💔Chapter-13💔(U+Z)

1K 106 24
                                    

မနက်အစောကြီးထယ်ယောင်းတစ်ယောက်စတိုင်ကျကျပြင်ဆင်နေလေသည် yoongiကတော့သူ့အားမျက်စိနောက်နေလေပြီ...

"ထယ်ယောင့်မင့်ဒီနေ့အဝတ်လှဲနေတာပြီးအုံးမှာလား ငါအလုပ်နောက်ကျနေပြီ ဂေဟာ​​ေလးသွားတာ ပြီးတော့ထူးဆန်းတာကမင့်ဟိုး​ေန့တည်းကဟို​ေကာင်လေးနဲ့သွားတွေ့ပြီး...မဟုတ်မှမင့်သူ့ကိုချစ်သွားတာလာ..."

"ကျနော်လည်းမသိသေးဘူးhyung ဒါပေမဲ့လည်းသေချာသလောက်တော့ရှိတယ်...."

"ဘာကိုလည်း..ရှင်းအောင်ပြော..."

"ကျနော်ဒီကောင်လေးကိုမြင်ရင်ရင်ခုန်တယ် ပျော်လည်းပျော်တယ်သူ့နဲ့ရှိနေရင်စိတ်ပင်ပန်းတာတွေပျောက်တယ် အဲတာသူ့ကိုကျနော်ချစ်နေလို့လား ဒါမှမဟုတ် ညီမလေးလိုအပြုံချိုချိုလေးတွေရှိလို့သဘောကျတာလား အဲတာမလိုမသေချာသေးဘူးလို့​ပြောတာ..."

"အော်..ဒါနဲ့သူမှာစေ့စပ်ထားတဲ့သူရှိတယ် ပြီးတော့သူ့တို့နှစ်ယောက်ကချစ်နေကြတယ်လို့ကြားတယ် နောက်ဆုတ်သင့်ရင်နောက်ဆုတ်လိုက်ပါထယ်ယောင်း အရမ်းချစ်မိသွားမှကိုယ်ဘဲ့ခံစားရလေ့မယ်.....ငါသွားပြီ...ပြီးတော့အခုဝတ်ထားတဲ့အကျီကမင့်နဲ့လိုက်တယ်ထယ်ယောင်း...."
ကျနော်မှာဘာတစ်ခုမှပြောစရာစကားမရှိပေ hyungပြောတာအမှန်တွေဘဲ့လေ ကိုယ်ကသူ့အချစ်ကိုသိပ်ပြီးမမျှော်လင့်ရဲ့ဘူး သူသာပျော်ရင်ကျနော်လည်းအလိုလိုပျော်မိပါတယ်....

"ကျနော်မှာဘာတစ်ခုမှပြောစရာစကားမရှိပေ hyungပြောတာအမှန်တွေဘဲ့လေ ကိုယ်ကသူ့အချစ်ကိုသိပ်ပြီးမမျှော်လင့်ရဲ့ဘူး သူသာပျော်ရင်ကျနော်လည်းအလိုလိုပျော်မိပါတယ်

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(V outfit)
ထယ််ယောင်းလည်းပြင်ဆင်ပြီးကားသော့ယူကာဟိုဆောအိမ်ထွင်လာခဲ့လေသည် သူအရမ်းပျော်ပြီးတက်ကြွနေလေသည်....

"သားကထယ်ယောင်းနော် သားကိုဂရိုုက်ပို့လို့ကျေးဇူးပါကွယ် မင့်အကြောင်းတွေသားကအန်တီကိုအမြဲပြောနေတာ ခုမှသားပိုတွေ့ဖူးတာလူချောလေးဘဲ့..."

YOU ARE THE SUN (Completed)Where stories live. Discover now