"Wille? Kde chceš spát?" "s tebou" díval se na mě a přitom si kousal spodní ret. Odpověď dostal že jsem po něm hodila polštář který jsem zrovna měla v ruce. "cože?" otočil se Tommy který do té doby hleděl pořád z okna. "ale nic" jenom obrátil oči v sloup a zase se díval z okna. "páni, ta je tvoje?" sedl si Wilbur na mou židli a bral do ruky moji první a jedinou kytaru. "j-je, je no, jsem jediná co tady hraje takže jo, mám ji myslím tak 5 let. Jo, ve dvanácti jsem si na ni našetřila a koupila v bazaru. Na novou jsem vůbec neměla a kupovat teď novou se mi nechce. Je to moje holka" usmála jsem se a začala vzpomínat jak jsem ji viděla v jednom obchodě za výlohou. Hned jsem ji chtěla mít a učit se na ní sama od sebe. Začala jsem chodit ve 12 na různé brigády a tak. Když už jsem ji držela v rukou hned jsem si ji zamilovala. Jak jsem říkala, učila jsem se na ní sama podle jedné knihy. Pořád jsem se v něčem lepšila. Když jsem už měla základy v malíčku tak jsem začala psát vlastní písničky. Už ve 14 jsem napsala svoji první písničku. Byla myslím o mým psovi a hned potom druhou kde jsem vypsala všechno že svého života. Psaní písniček a potom si je zahrát bylo pro mě něco uklidňujícího. Nehrála jsem na počítači, ale vždycky hrála na kytaru. Nikdo nikdy neslyšel moje písničky, ani Triss. Teda, teď už teda jo, protože jsem je zahrála na streamu, ale do té doby nikdo. Mám teď jednu rozepsanou ale nevím kam jsem ten papír dala a ani to nechci vědět. Bylo to zrovna když jsem si myslela že mi Will zlomil srdce tak proto.
Začal na ní hrát a já pokračovala v uklízení. Možná je to divný že tady mám dvoupatrovou postel a spím na ní jenom já, ale kdysi jsme tady měli pokoj já a Adam když jsme byli ještě malý. Potom se Adam odstěhoval vedle a ten pokoj patřil jenom mě. Tu postel jsme nechtěli vyhazovat, takže spím vždycky nahoře a dole mám věci nebo tam někdy spím taky, když se mi nechce lézt nahoru.
Tommy už seděl na "gauči" a hladil Benjiho. Will položil kytaru kde byla a něco začal klikat do počítače. "chceš heslo-" zeptala jsem se ale hned jak jsem to řekla už tam měl plochu. Naštěstí tam není žádná roztomilá fotka Wilbura nebo tak. Je tam fanart na všechny členy Dream SMP který jsem kreslila, i Wilbur se mi docela povedl. "jak?" dívala jsem se na něho jako by byl hacker, protože moje heslo nikdo nikdy nemohl uhodnout. I já jsem ho už párkrát zapomněla. "bylo to lehký, stačilo si vzpomenout co máš nejvíce ráda, dal jsem to až na druhý pokus, protože jsem si myslel že to budu já, ale potom jsem zkusil Benji1234 a tadá." páni, on si opravdu vzpomněl že nejvíce na světě miluju svého pejska. Věnovala jsem mu úsměv a šla si sednout za Tommym. Podala jsem si kytaru a chtěla začít hrát, ale Will hned začal na někoho mluvit. "ahojte"
Podívala jsem se přes jeho rameno a on streamoval přes můj účet. "kde je Ciri? Já nevím, ale mám pocit že jsem u ní v pokoji. Jo, je svázaná tady ve skříni." přidal se Tommy. Vzal si židli a sedl si vedle něho takže to bylo asi takhle. Tommy a Will byli ve předu a já vzadu uprostřed seděla a hrála na kytaru. "Ciri, chta je prý rád že tě zase vidí, mysleli si že se ti něco stalo" "aaaw děkuju. Jsem v pohodě, rozhodně líp jak předtím, mám vás moc ráda" usmála jsem se a snažila se zase hrát na kytaru."Ciri? Pojď sem prosím" asi po deseti minutách mě zavolal Tommy. Já si šla totiž pro jídlo, protože jsem už trpěla hlady. "co?" přišla jsem s miskou mrkví v ruce. Nic jiného jsem nenašla, protože všechno jsem snědla když jsem měla slabou chvilku. " pozdrav tady kluky-" "čau" a šla zase zpátky. Šla jsem si ještě pro pití a potom si to všechno přinesla nahoru. Kluci se tam bavili ještě s někým, nejsem si jistá s kým a já jen seděla v pozadí a jedla si svou mrkev.
