"myslím, že tady náš milej z ochranky zabil tu ženu. " seděla jsem na zemi v muzeu umění a pomáhala Sherlocku Holmesovi vyřešit případ. "a jak jsem to asi mohl udělat co? Byla to moje kamarádka a nemáte žádný důkaz." otočil se na mě chlap v košili ochranky muzea. "hehe, samozřejmě. V den, kdy se Elie chtěla přiznat svému manželovi a opustit ho, jste odjel záhadně kvůli práci na 3 dny pryč. Což je zvláštní když děláte v ochrance ne? Tak stupidní. Odjel jste až na konec Británie pro tenhle jed. Prodává ho jediný člověk po kterém už roky pátrá policie. Konkrétně se jedná o jed který zabírá za 4 hodiny po polknutí. Když jste potom přijel, napsal jste Elie že se chcete sejít. Když jste seděli u kávy, vyměnil jste její čaj za váš s jedem a už se jenom domluvili na večer v baru, kam ona ale nepřišla. Trpělivě jste čekal na svoji přítelkyni ale ona furt nikde. Potom jste jenom zaplatil a šel se podívat k ní domů. A důkaz? V domě jste měl v kapse u bundy zbytky prášku jako jedu. " hrdě jsem stoupla a při odchodu z budovy ještě poplácala Sherlocka po rameni. "skvělá práce" ozval se Watson. Najednou zazněla rána jako výstřel. Otočila jsem se a on v ruce držel pistoli. "fajn" otočila jsem se a zvedla ruce. Už jsem jenom slyšela další ránu že vystřelil a probudila jsem se ze svého snu.
"co to kurwa- AAAA" najednou jsem vykřikla když mě probudil blesk z venku. Nemohl mě jenom tak zastřelit, to je hnusný osud na skvělého detektiva.
Natáhla jsem se pro mobil abych určila čas, protože venku je škaredě a docela i tma. Když jsem zapla mobil na nabíječku, objevila se na mě moje krásná tapeta mě a Willa na ruském kole. "co? jak může být už 3 odpoledne? To jsem tak dlouho spala?... Okey" vyvrtala jsem se z postele a šla hledat svého milovaného. Jsem ještě rozespalá a tak ani nevidím moc dobře. Šla jsem do prvního pokoje co jsem zahlédla jenom dveře a hele. Sedí u počítače a streamuje. Zrovna hrál minecraft s ostatníma lidma. Přišla jsem k němu a dala mu pusu do vlasů. "opravdu ses vzbudila ať teď? Jako už jsou 3 odpoledne. Nevadí, hlavně že ses krásně vyspala." usmál se na mě a stopl hru. Viděla jsem jak mi tam chat píše hezké ráno i když už je dávno po obědě. "nojojo" zamávala jsem do kamery a líným krokem zmizela ze streamu. "Ciri můžeš sem? Ostatní tě chtějí poznat." zavolal na mě Will než jsem úplně zavřela dveře. Bože, chtěla bych si jít ještě lehnout. "co? Nojo" šla jsem si sednout místo Willa na židli a nasadila si sluchátko. "aaaawhh haló? Jsem Ciri a jsem ospalá." zívla jsem a usmála se na stream. "ahoj ty nás ale asi znáš ale rádi tě mi poznáváme." ozval se Tubbo z callu. Počkat- už mi to došlo. Už jsem se probudila a zjistila, že právě volám s ostatními členy dsmp. Jsem ale na to moc unavená abych projevovala nadšení. "jeeej, taky vás ráda poznávám" "sluší ti to" ozval se Ranboo. Cítila jsem jak se mi do tváří nahrnula krev. "aaw opravdu? Teď jsem se vzbudila." zasmála jsem se a dál si četla chat. Wilbur přišel s hrnkem kakaa a dal mi ho do ruky. "já už půjdu, tak ahoj." Rozloučila jsem se a šla ještě do postele. Lehla jsem si s kakaem a zapla si Willův stream. Většinou když jsem neměla co dělat tak jsem si zapla twitch a dívala se na streamy až do noci... Nic se nezměnilo a pořád se budu dívat i když s tím streamerem žiju hehe.Zakryla jsem se dekou a začala pít svoje kakao. Will tam hraje s klukama nějakou hru a u toho si klasicky povídají. Většinou jsem neposlouchala, protože jsem si četla co lidi píšou mně v chatu. " Ranboo? Přestaň balit Ciri. Je to moje Ciri a když je moje tak to znamená že jí mám opravdu rád což znamená že ji miluju" Když jsem uslyšela svoje jméno hned jsem začala poslouchat pořádně. "já ji nebalil" odfrkl Ranboo. Will se na streamu smál, ale nevypadalo to že by to bylo opravdu. " já to taky slyšel, bylo to nějak 'sluší ti to Ciri, já jsem Ranboo a balím Wilburovu holku, protože sám ji nemám a Quackity je víc sexy než já a Ciri by měla být s ním." ozval se Alex. "co to sakra-" začala jsem se nahlas smát. " Ou, Ciri se na nás dívá. Slyším ji jak se směje" usmál se Will a radši se věnoval hře. Teď mě něco napadlo.
