💔𝐄𝐱𝐭𝐫𝐚 𝐈𝐈💔 (U~Z)

1K 89 4
                                    

Unicode

"အားး ယောကျားးငါမယူဘူးးကြောက်တယ်နော်...ဟင့်ommaသားကိုလူကြီးအနိုင်ကျင့်နေတယ်..ဟီးးး.."

"ဟာ..ကလေးးမပြေးပါနဲ့တော့ကွာကိုယ်မောလာပြီ..ကိုယ်တို့ကလေးယူတော့ကိုယ့်တို့ကြားသံယောဇဉ်ပိုခိုင်မြဲအောင်လို့ပါကလေးးရယ်..နော်.."

"ဟင့်ဒါပေမဲ့..ကျနော်ကြောက်တယ်အဲဒါကအရမ်းနာမှ..ဟင့်..."

"ဆရာဝန်ကကိုယ့်အသိဆရာဝန်ပါကွာ ပြီးတော့ကိုယ့်လည်းးရှိပါတယ်..ကိုယ့်တို့ကလေးယူရအောင်နော်အချစ်.."
လူကြီးသည်သူ့ထိုင်နေတဲ့ဆိုဖာနားထိုင်ချပြီးးမျက်ရည်များးသုတ်ကာချော့မော့နေသူကြောင့် ပိုပြီးဝမ်းနည်းလာသည်။ တကယ်ဆိုဒါကမိသားစုတစ်ခုမှာမရှိမဖြစ် လူတိုင်းလိုချင်တဲ့အရာမလားး..အခုလူကြီးကပါကိုယ်ပွားလေးလိုချင်လာတော့ ကိုယ့်မှာဘာလုပ်ရဘာကိုဂ်ရမှန်းမသိခေါဂ်းပူလာတော့သည် မမွေးပေးချင်လို့မဟုတ်ဘူးး ငယ်ငယ်လေးတည်းက နာမှာကြောက်တတ်တဲ့သူ အခုတော့လူကြီးးကိုသနားလို့ ကိုယ့်ယောကျားသဘောကျလုပ်ရတော့မည်ပေါ့ ကလေးရှိလာတော့လည်းသူလည်းးသိပ်ပြီးးမပျင်းရတော့ဘူးးပေါ့...

"အင့်..အင့်ကျနော်လက်ခံတယ်.ဒါပေမဲ့အဲလိုလုပ်ပေးရင်ယောကျားးကပျော်မှာလားး.."

"အင့်...ကိုယ်ပျော်တယ် ဒါပေမဲ့ကလေးကြောက်နေရင်မယူလို့ရပါတယ်အဆက်ပြေပါတယ်..."
သူ့ကလေးအကြောင့်သူသာသိသည် လက်ထပ်တာတစ်နှစ်ရှိပြီအခုထိကလေးဆန်ပြီးကြောက်တတ်တုန်းး သူလေးးကငယ်ငယ်လေးရယ်ခနကြာကိုယ့်လိုလူကြီးးကိုပစ်သွားရင်ဘယ်နှယ်လုပ်လည်းးး ဒါကြောင့်ကျနော့်တို့ကြားခိုင်မြဲသွားအောင်သံယောဇဉ်ကြိုးလေးတစ်ချောင်းကိုသူတို့ကြားချည်နှောင်ထားရလိမ့်မည် ဒါကသူ့လေးအပေါ်ချစ်တဲ့ကျနော့်ရဲ့ဖြူစင်တဲ့အတ္တလေးတစ်ခုပါဘဲ့..

"ယောကျားးလိုချင်ရင်ကျနော်မွေးပေးပါမယ်"

~~~~

"hobiနာ"

"ဟမ်းjimin.."

"မင့်ယောကျားရော "

"သူကဒေါက်တာနဲ့ချိန်းထားလိုအစောကြီးတည်းကထွက်သွားတယ် မင့်လည်းသတင်းကြာမှာဘဲ့လေ.."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YOU ARE THE SUN (Completed)Where stories live. Discover now