4.

26 4 6
                                    

Osamu

Když mi Suna řekl, že by mě chtěl vzít do školy a na trénink, jen jsem střihl uchem na znamení, že s tím souhlasím.

Očividně o mě nechtěl, a ani neplánoval, říct svým rodičům a já jsem mu nechtěl přidělávat problémy, když už jsem mu přidělal problém tím, že jsem na něj narazil v parku po rvačce s Tsumuem.

"Zajímá mě, jak na tebe bude reagovat Kita-san," řekl pak se zamyšleným výrazem.

To by mě taky zajímalo. Doufám, že mu nebude vadit, že zítra nepřijdu na trénink, pomyslel jsem si.

Byl jsem rád, že jsem na něj narazil, protože jsem s ním takhle mohl strávit víc času.

Pak jsem si uvědomil, že nakonec budu muset Sunovi říct, že ta liška jsem já, protože jinak by si o mě dělali starosti spoluhráči, Tsumu, mamka i Suna. A to jsem nechtěl.

Sakra! Dostal jsem se do hodně blbé situace! zaklel jsem v hlavě.

Potom Sunovi přišla zpráva na mobil.
Zvedl jsem se do sedu, abych mohl taky zjistit, kdo mu napsal.

Bylo to hodně zpráv na skupině.

Ahojky. Omlouvám se, ale zítra nepřijdu na trénink, napsal tam Tsumu.

Ahoj. Zase jsi se popral s Osamuem, Atsumu? Odepsal Tsumuovi Kita.

Ano, popral.

A Osamu zítra přijde na trénink?

Zatím tam bylo vidět jen, že Atsumu odepisuje odpověď a já doufal, že odepíše, že nepřijdu. Jinak bych se musel v noci vykrást ze Sunova pokoje, dojít pro můj mobil k nám, omluvit se, že nepřijdu a pak jít zase zpátky k Sunovi, aby si o mě nedělal starosti.

Suna mi při čase, kdy Tsumu odpovídal, připadal takový napjatý.

Nevím. Ale nejspíš nepřijde.

Suna vypadal celkem smutně, ale potom se mu výraz tváře změnil na podobný, jaký měl většinu času.

Jak moc vážnou hádku jste měli, že ani nemáš informace o Osamuovi? Většinou, i když se poperete, nejste moc vážně zranění a jeden z vás, když zranění jste, informuje, že oba na trénink nepřijdete. napsal tam Suna.

Pohádali jsme se kvůli blbosti, ale hodně tvrdě.

A Suno, nejsi takhle náhodou do Samua zamilovaný? Tolik slov jsi na skupinu ještě nikdy nenapsal.

Já ho kousnu, pomyslel jsem si naštvaně.

Kdybych byl člověk a viděl ty zprávy, určitě bych byl v téhle chvíli červený.

Suna zčervenal a na mobil nic nepsal.

Atsumu, nevyptávej se ostatních lidí na jejich soukromí.

Dobře, Kito-san. Já jen, že mi přišlo divné, že se Suna tak rozepsal.

Dobře, ale to nic nemění na tom, že jemu i Osamuovi narušuješ soukromí.

Omlouvám se.

Suna vypnul mobil a přitiskl si ruce na obličej.

Ustaraně jsem se na něj podíval. Celkem mě i zajímalo, jestli je do mě zamilovaný, protože já do něho už nějakou dobu ano. A teď jsem litoval, že jsem to jednou řekl Tsumuovi.

FoxWhere stories live. Discover now