"သားJimin အျပင္မွာတစ်ယောက်ထဲဘာထိုင္လုပ္ေနတာလည္း ဒါနဲ႕ အခုတလာသားဟိုေလးအိမ္ကိုလာမလည္ပါလား သားတို႔ရန္ျဖစ္ထားတာလားjimin. ..."
ညနက္ေနၿပီၿခံထဲမွာထိုင္ေနတုန္းနေဘးမွာဝင္ထိုင္ကာဟိုေဆာအေၾကာင္းေမးလာတဲ့အေမ...."မျဖစ္ထားပါဘူး ဒါနဲ႕အေမ..."
"အင့္ေမးေလသားရဲ႕...ဘာေျပာမို႔လည္းမ်က္ႏွာလည္းမေကာင္းဘူး....."
အေမကအရမ္းၾကင္နာတတ္တာအေဖထက္အေမကငါ့ကိုပိုနာလည္တယ္..."အေမ သားသူ႕ကိုေတြ႕တယ္..ဒါေပမဲ့သု႔မွာခ်စ္ရသူနဲ႕...ဟက္"
"သူဆိုတာဟိုကေလးလာသားjimin..."
"ဟုတ္တယ္အေမ က်ေနာ္ကိုသူကအရမ္းမုန္းေနတာအေမရဲ႕ ဟင့္သားကိုသူမုန္းတယ္အေမရယ္..."
အေမရင္ခြင္ထဲဝင္ကာကေလးတစ္ေယာက္လိုငိုမိသည္ အခုလိုနာက်င္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာမိဘရင္ခြင္ေလာက္ေအးခ်မ္းတာဘာမွမရွိေပ။..."သူ႕ခ်စ္သူဆိုတာသားေလးဟိုေဆာမလား သူတို႔ကေစ့စပ်ထားကြတယ် အေမေျပာတာမွန္တယ္မလား.."
က်ေနာ္အံၾသစြာရင္ခြင္ထဲမွအေမ့အားေမာ္ကာၾကည့္ေတာ့ခပ္ဟဟၿပဳံးေလသည္ လက္ကလည္းဆံပင္ေလးေတြကိုသပ္ကစားေနေလသည္..."အေမဘယ္လိုသိလည္းဆိုတာကအေရးမႀကီးပါဘူး သားသူ႕ကိုခ်စ္ေနရင္ႀကိဳးစားပိုင္ခြင့္ရွိတယ္သား ဒါေပမဲ့သူရဲ႕ႏွလုံသားမွာသားရွိဖို႔ေတာ့လိုတယ္သူ႕ရဲ႕ႏွလုံးသားမွာအျခားတစ္ေယာက္ကေနရာယူထားရင္သားလက္ေလွ်ာ့လိုက္ပါေနာက္မက်ခင္ေပါ့...အေမ့ကသားေလးဘက်မှာအမြဲရပ်တည်ပေးမှာမို့...."
"သားလုပ္နိုင္ပါမလားအေမ သူကဟိုေဆာေလးကိုအရမ္းချစ်တာသိသာတယ်အမေ....က်ေနာ္ကိုဆိုဟိုေဆာမ်က္ႏွာေၾကာင့္သာအဖက္လုပ္ေနတာအေမ....."
"ဒါကသားတို႔ရဲ႕လူငယ္ေတြရဲ႕ၾကားက ကိစၥပါ အေမကသားတို႔ၾကားမလိုတဲ့ျပသာေတြျဖစ္လာမွာဆိုးလို႔..ဒါေပမဲ့သားအေမတစ္ခုမးမယ္ေနာ္...."
"ဟုတ္ေမးပါအေမ.."
"သားဟိုေဆာေလးကိုမုန္းလားဟင္ သူကသားခ်စ္တဲ့သူရဲ႕ခ်စ္သူျဖစ္ေနလို႔ေလ...."
"ဟင့္အင့္သားဟိုေဆာ ကိုမုန္းလားမမုန္းလာမေျပာတတ္ဘူးအေမ ဒါေပမဲ့သူ့ကိုမောင်နဲ့တွေ့ရင်မနာလိုတော့ဖြစ်မိတယ် အဲဒါကမုန္းတယ္လို႔မဆိုလိုဘူးမဟုတ္လာအေမ...."
.
.
.
.
.
"သားေလအောက်မှာjkေရာက္ေနတယ္ ဆင္းလာခဲ့ပါအုန္းး..."
ဘာလာလုပ္တာလည္းငါမွမေတြ႕ျခင္တာကို သြားမေတြ႕ျပန္ရင္လည္းအေဖတို့က ျပသာနာရွာအုံးမယ္...
YOU ARE READING
YOU ARE THE SUN (Completed)
Fanfictionအချစ်ဆိုတာနာကျင်တိုင်းကောင်းတဲ့အရာမဟုတ်ဘူးး ကိုယ့်အချစ်ကိုနားလည်ပေးတဲ့သူကိုဘဲ့တစ်ဘဝလုံးချစ်သင့်တာ.?💔 kaliရဲ့....... jungkook taehyung hoseok jimin ဇာတ်လမ်းလေးပါ👈.. Star-9.8.2021 End- 🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷 🐰🐯🐹🐣💐 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