Potom jsme se rozhodli že si upečeme dort a u toho jsme taky streamovali. "tak, tady můžete vidět jak se bude snažit slavný a vysoký Wilbur Soot s Tommym mi upéct dort. Já se tady budu jenom smát a radit jim kde co je."
Celou dobu jsem popisovala co tam dělají a kde jsou jaké věci. V té kuchyni bordel už byl takže teď to nebude ani vadit. Hodně jsme se teda nasmáli i když někde uvnitř jsem se bála o naší kuchyň. Nakonec to nedopadlo zas až tak špatně. Nevím co můžete zkazit na dortu ze sáčku.Už je večer a Tommy už spí. Nevím kdy usnul a nevím jak mohl, protože přepsal půlku dne. Táta teda je pořád pryč a Adam taky. Takže jsme tady jenom já a Wilbur zase. Uklidili jsme teda nějak tu kuchyň šli si sednout ještě do obýváku. Zapla jsem televizi a hledala co v ní je, ale Will na mě hleděl jakoby čekal něco jiného. "jo, promiň, ty vlastně nevíš co říkaj" usmála jsem se a zase to vyola. "no, a co chceš dělat?" zeptala jsem se protože se mi zas až tak spát jít nechce. "hehe, já bych něco věděl" ušklebil a nahl se na mě. Cítila jsem na svým krku jeho teplý dech a začínalo mi být vedro. Bála jsem se zeptat co tím myslel. "em, skládat puzzle?" řekla jsem první věc co mě napadla a on se zasmál a hned mě políbil. Dala jsem svoje do té jeho hřívy a nechala jsem ho ať pokračuje. Že rtů se potom přemístil na krk a tady mi došlo k čemu může dojít. Začala jsem trochu panikařit, ale taky si tuhle chvilku užívat. Pomalu si se mnou lehl a pořád mi líbal krk. Možná jsem se nezmínila o tom že jsem lechtivá, takže jsem pořád sebou cukala, ale nebylo to zas až tak hrozný. Začal mi sundávat triko a já se nechala. Potom jsme slyšeli nějaké kroky a já rychle na sebe hodila deku. Will na mě obkročmo seděl a snažil se mě zakrýt tou dekou. Rozespalý Tommy kráčel po chodech dolů. "ahoj Wille" jenom obešel gauč a šel na záchod. Rychle jsem se zvedla a oblékla si triko. Potom jsem šla do kuchyně jako bych šla před tím pro jídlo. Když se Tommy vrátil tak Will spokojeně ležel na gauči a já si tady dávala cereálie s mlékem. "ahoj? Tebe jsem si nevšiml" přišel Tommy do kuchyně ještě se zavřenýma očima. "co? Já jsem tady fakt celou dobu" "jo, jasně." stál přede mnou a čekal jestli dám do pusy to moje jídlo. Tak jsem si dala lžičku, že to je mňam, ale hned jsem začala zvracet. To mliko bylo zkažené asi.
👀
ČTEŠ
I wanna be yours / Wilbur Soot
Fanfiction! OPRAVA NEPROBĚHNE A NECHYSTÁM SE NA TO ! Znáte ten pocit když vás nikdo nemá rád a svět se obrátil proti vám? Tohle je život 17ti lete Ciri. Rodiče se jí rozvedli když byla malá a jediný člověk kterého má je její nejlepší kamarádka Triss a je zam...