11. Bölüm

214 5 0
                                    

Asmin yavaş yavaş gözlerini açar. Hastane de olduğunu anlayıp etrafa bakınır Osman'ı arar gözleri. Osman'ın yokluğundan istifade kalkmaya yeltenirken kapı yavaşca açılır. Osman Asmin'in hâlâ baygın olduğu düşüncesi ile kapıyı çıt çıkarmadan açmak istemiştir ama Asmin çoktan gözlerini açmış ve kalkmaya çalışıyordur.

Osman: Asmin ne yapıyorsun dinlenmek gerek!
Asmin: Ne dinlenmesi Osman benim kızım kaybolmuş sen bana dinlen mi diyorsun ha? Benim Masal'ımı, canımı bulmam gerek Osman!
Osman: O benim de kızım Asmin o yüzden hem adamlarım, hemde polisler kızımızı arıyor merak etme sen. Uzan.. dinlenmek gerek.
Asmin: (uzanmak yerine Osman'a sarılır) Burçin neden böyle bir şey yaptı Osman neden! Kızımızı istiyorum ben onsuz yaşayamam.
Osman: Meleğim. ( saçlarını koklar, öper) Sana söz veriyorum kızımızı bulacağım yarın bizim kollarımızda uyuyor olacak.
Asmin: Gerçekten mi? Masal'ımız yarı kollarımız da uyuyor olacak değil mi?
Osman: Evet meleğim yarın bebeğimiz kollarımız da olacak sana söz veriyorum. Ama şimdi senin dinlenmen gerek. ( Asmin'i yatırır. Alnından öpüp çıkar. O sırada Osman'a telefon gelir)
Osman: Naptınız Ayaz denen o şerefsizin izini buldunuz mu?
X: Yok abi. Arıyoruz
Osman: Ne demek hâlâ arıyoruz. Eğer o itin izini bulup onu da kızımı da bana sağ salim getirmezseniz hepinizi kurşuna dizerim anladınız mı!
X: Tamam abi.

***
Ayaz: Burçin bak şuna susmak bilmiyor kafam şişti be.
Burçin: Dedim sana bebek annesini arıyor hem karnı da acıkmıştır. Ilk aylar da anne sütü çok önemli!
Ayaz: ben sana bebeği sustur dedim birde kafamı sen ütüle demedim! Ver çocuğu çık dışarı!
Burçin: Ama Ayaz bebek çatlayacak ağlamaktan!.
Ayaz: Çıkıyor musun yoksa ben mi çıkarayım! ( Burçin çıkar, Ayaz Asmin'i arar)
Asmin: Alo, kimsiniz?
Ayaz: Benim Asmin. Ayaz.
Asmin: Ne var ned.. ( bebeğin sesini duyar) Kızım! Masal! Sen.. sen ne yaptığını sanıyorsun ha? Kızımı çabuk bana getir!
Ayaz: Nedenmiş o? Kızımı o adamla büyüt diye mi?
Asmin: Onun babası Osman tamam mı? Hamileliğimde hep o vardı yanımda! Sen onun hiçbir şeyi değilsin!
Ayaz: Dıtt! Yanlış cevap ben onun biyolojik babasıyım Asmin hanım! Aslında seni kızının olduğu yere çağıracaktım ama sen bu kafayla kızını asla göremeyeceksin! ( tel kapatır)
Asmin:Aloo, Ayazz! Osmaaaann!
Osman: Ne oldu hayatım neden bağırıyorsun?
Asmin: Osman, kızımız kızımızı Ayaz kaçırmış.
Osman: Nerden biliyorsun Asmin yoksa seni mi aradı?
Asmin: Evet. Osman kesin kızımı yurt dışına kacıracak ne olur ne olur yetişelim. Ben kızım olmadan yaşayamam ne olur.
Osman: Tamam. Tamam ben yetişirim sen kal burda.
Asmin: Hayır bende geliyorum.
Osman; Ama As.. ( telefon çalar) Alo. Ne hangi havaalanı! Tamam biz geliyoruz sakın gözünüzü dahi kırpmayın anladınız mı?
Asmin: Yoksa?
Osman: Evet canım.

***

Ayaz: Hadi Burçin ben bavulları aldım taksiden indim sen hâlâ çıkamadın!
Burçin: Doğru bir şey yapmıyoruz. Annesiz nasıl yaşayacak. Nasıl bakacaksın tek başına!
Ayaz: seni hiç ilgilendirmez!

***

Asmin: işte ordalar Osman!
Osman: Ayaaaazzz! Yolun sonu!
Ayaz: Oo kimler gelmiş bizi uğurlamaya!
Asmin: Kızım, Masalım ( tam yaklaşırken Ayaz silah doğrultur)
Ayaz: Yaklaşma yoksa ateş ederim.
Asmin: Ayaz ne olursun kızımı bana geri ver ben onsuz yaşayamam!
Ayaz: Osman'dan peydahlarsın birtane de yokluğunu fark etmezsin bile.
Asmin: Anneyim ben Anne.! Insan hiç can verdiği parçasını unutur mu ha? Sen delirmişsin! Sana da yazıklar olsun Burçin.
Burçin: asmin ben..
Asmin: Sus! Nefret ediyorum ikinizden de kızımı verin bana! ( derken silah patlar)
Asmin: Masaaaall!
Osman: Asmiiinnn!

Bakalım kim vuruldu veya vurulma olmadı mı? Gelecek bölüm de anlayacaksınız. Umarım beğenirsiniz bol vote ve yorumdan sonra y.b gelir (:

VazgeçilmezimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin