Zijn ruwe vingers glijden naar de rand van mijn BH. Hij leest de tattoo die er staat hardop. 'Replace Fear Of The Unknown With Curiosity' Hij kijkt me doordringend aan. 'Uhum, en jij was geen Pink Eye, erg geloofwaardig nu, vind je niet?' Vraagt Harry sarcastisch. 'Zak, geloof me gewoon en blijf van me af.' Ik grijp mijn shirtje en ren de deur uit. In mijn BH met mijn shirtje in mijn handen ren ik de gang door, op zoek naar de eerste de beste badkamer of wc. Ik knal tijdens het rennen tegen Louis op die verschrikt op kijkt als hij ziet hoe ik er uit zie. Ik veronschuldig me en ren zoekend verder. Eindelijk ben ik bij een wc aangekomen. Ik draai de deur op slot, doe de klep van de wc omlaag en ga zitten. Louis whatsappt me wat er gebeurd is. Ik stuur een antwoord met het verhaal. Niet veel later hoor ik geschreeuw tussen Louis en Harry. Er wordt op de deur geklopt, aan het ritmische maar opdringende geklop te horen is het Liam. Ik open voorzichtig de deur en stap eruit. Gelijk word ik in een knuffel geplet van Liam en Niall. Zayn komt net langs lopen met een doekje, hij geeft mij een geruststellende glimlach en loopt dan verder naar mijn kamer. Als Niall en Liam eindelijk klaar zijn met mij knuffelen komen Zayn en Louis uit mijn kamer. Louis heeft het doekje tegen zijn neus aangedrukt. Niall en Liam brengen mij naar mijn slaapkamer. 'Wij komen vanavond bij je in de kamer slapen, wees gerust, we zullen je niets doen.' Ik ben te moe om tegen te stribbelen. Liam en Niall lopen beiden naar hun eigen kamer op hun pj te halen. Als ze terug komen heb ik mijn pj al aan. Liam en Niall hebben gewoon hun boxer met een zwart shirt aan. Ja lekker dan, hoe doe ik nu die lenzen uit? Net of er niks aan de hand is ga ik in mijn bed liggen. 'Jay, lenzen uit als je gaat slapen.' Ik zucht, 'Ik heb geen lenzen.' Antwoord ik bot tegen Liam. Liam staat op en loopt naar mij toe, hij haalt de 2 oogleden uit elkaar en inspecteert mijn ogen goed. 'Ik zie anders nog wel een randje van je echte oogkleur, haal ze er gewoon uit.' Moppert Liam. Zuchtend sta ik op en loop naar de make-up tafel, ik haal het hoesje voor lenzen te voorschijn en haal bijde lenzen eruit. Boos kijk ik naar Liam, 'Nou je zin, als je het verraad dan kan ik je wat.' Zeg ik dreigend. Niall en Liam kijken verschrikt naar mij. 'Eigen schuld.' Mopper ik nog en ga dan weer in bed liggen. Vol zorgen val ik in slaap.
's Ochtends ben ik al vroeg wakker, ik kleed me aan, doe mijn lenzen in, geef de slapende Niall en Liam een vader-dochter kusje en loop dan naar beneden. Harry zit ook al aan tafel. Ik smeer brood en ga op de bank zitten. Als Harry er aan komt loop ik naar de tafel waar ik ongestoord mijn broodje verder opeet. Totdat Harry weer komt. Ik prop gauw mijn broodje naar binnen, zet het bord op het aanrecht en ren naar mijn kamer. Door mijn rennende actie zijn Liam en Niall verbaasd wakker worden. Ik geef ze een geruststellend lachje dat alles goed is. Ik pak het dagboek en begin er in te tekenen. 'Vertellen jullie dit nu tegen de anderen?' Ik vraag het zonder op te kijken van het dagboek. Als ik na een tijdje nog steeds geen antwoord heb gekregen kijk ik op. Niall knikt langzaam zijn hoofd terwijl Liam zijn schouders ophaalt. Ik stap van mijn bed en ga voor Niall staan. 'Als ik jou was, zou ik het maar niet vertellen.' Probeer ik zo dreigend mogelijk te zeggen. 'Maar waarom mogen de anderen het niet weten?' Ik doe een klein lachje alsof de opmerking echt heel dom is, dat hij eigenlijk ook wel is. 'Ik durf te wedden dat zij zich een keer verspreken, en aangezien Harry zo tegen Pink Eye is zal hij mij waarschijnlijk aan gaan geven. Ook al is hij mijn "vader"'. 'En als ik het alsnog vertel?' 'Dan ben je mij kwijt en heb je een probleem waar je niet graag mee opgeschept wil zitten.' Ik tik hem als een klein kind op zijn neus en loop dan weer terug naar mijn bed waar ik ongestoord verder teken.
