💔Chapter-10💔(U+Z)

830 103 10
                                    

"ဂျောင်ဟိုဆော!!!. .."

ဟိုဆောတစ်ယောက်cafeသောက်နေတာတောင်တီးသွားလေသည် taehyungလည်းဟိုဆောကိုငေးကြည့်နေတာလန့်သွားလေသည် နှစ်ယောက်စလုံးအသံလာရာကိုကြည့်လိုက်တော့အလိုမကျမှုဒေါသတွေထွက်နေပြီးသူ့တို့ရှိရာသို့ ဟိုဆောjkကို​ကြည့်နေတုန်းအနောက်ကအဖြူရောင်လူသားကိုမြင်လိုက်ရတော့နှလုံးသားနာကျင်သွားရသည် ငါမအားဘူးလို့ပြောတာနဲ့ရည်းစား​ေဟာင်းနဲ့တွေတွေ့နေတယ် ဟိုကလည်းသူများချစ်သူနောက်ကိုလိုက်လာတယ် ငါ့ကိုအားမနာဘူးလာjimin. ...

"ကိုယ်ချိန်းတော့သူငယ်ချင်းနဲ့တွေမှာဆိုအခုတော့နှစ်ယောက်သားအကြည့်စိုက်နေကြတာလားဟိုဆော!!!....."
ဟိုဆောjkရဲ့စကားကြောင့်ပိုဒေါသထွက်လာမိသည် taehyung ကိုကြည့်လိုက်တော့မျက်နှာပျက်တာမြင်ဖြစ်အောင်မြင်လိုက်တာကြောင့်အလွန်အားနာသွားရသည် ထိုပြင်ဆိုင်မှာထိုင်နေကြတဲ့သူတွေအားလုံးလည်းသူ့တို့လေးယောက်ဝိုင်းသို့ကြည့်လာကြသည် ဒီလူ....

"ငါမေးနေတာဖြေလေ မင့်ကဘယ်သူလည်း...."
taehyungကိုကြည့်ကာမေးလိုက်သည် jiminကတော့ သူ့တို့သုံးယောက်ကြားလူပိုကိုဖြစ်လို့.....

"ခင်များကရောဟိုဆောနဲ့ဘယ်လိုပတ်သတ်တာလည်း သူနဲ့ကျနော်ကအလုပ် ကိစ္စနဲ့ဆိုင်မှာမိတ်ဆွေဖြစ်ခနလောက်​ေကာ်ဖီလာသောက်တာ..."

"သူပြောတာဟုတ်လားဟိုဆော ဒါဆိုခုနကဘာလို့ပါးကိုကိုင်နေတာလည်းဖြေလေ....."

"တော်သင့်ပြီjk shii. ..သူနဲ့ကျနော်ကဘာမှလည်းမဟုတ်ဘူး သူများကိုနည်းနည်းလောက်အားနာပေးပါ လူတွေကြည့်နေတာခင်ဗျားမရှက်ပေမဲ့ကျနော်ရှက်တယ် ပြီးတော့ကျနော်တို့ကရည်စားဟောင်းတွေမဟုတ်ဘူးတွေရအောင်လည်း သွားမယ်ထယ်ယောင်းရှီးး....ခွင့်ပြုပါအုံးနှစ်ယောက်စလုံး...."
ထယ်ယောင်းကတော့ဟိုဆောနောက်ပါသွားလေသည် ဆိုင်ထဲမှာကျန်ခဲ့တဲ့နှစ်ယောက်မှာတော့......
နင်ပြောတာမမှားဘူးဟိုဆော
ငါနင့်ဆီကလုယူတာမဟုတ်ပါဘူးဟိုဆောရယ် ငါကသူ့ကိုအရင်အကြောင်းလေးတွေမေးချင်ယုံလောက်ပါ ဒါပေမဲ့နင့်ပြောသလိုချစ်ခဲ့ဖူးတဲ့နှစ်ယောက်စလုံးကအခုလိုနှစ်ယောက်တည်းမတွေ့သင့်ဘူးဆိုပေမဲ့ ငါသူ့ကိုမပြတ်နိုင်သေးလို့ပါ ငါနင့်ဆီကိုမထည့်ပေးခြင်တာလည်းပါတယ် ငါ့ကိုမခွင့်လွှတ်ပါနဲ့ ငါအရင်ကပြောဖူးပါတယ်ငါသူ့မှာချစ်ရသူရှိနေရင်တောင်ရအောင်ယူမှာပါလို့လေ ငါဗီလိန်ဖြစ်ရရင်လည်းကျေနပ်တယ်ဟိုဆော အခုလိုဖြ်အောင်လည်းငါဘဲ့စီစဉ်ခဲ့တာ....တောင်းပန်ပါတယ်......ဒါပေမဲ့ငါလည်းမပျော်ရွှင်ရပါဘူး.....

YOU ARE THE SUN (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora