" hahahahahhahshahaha" tergelak gelak mikey melihat takemichi yang asyik terjatuh ketika mahu merampas bola darinya.
" ish" rungut takemichi. Dia tidak berputus asa untuk merampas bola yang disepak oleh mikey.
" rasakanlahh tendangan paduu sano manjirooo!!" jerit mikey lalu menyepak bola memasuki gol.
Chifuyu yang merupakan goal keeper itu mengeluh.
Melihat chifuyu mengeluh, mikey tergelak lagi. "mwahahahhahaha akulah cristiano ronaldo"
" bila kita nak berhenti main ni, dah 10 round kita main non stop" kata chifuyu keletihan.
" 1 round lagi jom jom" kata mikey lagi lalu terus melakukan exercise memanaskan badan.
" masa round ke 9 tu pun kau cakap 1 round lagi sampai ke sudah la 1 round" kata mitsuya pula.
Masing masing sudah berpeluh.
" takemichi!" panggil hinata.
Dia yang duduk di pondok itu terus berlari sambil membawa botol air menuju ke arahnya.
Air yang dihulur hina diteguk dengan dahaganya.
" apa ni apa ni? Aku yang single ni takda sapa nak hulur air jugak ke?" kata baji mencebik.
Takemichi dan hinata hanya tergelak.
" ohayou!" kedengaran suara seorang perempuan menuju ke arah mereka.
Mendengar suara yang amat dikenalinya, mikey terus menoleh lalu berlari ke empunya badan.
" y /n!! " jerit mikey.
Dia ingin memeluk y/n namun dia berhenti.
" eh err.. Asal kau datang..? " kata mikey dengan awkward.
Buat malu la mikeyy katanya dalam hati.
" apahal mikey tu dia ingat kita tak nampak hahajha" kata draken membuatkan rakan rakannya gelak perlahan.
Tidak mahu mikey perasan.
" saje datang nak tengok korang main.." kata y/n lalu terus meninggalkan mikey.
Dia kemudian menuju ke pondok.
Dalam perjalanan, draken menegurnya.
" emma mana, y/n ?" tanya draken
" dia malas, dia kata dia nak tidur. Kau gaduh dengan dia ek ?" usik y/n tersengih sengih memandang draken.
"tch."
Y/n kemudian menuju ke pondok
" ohayou gozaimasu!" tegur y/n lalu terus menunduk tanda hormat.
Hinata tergelak kecil.
" y/n san ~ tak payah la formal formal.." katanya lembut.
Y/n menekup mulut memandang hinata. Membuatkan mata hinata juga terbeliak.
"nani y/n san?"
" m-ma.. Macam mana.. Boleh tahu.. Nama.." kata y/n masih menekup mulutnya.
Hina tergelak lagi. " buat terkejut je la y/n ni.. Ingatkan apa lah tadii.." dia mengusap usap dadanya yang terkejut.
Y/n tergelak kecil sambil melabuhkan punggung di sebelah hinata.
" saje.. Gahahahaha " katanya
" hina tahu nama y/n sebab diorang kadang kadang borak pasal y/n.. "kata hina mesra.
" yeke? Diorang cakap apa? " tanya y/n teruja. Dia ingin juga tahu apa rakan rakannya cakap pasal dia.
" hmm.. Hina taktahu sangat.. Tapi hina ada dengar diorang cakap.. - "
YOU ARE READING
KAU, SANO MANJIRO ( MALAY EDITION mikey × Reader)
Romance[ malay fanfiction.] -COMPLETED! Y/n merupakan kawan baik mikey sejak Kecil lagi. Namun begitu, sebuah kejadian malanh membuatkan mikey dan y/n tidak berhubung lagi. -Eh baku betul bahasa aku HAHAHA anyways tak reti sangat la buat caption. Since...