💔Chapter-7 💔(U+Z)

788 114 3
                                    

"ဒီမှာလူကြီး...."

"ဘယ်တွေလျှောက်သွားနေတာလည်း ကိုယ်ကလိုက်ရှာနေတာ..."

"ဘယ်မှမသွားပါဘူး ဒါတွေခနထားကျနော်သူငယ်ချင်းနဲ့မိတ်ဆက်ပေးစရာရှိတယ်... "

"ဘယ်သူလည်း..."
ကျနော်ကလေးရဲ့နဘေးကိုကြည့်တော့မည်သုမှမရှိ ကောင်လေးသည်ကိုယ့်ကိုကြည့်အြီးအနောက်သို့လှည့်ကာတစ်ယောက်ယောက်ကိုရှုနေသယောင်...

"ဘယ်ရောက်သွားတာလည်း... ခုနကရှိပါသေးတယ်ခန​ေစ​ာင်းအုန်းး..ပြန်လာခဲ့မယ်..."

"အင့် ကလေးကိုယ့်ကိုမမျက်နှာဖုံးလေးချွတ်ပေးပါလား ကျပ်လာသလိုဘဲ့.."

"အင့်အင့် အနောက်လှည့်..."
ကျနော်လည်းလူကြီးကိုလုပ်ပေးပြီးjimin hyungကိုရှုဖို့ထွက်လာလိုက်သည်...ဘယ်လောက်မှမရှာလိုက်ရပေ ဘယ်သူနဲ့မသိစကားပြောနေတာ ကိုယ်လည်းအနားသွားပြီး...

"Jimin hyung! !!.."
ကျနော်ခေါ်လိုက်တော်လှည့်ကြည့်လာသူ ဟိုလူနဲ့စကားဖြတ်ပြီးကိုယ့်ဘက်ကာလျှောက်လာသူ....

"မင့်ဘယ်တွေလျှောက်သွားနေတာလည်း ငါကငါ့လူကြီးနဲ့မိတ်ဆက်ပေးမလို့ကို မသ့်ပျောက်သွားတော့လူကြီးကိုစောင့်ခိုင်းထားတယ်အမြန်လာခဲ့..."

"အေပါ... ဖြေဖြေဆွဲစမ်းပါကွာ...ခုနကတော့hyungတဲ့အခုတော့ငါနဲ့မင့်တဲ့အမျိုးမျိုး..."

"ဒါကသူများတွေကြားမှာခေါ်တာလေ အခုကငါတို့နှစ်ယောက်တည်းကို လာ ဟိုမှာကြည့်..."
ဟိုဆောထိုးပြတဲ့နေရာကိုကြည့်လိုက်တော့ အေးချမ်းစွာနေနေတဲ့နှလုံးသားကတစ်ဖန်ပြန်ခုန်လာလေသည် ကျနော်5နှစ်တာရှာခဲ့ရတဲ့သူ ကျနော်ရက်ရက်စက်စက်လမ်းခွဲခဲ့ပြီး ကျွန်တစ်ယောက်လိုစေခိုင်းခဲ့တဲ်သူ သာကဟိုဆောရဲ့ မဟုတ်ဘူးမလားး...
ကျနော့်တို့ဘက်လှည့်ကြည့်လာသောသူသည် နဘေးကကိုယ့်အားမမြင် ဟိုဆောကိုကြည့်ကာရီပြလိုက်ပြီးကျနော့်တို့ဆီလျှောက်လာသူ ခြေလှမ်းတစ်လမ်းနီးတိုင်းခုန်လာတဲ့ရင်အစုံနဲကြောက်စိတ်တွေကကြီးစီုးလာလေသည်...

"ကလေး...ဘယ်တွေရှောက်သွားနေပြန်ပြီလည်း...."
ကလေးတဲ့.... ကျနော့်ကိုအရင်ကအမြတ်တနိုးခေါ်ခဲ့တဲ်နာမည်လေးကအခုကိုယ့်ရှေ့မှာအခြားသူကိုကလေးလို့ခေါ်တော့နာကျင်ဖူးတဲ့နှလုံးသားကပိုလို့နာကျင်ရတာပေါ့ခင်များရယ်...ဟက် ဘာလို့နာကျင်နေတာလည်း မင့်လုပ်ခဲ့တာတွေဘဲ့လေ..

YOU ARE THE SUN (Completed)Where stories live. Discover now