"Budeme pokračovat?" ozýval se Will z obýváku když jsem tady zvracela mliko. "víš co? Půjdeme spát" napila jsem se ještě vody co tu ležela a šla směrem k Willovi. "naah, mě se ale nechce. Chci být teď s tebou." "jak moc?" usmál se a zase mě políbil. Jeho ruce putovali z mých zad až na můj zadek a tady jsem to přerušila. "dobrou noc" dala jsem mu ještě pusu a šla se převlíct do pyžama. Chudák si myslel že dneska něco bude a já ho nechala. Já s tím nemám problém, jenom ne teď a tady když každou chvilkou může přijít můj bratr. Nechci si ani představovat jaký by to byl trapas, ale určitě by byl větší než to v té koupelně. Zítra by jsme měli po obědě odletět zase do Anglie. Už se těším jak uvidím Niki. Všechno jsem ji vysvětlila a ona se mi omlouvala i když nevím za co. Asi budeme u Wilbura nebo si najdu hotel to je jedno.
Otevřela jsem dveře do pokoje a Tommy s Willem už roztomile spali. Zhasla jsem na chodbě a šla si taky lehnout. Dala jsem ještě pusu Willovi a po žebříku vyšplhala nahoru.
Páni, můj život se teď úplně otočil. Předtím byl smutný a nudný a teď je plný lásky a kamarádů. Kdybych řekla svému mladšímu já že v budoucnosti budu spát nad Willem tak bych se zastřelila, protože jsem to byla já z budoucnosti pochopitelně, ale vážně. Vůbec bych nevěřila že já, taková nudná a nedůležitá osoba, dosáhne svých snů které nejdou splnit. To je neco čemu se nechce fakt věřit. S těmi myšlenkami jsem hned usla.
Probudila jsem se jako první a tak jsem měla koupelnu pro sebe. Když jsem udělala normální ranní rutinu, začala jsem budit ostatní. Táta přijel brzo ráno a tak ho ještě nechám spát. Myslím že asi ani neví že tu Will a Tommy jsou. Nevadí, stejně už pojedeme. Sice nám to letí až odpoledne, ale v Česku jsou zácpy, však víme.
"vstávat" zakřičela jsem a brala Tommymu peřinu. Tohle mi udělal taky tak ať si to zkusí. "ticho" zamručel a přitáhl si mě k němu. "můžeš ještě taky spát" něco zamumlal a otočil se ke zdi. Will jako by nic neslyšel a pořád spal. Já teda ležela na matraci vedle Tommyho a v rukou držela jeho peřinu, kterou si ale hned vzal. "fajn" zvedla jsem se a šla aspoň nachystat něco k snídani. Když jsem otevřela ledničku tak tu nic moc nebylo. Chtěla jsem udělat palačinky, protože ty patří mezi nejlehčí jídla k přípravě a taky pro ty kteří neumí vařit, jenomže mliko jak jsem včera zjistila není. Rozhodla jsem se teda něco smíchat. Vzala jsem nutellu a udělala tousty s nutellou, není to zas až tak špatný. Krásné jsem to nachystala na stůl a zapla si televizi. Byli tam zprávy a říkali tam zase co se všechno děje. Poslední dobou se toho ve světě děje strašně hodně a vždycky jenom to špatné. Hned jsem to musela přepnout, protože na to nemám. Přepla jsem to na Spongeboba, na toho se dívat můžu. Uvařila jsem si čaj a s dekou i když je venku vedro si lehla na gauč. Nevím jak, ale asi jsem usla.