Přidala jsem se do callu na diskordu a hned jak jsem se objevila tak všichni zmlkli. " když mi bude dělat tousty tak klidně." ozvala jsem se jako první. "ty ji děláš tousty Wilbure?" zeptal se Alex s otevřenou pusou. "a jsou výborný." odpověděla jsem místo Willa. Ten zrudl a poslal mi vzdušný polibek do kamery. " Ranboo dělá taky skvělé tousty." ozval se Tubbo vesele. "tak to mi je někdy musí udělat. Co kdyby jste všichni přijeli na vánoce?" chtěla bych všechny pozvat aby přijeli k nám abych je mohla poznat víc. "to je skvělý nápad Ciri".
Z 10ti minut se stala hodina a potom dvě hodiny kde jsme už si jenom povídali a hráli hry. "tyjo, zdál se mi dneska opravdu skvělý sen. Byla jsem jako Sherlock Holmes ale lepší a víc cool kde jsem řešila případy, ale zabil mě typek který zabil i svoji milenku takže nic. Teď mě zahrabávají do hrobu s růžemi určitě." "haha vtipný" zasmál se Alex a dal jsme si povídali o všem možném.
----------
Za tři dny je halloween. Super, asi. Uteklo to opravdu strašně rychle, protože za 54 dnů jsou Vánoce. Což je měsíc a pár dnů. V nové škole to jde dobře a brigáda v místní kavárně taky ujde. Máme naplánovaný halloweenský stream kde bude Niki, Will, Tommy, Jack a možná i George. Bude to zajímavý a bude sranda to mi věřte.
Už se taky těším ale na vánoce, kde poletíme z Anglie do Ameriky za Ranbooem kde bude i Quackity a další lidi. Máme toho ještě hodně naplánovaného a moc se těším. Dneska musím jet do Londýna k Triss protože zítra bude mít něco jako halloween večírek a musím tam být. Will se mnou nepojede protože něco už má s kapelou. Musím si prý vzít i kostým a nic mě teda nenapadá. Vyřeším to až tam budu teď se mi nechce.
"budeš mi chybět" objimala jsem ho tak pevně že nemohl dýchat. "jsou to 3 dny ne?" "no právě, to je dlouho." objal mě taky a dal mi pusu. Rozloučila jsem se ještě jednou a potom už nastoupila na vlak. Sedla jsem si na poslední volný místo a začala mávat když se vlak rozjel. Potom jsem si nasadila sluchátka a začala si číst. Nějak se mi stalo že jsem usla a probudila se až v Londýně.
ČTEŠ
I wanna be yours / Wilbur Soot
Fanfiction! OPRAVA NEPROBĚHNE A NECHYSTÁM SE NA TO ! Znáte ten pocit když vás nikdo nemá rád a svět se obrátil proti vám? Tohle je život 17ti lete Ciri. Rodiče se jí rozvedli když byla malá a jediný člověk kterého má je její nejlepší kamarádka Triss a je zam...