Selaaam, yeni bölümle geldim..
Bu bölümü biraz aceleyle yazdığım için tam istediğim gibi bir bölüm olamadı...
Ama olsun.....Oy verip, yorum yaparsanız beni çook mutlu edersiniiz<3
İyi okumalaaar...
DÖNÜP BAKMAM İNAN ARTIK GERİYEEEEAMA SANKİ SİLİNMEZ KAZINIR DERİYEEEE
"Deniz, Deniz, Deniz, Deniz, Deniz, Deniz, Deni-" birinin durmadan adımı söylemesiyle gözlerimi aniden açmaya çalışıp "NE VAR ULAN?"
"Seni uyandırmaya gelmiştim, kahvaltı hazır hadi kalk." demişti Bulut. Bulut'a kafa salladıktan sonra kendisi odadan çıkmıştı.
Bugün buradaki son günümdü. Yani bu hafta içerisindeki son günümdü. Bugün bu evdeki ikinci günüm olsa bile sevilmediğimi ve istenmediğimi fazlasıyla belli ettiklerinden dolayı acilen buradan gitmek istiyordum. Evdeki çoğu kişide IQ namına hiçbir şey bulunmuyordu. Beni gereksiz yere sevmiyorlardı. Aslına bakarsak beni sevip, sevmemelerini çok umursamıyordum. Kaosu severdim ve bu evde kaldığım süreler kaostan beslenen tarafım bayağı doyacak gibi duruyordu.
*Belalıyım diyorum arkadaslar;))xd*
Yataktan kalkıp lavaboya girdim. Lavaboda ilk başta tuvaletimi yaptım, sabah kalkınca sıçmak şart arkadaslar... Elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim. Yatağı topladım.
Önce sabah uyanırım🌞, sonra kocaMı👩❤️👨👩❤️💋👨 uyandırırıM, Marem, Marem derdim kocAM zaten uyanır, güzel bir kahvaltı sofrası hazırlarım ona, mutlAka portaKAL🍊 suyunu eksik etmem, sonra çocuklarımızı👨👩👧👦 okula🏫 bırakırım, okullarıyla teeek tek ilgilenirim, okul aile birliğindeyim, MUTLUYUM, kocAMı seviyorum👩❤️💋👨👩❤️👨💖, buzdolabIM var, çamaşır makinEM var, var da var, var da var.
Aklımda "Hades insan olmaya çalışıyor" videosundan bu sahneler geçerken kendi kendime güldüm ve aşağıya indim. Şu an beynimde sadece "MAAAREEM MAAAREEEM" vardı. Her an birisine MAAAAREEEEM diye seslenebilirdim. Tabii şeyde var "NEDEN SEVDİN BENİ BENİ? NİÇİN SEVDİN BENİ BENİ? AYRILACAKTIN MADEM? TERK EDECEKTİN MAAADEEM? MAREEEEEEM...."
Offf cok duygusal videolar bunlar...
Kafamda düşündüğüm şeylere gülerken bahçeye çıkmıştım. Yüzümdeki gülümsemeyi silmeye çalışıp masanın önüne geldim. Herkese hitaben "günaydın" deyip masaya oturdum. İpek Hanım, Çağatay Bey, Nil, Umut ve Bulut'ta bana "günaydın" diye yanıt vermişlerdi.
Çağatay Bey afiyet olsun dedikten sonra hepimiz kahvaltımızı yapmaya başlamıştık. Kahvaltı sessiz geçiyordu taa ki bir yerden " mareeem, yıktın beni marem marem marem marem mak mat ma mak ma mareehm ma ma ma marem neden sevdin beni benii niçin sevdin beni beni ayrılacaktık madem terkedecektin madem MAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM moohreeeeem" diye ses gelene kadar...
İlk başta gülmemeye çalışsam da bunda asla başarılı olamamış ve gülmeye başlamıştım. Masada tek gülen kişi ben değildim tabii ki de ama en çok gülen kişi bendim. Ama diğerlerinin de kendilerini gülmemek için kastıkları fazlasıyla belli oluyordu.
Aynı ses tekrarlanmaya devam edince İpek Hanım bizlere "ses belki telefonlarınızdan geliyordur" dediğinde hepimiz telefonlara baktık ve tahmin edin ne çıktı?
Benim telefonum çalıyormuş...
Bunu görmemle daha fazla gülmeye başladım ve "NEDEN SEVDİN BENİ BENİ" kişisinden gelen aramayı açıp kulağıma götürdüm. Kim olduğunu ve niye böyle kaydetmiş olduğumu hatırlamıyordum. Gülmemi bastırmaya çalışarak konuşmaya çalıştım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklımda Bi Kördüğüm
Novela JuvenilBazı gerçekler fazla acımasızdır. Hayatının yalan olduğunu öğrenen ve ne yapacağını bilmeyen, Sürekli kırılmaktan ve insanları affetmekten sıkılan, Küçücük bir karıncanın bile canını yakmak istemeyen Deniz'imin canını neden her defasında daha fazla...