Zdál se mi nějaký sen ale nechci vám ho říkat, protože byl trošku, ehm. Víme. Trošku jakoby pro dospělé.Probudila mě ruka která mě hladila po tváři a po vlasech. Otevřela jsem oči a byl to Wilbur. Seděl na zemi a zíral na mě. "promiň, ale vypadáš jak úchyl" zasmála jsem se a dala mu svou dlaň na jeho tvář. Zasmál se a nakláněl se pro pusu. "pozor!" přišel Tommy a sedl si na mě. Doslova na mě. "au seš těžkej, nemůžu dýchat" začala jsem sebou házet abych ho dala pryč. "ne, chci se dívat na Spongeboba" "bože, můžeš jít do křesla a stejně to je česky nadabovaný, takže tomu nebudeš chápat" Tommy se podíval na křeslo vedle a potom zase zpátky na televizi. "naah, tady je lepší výhled a nepotřebuju vědět co se tam říká" "bože, tak jo" posadila jsem se a rukama ho zhodila na zem vedle Wilbura. "najs, tam máte potom jídl- aha, vy jste to už snědli." předtím kde byl plný talíř palačinek už nebyli ty palačinky a ani ten talíř. Ten byl překvapivě ve dřezu. "hm, mohli jste mi nechat" když jsem se otočila zpátky tak seděli ti dva už na gauči a s otevřenou hubou se dívali na českého Spongeboba. "páni, to je hustý"
Když se dodívali tak si šli už sbalit pár věcí a potom už jeli. Ještě jsem napsala vzkaz a potom už jsme seděli na letišti. Ptáte se kde je Adam? Ten se rozhodl že s námi nepoletí. Něco mu prý do toho vlezlo nebo co.
Už sedíme v letadle a čekáme než to poletí. Tommy musel sedět u okna a já vedle něho. Takže sedím mezi Tommym a Wilburem a ti dva si že mě dělají polštář když usnou. Já jsem jen poslouchala písničky a četla si knihu.
Už jsme přistáli a právě se ocitáme v Brightonu, v Anglii. "tady to je nádherné, jsem ráda zpátky" jeli jsme právě autem k Willovi domů. Dívala jsem se všude kolem to jen šlo, chci si toho co nejvíce zapamatovat místo focení.
Už jsme dorazili k Willovi domů a vybalila jsem si věci. Nevím jak dlouho tu budu, to se teprve uvidí no. Tommy se bude muset vrátit za tři dny takže si to musíme ještě užít. Od té doby co Tommy vydal to video z parku jak jsme byli na tom ruském kole, ví o mně úplně každý. Někteří nás, teda mě mají rádi, ale velká většina mě nenávidí. Prý se k Willovi nechodím a tak. Nic si s toho nedělám i když to bolí. Bolesti jsem si za poslední 3 měsíce užila až až.
Dneska je pátek. Dneska by jsme se ještě měli sejít s Niki. Zítra se sejdeme se všechny členy Lovejoy a v neděli máme asi taky něco, ale to jsem už zapomněla. Potom jak Tommy odjede tak tu teda ještě budu u Willa. Rozhodně se mi nechce zase zpátky domů, mám totiž v plánu že tady budu celé prázdniny, kdo ví jestli jestli tu nebudu ještě déle."někdo zvoní, to bude Niki." řekl Tommy ale nešel otevřít. Jediná která byla nejblíž jsem šla otevřít a vážně to byla ta krásná Niki. "pane bože, konečně tě vidím" Vyjekla jsem a hned ji skočila kolem krku. "taky tě moc ráda konečně vidím a můžu tě obejmout aaaw" v reálu má ještě sladčí hlásek. Šla dovnitř a přivítala se taky s klukama. Will zase jak jinak než streamoval, jednou za čas teda a Tommy s ním. Já seděla zase na posteli a kreslila si. Niki se k nim přidala a po chvíli mě premluvila ať jdu taky.
Vážně jsme si za 3 hodiny dokázaly říct úplně všechno co se nám kdy stalo. Máme toho opravdu víc společného než já s Willem.
ČTEŠ
I wanna be yours / Wilbur Soot
Fanfiction! OPRAVA NEPROBĚHNE A NECHYSTÁM SE NA TO ! Znáte ten pocit když vás nikdo nemá rád a svět se obrátil proti vám? Tohle je život 17ti lete Ciri. Rodiče se jí rozvedli když byla malá a jediný člověk kterého má je její nejlepší kamarádka Triss a je zam...