💔Chapter-8💔(U+Z)

805 111 8
                                    

ကလေးငိုပြီးပြေးထွက်သွားတော့အနောက်ကလိုက်မို့ပြင်တော့ဆွဲထားတဲ့လက်တစ်စုံ သူ့ရဲ့လက်ကလူကိုစိတ်လုပ်ရှုးနေတုန်းပါဘဲ့ ဒါပေမဲ့ကျနော်ကလေးတစ်ယောက်ကိုဘဲ့အတည်ချစ်တာမို့ သူ့ကိုကြည့်လိုက်တော့အားနာသလိုလက်ကိုဖြုတ်ကာမျက်ရည်များကျကာစကားပြောချင်တယ်တဲ့ ကိုယ့်လည်းသူ့စကားဆိုမငြင်းချင်ပေအားနားလို့လား စိတ်ထဲမှာသူ့ကိုရှိနေတုန်းလားကျနော်မသိဘူး ဒါပေမဲ့ကလေးကိုတော့ကျနော်အရမ်းချ်တာကိုတော့သိသည်.....

"ငါကိုဘာပြောစရာရှိလို့လည်းjimin. .အမြန်ပြောငါ့ကလေးကိုချော့ရအုန်းမယ်...."

"အင့်..အင့်ပါခင်များဒီ5နှစ်အတွင်းဘယ်ကိုရောက်နေခဲ့တာလည်း..."

"ဟက်..ဘာလည်းငါ့ကိုဒုက္ခထပ်​​ေပးချင်လို့လားjimin shiiငါကနင့်အရင်ကခိုင်းချင်တိုင်းခိုင်းလို့ရတဲ့လူမဟုတ်တော့ဘူးနော် ပြီးတော့မင့်အဘိုးMr. Parkကိုလည်းပြောလိုက်ပါအုံး ငါကအရင်ကနိမ်ချင်တိုင်းနိမ်ခဲ့တဲ့ဆင်းရဲ့သားjkမဟုတ်တော့ဘူးလို့...မင့်ရော.."

"မ..မဟုတ်ပါဘူး နင်သူ့ကိုတကယ်ချစ်တာလား"

"အင့် ငါ့ဘဝမှာအမှောင်ကျခဲ့တဲ့ရက်တွေကသူ့နဲ့တွေမှာအချစ်ကိုပြန်ခံစားမိတာ ဒါဘဲ့မလားသွားတော့မယ်...."

"ငါမောင့်ကိုလိုက်ရှာခဲ့တယ် တောင်းပန်ဖို့ဒါပေမဲ့ရှာမတွေ့ခဲ့ဘူး ​မောင်ထွက်သွားမှငါမောင့်ကိုချစ်နေခဲ့.".

"တော်တော့jiminပြတ်သွားတဲ့ကြိုးကပြန်ဆက်လိုမရတော့ဘူးပြီးတော့ကြိုးကဆွေးနေပြီသား အခုငါ့ခလေးနဲ့ဘဲ့ငါ့ဘဝကိုတည်ထောင်မှာ ပြီးငါ့ကိုမောင်လို့မခေါ်ပါနဲ့ငါတို့ကအရင်လိုဆက်ဆံရေးမဟုတ်ဘူး......"
သူမောင်လိုခေါ်ရင်ကျနော်ရင်တွေခုန်လာတာမို့မခေါ်ခိုင်းတာပါ အရင်ကခေါ်တိုင်းခင်ဗျားဘဲ့ကိုယ့်ကိုခေါ်နေတာ ခုမှကိုယ့်ဘဝမှာအသစ်ရှိမှအခြားတစ်ယောက်ရဲ့ပါးစပ်ဖြားကမောင်ဆိုတဲ့စကားကရင်ခုန်နေတာမဖြစ်သင့်ဘူးမလား......

"အင့်..အင့်ပါ. .တောင်းပန်ပါတယ်.."
Jkလည်းမျက်ရည်များကျကာငိုနေတဲ့လူသားကိုကျောခိုင်းပြီးကားရှိရာကိုထွက်လာလိုက်သည် မီးရောင်အောက်မှာကျန်ခဲ့တဲ့jiminကိုလည်းတစ်ချင်ကြည့်လိုက်ပြီး ယောကျားတန်မဲ့ငိုချင်လာမိသည်...

YOU ARE THE SUN (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora