Unicode
သူ့တို့အခုရောက်နေတာကတော့Mr.Parkရဲ့အိမ်တော့hoseokကိုဖမ်းထားတဲ့အိမ်ကြီးသာ jkနဲ့jm သူ့တို့နှစ်ယောက်ကအထဲကိုအမြန်ရောက်အောင်ဆိုပြီးအနောက်ဘက်ကတံခါးကနေဝင်တိုက်တယ် ကျနော်နဲ့nj ယျောင် ပြီးတော့jkဆိုတဲ့လူရဲ့ bodyguardအယောက်နှစ်ဆယ်လောက်ကလူများတဲ့အရှေ့ဘက်ကိုတိုက်မယ် သေနတ်တွေကိုMr.jeon အင့်jk shiiကအသံတိတ်သေနတ်ကိုသာသုံးခိုင်းသည်ဘာလို့ဆိုအထဲမှာစောင့်နေတဲ့လူတွေသိသွားမှာဆိုးလို့ ကျနော်တို့အခုနေနေတာကခြံကြီးနဲ့အနည်းငယ်ဝေးတဲ့သစ်ပင်ကြီးတွေနဲ့အကွယ်မှာပုန်းနေကြခြင်း njယျောင်ကမျက်နှာချင်းဆိုင်ကသစ်ပင်ကြီးနားမှာထိုအိမ်ရဲ့ခြံထဲကလူတွေကိုကြည့်နေခြင်း ကိုယ်ဟာအစကကြောင်သွားတာတော့အမှန်njယျောင်လိုဆရာဝန်က ဒီလိုကြမ်းတမ်းတဲ့သေနတ်ကိုကျွမ်းကျငိစွာကိုင်တတ်တယ်ဆိုတာမယုံကြည်နိုင်ဘူးး နောက်မှအစောင့်တစ်ယောက်jk ဆိုတဲ့လူရဲ့လူယုံေတ်ာဆီကသိခဲ့တာကnjယျောင်ဆိုသူကဒီလိုမျိုးအမြဲလေ့ကျင်နေကျတဲ့ ပြီးတော့ဆရာဝန်အလုပ်ဆိုတာကလည်းသူ့အတွက်ဟန်ပြတဲ့...jkဆိုတဲ့သူရဲ့မျက်နှာကတော့အိမ်မှာတည်းကဒေါသတွေနဲ့ခက်ထန်နေတာကြောင့် ကိုယ့်မှာစကားတောင်မစရဲ့ဘူးး jmဆိုတဲ့သူကရော jkဆိုတဲ့သူရဲ့မျက်နှာကိုအရိပ်တကြည့်ကြည့်နဲ့ ဟိုလူကသူ့ကိုကြည့်တောင်မကြည့်ဘူးး အဲကျရင်သူ့မျက်နှာလေးကညိုးကျသွားပြီးသက်ပြင်းတွေချည်းချနေတာ...
"taehyung shii မင့်အဆင်ပြေပါမလား ဟိုရောက်ရင်အခြေနေကအသက်အန္တရာယ်နဲ့ကြုံရမှာ..."
ရုတ်တရက်အတွေးများနေတဲ့ကျနော်nj ယျောင်ရဲ့စကားကြောင့်သူတစ်ချက်တော့ ကြောင်သွားမိသည် ပြီးမှnjယျောင်းဟာဘာကိုဆိုလိုတာမှန်းး ထိုကြောင့်သူnjယျောင့် ကိုကြည့်ပြီးခေါင်းခါကရီလိုက်မိသည်
"ကျနော်ဘာမှမဖြစ်ပါဘူးnjယျောင့် njယျောင့်ဘာကိုစိုးရိမ်တာလည်းကျနော်သိပါတယ် ကျနော်သေမှမကြောက်ပါဘူးဗျာ ဟက်.."
သူ့ဘဝမှာအချစ်ဉီးကhoseokတစ်ယောက်တည်းသာ ရယူလိုစိတ်ပိုင်ဆိုင်ချင်စိတ်မရှိခဲ့ပါဘူးး ဖြူဖြူစင်စင်နဲ့ဘဲ့ချစ်ခဲ့တာ ဒါပေမဲ့သူ့ကိုတော့ဘာမှမဖြစ်ဘဲ့ပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နဲ့ပြန်မြင်ချင်တယ် သူ့နှလုံးသားကပိုင်ရှင်အစစ်ရှိနေပြီဘဲ့မလားး
အန္တရာယ်လား ဟက်..
သူ့ကိုကယ်ရင်းနဲ့သေခဲ့ရင်တောင်နောင်တမရဘူး ဒါဿိုယ်ချစ်ရတဲ့သူအတွက်အသက်ပေးတာဘဲ့ဟာ..
YOU ARE READING
YOU ARE THE SUN (Completed)
Fanfictionအချစ်ဆိုတာနာကျင်တိုင်းကောင်းတဲ့အရာမဟုတ်ဘူးး ကိုယ့်အချစ်ကိုနားလည်ပေးတဲ့သူကိုဘဲ့တစ်ဘဝလုံးချစ်သင့်တာ.?💔 kaliရဲ့....... jungkook taehyung hoseok jimin ဇာတ်လမ်းလေးပါ👈.. Star-9.8.2021 End- 🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷 🐰🐯🐹🐣💐 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