💔Chapter-16💔(U+Z)

641 89 13
                                    

ထွက်သွားတဲ့namjoonကားကိုကြည့်ပြီး အတွေးများကျန်ခဲ့သူကသူကိုယ်တိုင်သာ...
.
.
.
"ဘာကွ!!...မူဂျီယောင်းဆုံးသွားပြီလို့ပြောလိုက်တာလာ..မဖြစ်နိုင်တာ...ဘယ်သူလည်းး."

"ကျနော်တို့စုံစမ်းရတာMr.jeonကလုပ်တယ်လို့သိရတယ်သခင်ကြီးး...မူဂျီယောင်ရဲ့
ကားမှာဗုံးတပ်ထားတယ်လို့သိရတယ်

"ပြီးတော့မူဂျီယောင်းရဲ့တပည့်ကိုယ်တိုင်လည်းMr.jeonရဲ့လူတွေကိုမြင်လိုက်တယ်လို့ပြောပါတယ်"

"jungkook..ဒီကောင်..ဘယ်လိုတောင်..ဒီလောက်သတ်ရခက်တဲ့သူကိုသူကအလွယ်လေးသတ်ရတဲ့အထိ ဒီကောင်ငါ့လုပ်ငန်းပျက်အောင်သက်သက်လုပ်တာ...တောက်စ်.."

"အဲဒါတွေအားလုံးမင့်တို့ကြောင့်..တောက်စ်..ငါအစတည်းကအလုပ်သေချာလုပ်ဖို့မှာထားတယ်မလားး အခုဘာလိုအဲကောင်ကအသက်ရှင်ပြီးငါ့ထက်တောင်အောင်မြင်သွားရတာလည်းး..."

"တောင်းပန်ပါတယ်သခင်ကြီး ကျနော်တို့အဲနေ့ကအားလုံးကိုမီးရှို့ပစ်ခဲ့တာပါ...ဒါပေမဲ့သူကဘယ်လိုလုပ်ပြီးးး..."

"တော်စမ်းး..မင့်တို့တွေစောက်သုံးမကျတာလည်းထည့်ပြောအုန်းး...အဲကောင်ကအခုငါ့ကိုခြိမ်းခြောက်ပြနေတာ..ဟက်ငါ့ကမူဂျီယောင်းလိုဉီးနှောက်မဲ့တဲ့သူမဟုတ်ဘူးး..ဟက်...."

"ပြီးတော့ဒီကိစ္စတွေငါ့မြေးသိလို့မဖြစ်ဘူးး ငါမြေးသာဒီ ကိစ္စသိသွားရင်ပြသာနာကပိုကြီးသွားပြီ...."

"ကျနော်တို့Mr.jeonကိုဘာလုပ်လိုက်ရမလည်းသခင်ကြီး.."
ထိုအခါထိုလူကြီးသည်ယုတ်မာကောက်ကျစ်တဲ့အပြုံးကိုချိတ်ဆွဲပီးဆိုလိုက်သည်။

"သူ့နဲ့စေ့စပ်ထားတဲ့jungသခင်လေးကိုဖမ်းခေါ်လာခဲ့...ဟက်ဒါဆိုသူဘာမှလုပ်လို့မရတော့ဘူးး ငါ့စီးပွားရေးကိုလာထိခိုက်တာသူရဲ့မဟာအမှားဘဲ့....."

"ဟုတ်ကဲ့သခင်ကြီးး..ဒါဆိုခွင့်ပြုပါအုံးး.."

"အင့်"
အခန်းထဲမှအလျိုလျိုထွက်သွားကြတဲ့သူများ သခင်ကြီးဆိုသူသည်ဆိုဖာပေါ်ထိုင်ကာ ယုတ်မာကောက်ကျစ်တဲ့အပြုံးကိုပြုံးနေလေသည်...

"ငါကမင့်ထက်အသိညာဏ်ရှိတယ်သူပါ မင့်လိုကောင်လေးကဘာများလုပ်နိုင်မှာမလို့လည်းးး....ဟက်.."

YOU ARE THE SUN (Completed)Where stories live. Discover now