni yola getirmesini iyi bilirim mahvedicem seni!

Asmin hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı ki odaya Ayaz'ın dalması ile titredi.
Ay: - Bu adam da kim?
Os: - Kim olacağım tabi ki Asmin'in müstakbel kocasıyim.
Ay: Asmin ne diyor bu adam!
As: Ayaz ben şey ben..
Osman: Ee yeter be çık git odadan Asmin ile görüşmeyeceksin artık ! O benim karım o-la-cak!
Ay: (yumruk atar) Allah belanizı versin. Sevmiştim ben seni Asmin! Canımdan daha çok sevdim. Senin için ailemden bile vazgeçtim ben be! Senin yüzünden geleceğimden vazgeçtim.  Değmezmişsin. Benim koynuma girdiğin gibi bu adamin koynuna da girdin mi bakalim bebek benden mi?!
As: Ayaz böyle konuşma ne olursun! ( ağlar)
Os: Defol lan odadan (yakaa paça odadan atar.)

Asmin artık dünya da güvendiği tek kişiyide kaybetmiştir. Hem sevdiği adamı hemde ailesinden çok güvendiği adamı kaybetmenin acısı ile biraz olsa da hafiflemiş ağrıları tekrar şiddetlenmişti acı içinde kıvranıyordu Ayaz'dan geriye kalan tek güzel şeyi de kaybetmeye hiç niyeti yoktu.  Acı içinde bağırmaya başladı..

Uzun süredir yazmadığım için bazı yerlerde saçmalamış olabilirim..

VazgeçilmezimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin