5.

21 4 1
                                    

Suna

Jen co se Atsumu omluvil, přitiskl jsem si ruce na obličej, protože jsem byl z té otázky celý rudý.

"Proč je Atsumu takový idiot?" zamumlal jsem.

"To by mě taky zajímalo," uslyšel jsem vedle sebe hlas Osamua.

"Sakra!" zaklel hned potom, co promluvil.

Sundal jsem si ruce z obličeje a podíval se vedle sebe. Vedle mě seděl pořád jen Samu.

"Osamu?" zeptal jsem se.

Nepřišlo mi zrovna dvakrát logické, že by Samu uměl mluvit a ještě stejným hlasem jako Osamu.

"Ano?" ozvalo se.

"Samu?! Ty umíš mluvit?! A proč mluvíš jako Osamu?!" zarazil jsem se.

"Umím. No ono je to tím, že Osamu jsem... S Tsumuem se umíme měnit na lišky a v té podobě i mluvit. Prosím, nikomu to neříkej, chceme to udržet jako tajemství. A promiň, že jsem ti přidělal problémy," odpověděl Samu s podobným výrazem, jaký mají psi, když jsou smutní.

"Neboj, nikomu to neřeknu," odpověděl jsem mu a dodal: "Problémy jsi mi vůbec nepřidělal. Jenom, proč jsi mi to neřekl rovnou v parku, že jsi to ty? A jak to, že se s Atsumuem měníte na lišky?"

"Chtěl jsem to udržet jako tajemství. Nevíme, jak to, že se umíme měnit na lišky. O téhle schopnosti vím jen to, že to je zděděné z máminy strany," řekl.

"Nevadilo by, kdybych dneska zůstal u tebe?" zeptal se pak.

"Nevadilo. Mohl bych tě kdyžtak Kitovi-san zítra ukázat na tréninku a dělat, že jsi liška jménem Samu, kterou jsem našel v parku?" odpověděl jsem.

"Klidně. Taky by mě zajímalo, jak na mě bude reagovat," prohlásil Osamu zamyšleným tónem s nakloněnou hlavou.

"Můžu se tě ještě zeptat na jednu věc?" zeptal jsem se Osamua.

"Jasně," řekl.

"Proč jsi vrčel na veterináře?"

"Na rozdíl od tebe jsem mu nevěřil a nechtěl jsem, aby mě zavřel někam do kotce," prohlásil potichu.

"Nemohl bych u tebe přespat ve své lidské podobě? Oblečení jsem na sobě měl při přeměně na lišku a z nějakého divného důvodu mi oblečení zůstane. A taky můžu uvařit večeři, když už jsem ti způsobil problémy," zeptal se pak.

"Jasně, klidně můžeš. Žádné problémy jsi mi nezpůsobil. Už se těším na tu večeři, jestli jí budeš chtít dělat. Vaříš hodně dobře," odpověděl jsem.

FoxWhere stories live. Discover now