Kapitola 14

591 43 25
                                    

(místo Wilbura tu budu dávat fotky koťátek<3)

Myslím že mi právě Will vyznal lásku, teda tak trošku, přece by neříkal tyhle věci kdybych se mu nelíbila ne?
V letadle mám ještě hodně času přemýšlet o tom co mi řekl a taky co teď bude dál. Je jasné že v létě hned první den odlétám zpátky, ale co budu dělat teď? Do léta zbývají ještě 3 měsíce, takže to musím ještě vydržet. U toho přemýšlení jsem zase usla.

Probudila mě potom letuška že budeme přistávat. Sebrala jsem si věci a šla na kontrolu zase. Potom když jsem vyšla, čekali na mě táta a brácha u auta a mávali na mě. Rozeběhla jsem se k nim a oba pevně objala. "strašně strašně strašně moc moc moc jste mi chyběli" " ty jsi nám taky strašně moc chyběla" odpověděl můj táta. "dej mi ten kufr a běž si sednout." řekl táta a vzal si můj kufr. Chtěla jsem jít dopředu, ale zase mi musel někdo stát v cestě. "ne, už ne. Proč nikdy nemůžu sedět vepředu já?" " promiň, ale starší sedí vždycky vepředu" zazubil se Adam, ano můj brácha a odstrčil mě dozadu. "to není fér" zamumlala jsem si pro sebe a šla dozadu.

Celou cestu domů jsem jim říkala jaké to tam bylo, teda jenom o těch památkách, protože nemám důvod jim říkat o Wilburovi. "a byli jste někde na hotelu?" zeptal se táta když jsem jim říkala jak jsem byla s Triss v kavárně. "co? N-ne, byli jsme u kamaráda a bylo nás tam asi 7, ale potom museli 2 odjet, tak jsme tam zůstali já, Triss, Tommy a jeho 2 kamarádi." "aha, doufám že jste nic nedělali" Ježiši, že jsem něco říkala. "a co jako?" vůbec jsem nechápala  a viděla v zrcátku jak se Adam směje. "no, myslím tím, jako, no, že jestli jste to dělali tak že jste použili ochra-" "bože tati! Ani tu větu neříkej celou. Nic, opakuji nic jsme nedělali" viděla jsem jak tátovi spadl kámen ze srdce a Adam jak se přestal usmívat jak debil. "jsi lesba?" ozval se Adam zase. "drž hubu" a kopla jsem do sedačky. On jenom zakňučel a dál se díval z okna. "a jak se má Benji?" " ale jo, ten se na tebe taky těší, akorát mi rozkousal tašku" říkal naštvaně Adam. Benji je náš pejsek, kterého nám dala babička před 2 roky na vánoce.
"už jsme tady" řekl táta když odbocoval do naší ulice. Bydlíme ve vesnici kousek od Brna, tak to máme od letiště blízko. Když táta zaparkoval auto tak jsem ho zase kopla a vystoupila. "Vem sestře kufr prosím" "ať si ho vezme sama, neměla mě kopat" a odešel odemčít dveře. " dobrý tati, já si ho vezmu sama"
Hned jak jsem otevřela dveře, vyběhl na mě ten roztomilej tygr. " Benji, ahoj ty kluku. Jak ses měl? Slyšela jsem že si roztrhl Áďovi tašku, dobře ty" hned na mě začal skákat a radosti vrtěl ocáskem. "já tě slyšel" ozval se bratr když šel do kuchyně pro jídlo. "já vím to byl záměr" usmála jsem se a šla do pokoje.

Hned jsem odhodila bundu a batoh a spadla do postele. Ten bordel co jsem tady nechala tu zůstal. Nebyla jsem tady skoro měsíc. Máma se odstěhovala do Brna a já tam odjížděla ze školy, protože to mám blíž. Tady jsem jen na víkendy. Přemýšlím jestli si nenajdu vlastní byt, přece jenom, nechcu být pořád u mámy a táta tu má Adama, který tu bude napořád, protože ten nikdy neodejde. Je o 4 roky starší, takže mu je 21 a ještě nemá ani řidičák. Mně příští rok bude 18, takže bych to mohla zvládnout sama.
Vybalila jsem si kufr a převlékla se do něčeho na doma. Vzala jsem si něco k jídlu a sedla si s mobilem na postel. Přišlo mi oznámení že Tommy vydal nové video. Bylo to jak jsme byli v ikei. Hned jsem se na něho podívala, ještě že Tommy nenatočil jak jsem křičela na ty týpky.

Včera jsem usnula když jsem se učila na písemku. Musím tady vstávat dřív, protože to mám dál od školy takže se mi vůbec nechce. Vstala jsem, šla na autobus, jela autobusem, šla do školy, byla ve škole kde se lidi ptali pořád na Triss, šla na autobus, jela autobusem a šla domů. Když jsem přišla domů hned jsem zapla počítač a šla si volat s klukama. Ještě před tím jsem si samozřejmě prohrála s Benjim.
Někdy si i s Triss zavoláme, max 2-3 do týdne. Prý se má skvěle a že mají i kočku, jmenuje se prej Loki, protože má zelené oči. Ve škole to jde a našla si i brigádu v restauraci. Je skvělý jak si plní sny, říkala mi že si našla jeden krásnej být v Londýně a budou bydlet tam. Taky bych chtěla bydlet někde tam, hlavně ne tady v Česku. Klidně v Americe nebo i v Británii, to je jedno, hlavně ne v téhle díře.

Ptáte se jak to mám teď s Wilburem? No, řeknu vám že si celé dny píšeme a potom celé noci voláme. Povídáme si úplně o všem. Co jsme dnes dělali hned jak jsme vstali, co jsme jedli, koho jsme nasrali, tohle spíš u mě a tak. Zahrajeme si spolu i nějaké hry a pořád se těšíme až se uvidíme naživo a nejen přes web kameru. Poznala jsem aji všechny členy Lovejoy, samozřejmě že přes diskord. Kluci jsou fakt hodně milí a těším se jak budeme spolu zpívat.

Uběhl měsíc a my si pořád voláme. Ve škole mi to taky jde a Triss se má taky dobře. Adam dělal zkoušky na řidičák a dal to, takže mě bude do školy vozit teď on.

Ležím na gauči v obýváku a díváme se s Adamem na horor. Myslím že se to jmenuje žena v černém a hraje tam Daniel Radcliffe aka Harry Potter. Není to nic extra, ale když máte popcorn, dívat se na to dá. Najednou mi přišlo oznámení že mi píše Niki. S ní jsem se taky poznala přes Diskord a jak přijedu tak se poznáme osobně. Taky jsme si začínaly hodně psát a volat a staly se z nás velké nejlepší kamarádky, ale Triss je pořád první.

Nikdy jsem ji nepotkala, ale mám ji strašně ráda.
Psala mi že mi musí něco říct, tak jsem stopla film a šla na chodbu. Zavolala jsem ji a hned to zvedla. "ahoj, co jsi mi chtěla říct tak nutného?" usmívala jsem se do telefonu, ale hned jsem přestala když jsem slyšela jak Niki promluvila. "ahoj, víš, je mi to líto, opravdu, ale Will někoho má."
...

I wanna be yours / Wilbur Soot Kde žijí příběhy. Začni objevovat