💔Chapter-11💔(U+Z)

834 110 6
                                    

"မငိုနဲ့တော့ တိတ် ခုနက​​ြပန်စွာ​​နေတာ သူမဟုတ်တာကျနေတာဘဲ့ ...."
ဟုတ်သည်ကောင်လေးဆိုင်ကထွက်လာပြီးသစ်ပင်အောက်မှာထိုင်ပြီးကလေးတစ်ယောက်လိုငိုနေလေသည် ခုနကကိုယ့်လက်ကိုဆွဲပီးထွက်လာလာတာသူမဟုတ်သလို ပြောလိုက်တော့မျက်စောင်းနဲ့ကြည့်လာသူ ဒီကလူကအသည်းယားရရပြန်သည်....

"ခင်များမသွားသေးဘူးလား..ဟင့်..လူကြီအရမ်းဆိုးတယ်..ဟင့်..ငါ့ကိုလာလည်းလာမချော့ဘူး..... ဟင့်...."
သေပါပြီငါတော့ ပြောလိုက်မှအသံဗြဲနဲ့ထငိုတော့လမ်းသွားလမ်းလာအချိုးကလည်းကြည့်နေကြသည် ကြာရင်ငါလည်းဒီနေရာမှာထိုင်ငိုရတော့မယ်နဲ့တူတယ်...

"ဟိုဆော ပြန်ရအောင်လူတွေကြည့်နေပြီငါ့ကိုလည်းသနားပါအုံး ကလေးကလား...."

"ဟာ..ခင်ဗျားပါးစပ်ပိတ်လိုက်တော့နော် ငိုတာတောင်အေးဆေးမငိုရတဲ့ဘဝ ငါလေသနားဖို့ကောင်းလိုက်တာ...ပြန်မယ်အရူးကြီး...."
အရှေ့ကငိုပြီထွက်သွားတဲ့ကောင်လေးအားပြန်စွာသွားတဲ့ကောင်လေးကိုကြည့်ပြီးကျန်ခဲ့သူကကိုယ်ပါလေ.....

ေကာင်လေးမှာကားမပါလားဘူးတဲ့ ဒါကြောင့်ကိုယ်ဘဲ့သူ့ကိုအိမ်ပြန်ပို့​ေပးခဲ့သည် လမ်းတစ်လျှောက်လည်းဖုန်းထဲသူ့တို့နှစ်ယောက်ရိုက်ထားတဲ့အပုံတွေကြည့်လိုက်ငိုလိုက်နဲ့ထိုမြင်ကွင်းဿိုယ့်အားနာကျင်စေသည် သူမျက်ရည်ကျတာမြင်ရင်ဘာမဆိုဂ်ကိုယ်ကနာကျင်ရသည် ထိုလူကကံကောင်းလိုက်တာ ကောင်းလေးရဲ့အချစ်ကိုရလို့ မနာလိုလည်းဖြစ်မိသည်....

"လိုက်ပို့ပေးလိုကျေးဇူးပါထယ်ယောင်းရှီးး..ခုနကပြောတာတွေအတွက်တောင်းပန်ပါတယ်....."

"ရပါတယ်ကိုယ်စိတ်ထဲမထားပါဘူး ဒါနဲ့တစ်ခုတောင်းဆိုလို့ရမလား...."

"ရပါတယ်တောင်းပန်တဲ့အနေနဲ့ပြောပါ..."

"ကိုယ်နောက်တ်ပတ်ကျရင်ရွာလေးတရွာကမိဘမဲ့ဂေဟာမှာလှူစရာရှိလို့အဖော်လိုက်ခဲ့ပေးပါလား မင့်လည်းစိတ်ပျော်သွားအောင်လေဘယ်လိုလည်း......"
ကောင်လေးသည်သူပြောတာတွေကိုငြိမ်သက်စွာခေါင်းငြိမ်နေပြီးကိုယ့်အားကြည့်ကာပြောလာတဲ့သူ့စကားကြောင့်ပျော်သွားမိသည်

YOU ARE THE SUN (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang