Kapitola 5

666 40 21
                                    

Všichni seděli už dole u stolu a já se snažila vstát z postele.
Nějak jsem to dokázala a šla dolů ještě v pyžamu na snídani. Jak říkám, všichni už seděli u stolu jenom já tam stála a ještě ospalá si brala nějaké jídlo pod ruku. " Dobré ráno" řekli všichni. " no jo, dobré ráno."
Chvilu bylo ticho a potom promluvil Wilbur.
" EHMM" ozval se a všichni čekali co z něj vypadne. "Dobře, když teď máte moji pozornost, v noci jsem měl chuť na jedny cereálie které jsem si koupil a nebyly tady. Nevíte o tom?" ani jsem nedávala pozor a usinala s rohlikem v ruce.
"hhhhhhmmmmmmm" vyšlo ze mě a usínala dál.

Po snídani šli kluci streamovat a já s Triss si užít Anglii. Ani nevím jak, ale už bylo po obědě. Vrátili jsme se zpátky a kluci byli pořád na streamu. S Triss jsme zjistili že ani není jídlo a to jsme měli naději že nás tu bude čekat výborná večeře.

S Triss jsme se pustily do práce a vyšla z toho objednaná pizza. Nevím co jste si mysleli, ale my nejsme žádné kuchařky aby jsme tu klukům vařily.

Šla jsem kluky svolat k jídlu. Ani jsem neklepala a otevřela jsem dveře. Byl to tommyho pokoj. " ehm, podává se večeře." usmála jsem se a zavřela dveře. Rychle jsem běžela do pokoje a pustila si stream.

Chat:
Kdo to byl?
Tommy má sestru???
To je holka jednoho z vás? Lul
Co je to za holku?
Vypadá dobře
Vypadá jako tommy
Tommy má holku!
Ne Wilbur!

Wilbur -" to, to byla naše skvělá kamarádka Ciri, teď když ji znáte, můžeme pokračovat."

Po 5 minutách skončili a šli dolů.

Jak jsme dojedli tak jsme jen tak seděli a dívali se všichni buď na zem nebo na okolo. " co takhle film?" " klidně, třeba i horor hehe." jak jsem to jednou už asi říkala, miluju horory. Triss tam pustila Démon zatracení a posadili jsme se všichni na sedačku.
Film byl zajímavý a sem tam jsem se lekla. Tommy už to dávno vzdal a šel do pokoje.
Po filmu šli všichni až na mě a Wilbura spát. My jsme si ještě pustili nějakou komedii. Smáli jsme se celou noc a museli jsme potichu, aby jsme nevzbudili dům.

Ráno když jsem otevřela oči, tak jsem měla hlavu na wilburovi a on měl hlavu oprenou o tu moji. Jenom jsem se usmála a zase zavřela oči. Byl to pěkný pocit a hned jsem zase usnula.

" páni, dobré ráno" přišel dolů George. "co? Ehm. Já jdu nahoru" rychle jsem se zvedla až se mi zamotala hlava a běžela do pokoje. Nechala jsem tam Wilbura a George osamotě, ať si to vyřeší oni. Vzala jsem si jiný oblečení a šla do koupelny. Oplachla jsem si obličej a vyčistila zuby.
Když jsem šla do pokoje tak mi přišla zpráva. Je asi 14:08 a od rána jsem Wilbura neviděla.

Zpráva mi přišla zrovna od něho. Vůbec nevím kde vzal na mě číslo a já na něho, ale prostě jsem ho v mobilu měla.

Wilbur: nechceš jít dneska do kina?
Ciri: Em, fajn, bylo by to super

Potom mi už neodpověděl a někdo mi tukal na dveře. " jdeme?" stál tam on a v rukou jednu kytku. Usmála jsem se a v duchu jsem křičela štěstím.

Když jsme si sedli na sedadla tak film začal. Jsme na nějakým hororu jméno jsem již zapomněla. U mě bylo hlavní že jsem tu s ním. V půlce filmu mě vzal za ruku a tiskl ji pevně, jako by se bál. Přišlo mi to fakt roztomilé a já se k němu přitulila. V tu chvíli se na mě podíval a já na něho. Chvilu jsme si dívali do očí a potom se začal přibližovat. Můj tep se zvýšil a já cítila jeho teplý dech. Najednou se všichni lekli a zařvali. Vážně. Zrovna teď.

Tohle se může stát jenom mně a Wilbur si jako uvědomil v co mohlo dojít a odtahl se. Dělal jakoby nic a dál si jedl svůj popcorn. Já se zvedla a šla na záchod. Trochu mě to ranilo a ani nevím proč. Musela jsem prostě pryč. Oplachla jsem si obličej a potom šla zpátky. Když jsem si sedla tak film zrovna končil. Výborně.

Čekala jsem jestli něco řekne nebo bude celou dobu zticha. Je tu kolem nás velmi trapné ticho a já to nevydržela. "tak, tak ten film docela ušel." řekla jsem abych to trapné ticho ukončila. "j-jo, to byl." a dál mlčel. Jo, to jsem si pomohla.

Ten večer se nic už nestalo. Přišli jsme domů a každý šel do svého pokoje.

"Wilbure, zlato, nejez prosím to jídlo. Nech ho dětem." "Mamii ať mě nechá!"

"CO TO SAKRA JE!?"
Rychle jsem otevřela oči a sedla si. Zakřičel jsem docela nahlas ale asi to nikdo neslyšel. Tohle bylo horší jak noční můra. Sice se mi to líbilo ale bylo to fakt divný. Vůbec jsem nevědela že už asi 5 minut koukám do zdi přede mnou.
Potom jsem zjistila že dneska už asi neusnu. Vzala jsem si mobil a šla si sednout do okna.

Nevím co mám dělat. Jsem si jistá že ho miluju, ale zbývají mi jen 4 dny na to, abych to dokázala. Bere mě jako kamarádku a to je pro mě jasné plus. Chtěla bych pro něj aspoň být dobrá kamarádka, ale vždycky když na mě mluví tak se mi rozbuší srdce, mozek jako by přestal pracovat a z pusy vycházejí blbosti a ne slova která chci říct.

Milovat je zvláštní věc. Vždycky jsem si říkala, že láska musí být jen iluze. Že nemůže být skutečná. Teda, ne pro mě. Ale mýlila jsem se, a to hodně. Sice bolí jako ostrý trn na růži, ale i tak, je to ta nejkrásnější věc. Cítit ty pocity, doteky a vědět že ten druhý člověk má oči jenom pro vás. To bych chtěla někdy zažít.

I wanna be yours / Wilbur Soot Kde žijí příběhy. Začni objevovat