'Jay, laat me NU binnen.' Harry staat op de deur te kloppen. Hulpzoekend kijk ik naar Liam en Niall die nog steeds in mijn kame zijn, beiden halen ze hun schouders op. 'Jay, NU!' Klinkt het weer vanaf de gang, 'Rustig maar, ik ben geen robot.' Ik spring van mijn bed en slenter naar de deur. Ik haal hem van het slot af en druk de deurklink naar beneden. Harry duwt de deur open en kijkt mij pissig aan, zijn blik veranderd naar lustig? Hij stapt op me af, ziet niet dat Liam en Niall ook in deze kamer zijn en pakt me vast. Voordat Liam en Niall ook maar wat kunnen doen heeft Harry zijn lippen op de mijne gedrukt. 'PEDOFIEL!' Schreeuw ik terwijl ik hem een knietje geef. Liam en Niall pakken Harry stevig vast. 'Waar ben jij mee bezig?!' Schreeuwen Liam en Niall woedend. Ik grijp met mijn handen onder het nachtkastje en haal mijn grootste bezitting er onder weg. Ik strijk even over de diamantjes en richt hem dan op Harry. 'Stil staan jullie!' Verschrikt kijken de jongens naar mij. Al gauw hebben ze hun handen in de lucht. 'Jullie zeuren hier al de hele tijd om, ga die anderen halen, NU!' Beveel ik ze. Gehoorzaam als een trouw hondje halen ze Zayn, Louis en Nicola. Niet dat Nicola dit verdiend, maar zij wou het ook weten. Als ze allemaal weer in een rijtje in mijn kamer staan beveel ik ze hun mobiel op mijn bed te leggen, weer zo trouw als een hondje voeren ze het uit. 'Oké, ik vertel het jullie een keer, ik vertel het ook in een keer en kom er nooit meer op terug.' Ik zucht. 'Ik ben Pink Eye, inderdaad, jullie voorspelling was juist.' Harry wil naar zijn mobiel grijpen maar ik hou hem tegen door de gun op zijn hoofd te richten. Gelijk stapt hij terug. 'Jullie houden allen je mond, je kunt doen alsof je het niet weet en ik gewoon jullie dochter ben, dat is ook fijner voor jullie plezier. Als een van jullie wel naar de politie gaat,' Ik haal even adem en kijk ze een voor een aan. 'Dan zijn jullie mij en jezelf kwijt en heb je een heel groot probleem.' Weer kijk ik ze een voor een aan. 'Ja, ik heb aanhangers, en ze zijn overal alleen hebben ze de laatste tijd niet veel meer van me vernomen, maar ik hoef maar een woord te verspreiden en al mijn aanhangers zijn weer actief.' Ik vertel ze ook nog mijn levensverhaal. Ik ga tegen de muur aan zitten met nog steeds mijn gun in mijn hand. 'Verder ben ik nog wel een normaal meisje, alleen heb ik wel wat vijanden gecreëerd, hè Harry?' Ik schud mijn hoofd kort en verberg de gun in mijn broekzak. 'Nou, je kunt nu vragen stellen, ik zal proberen netjes antwoord te geven en ik zal proberen om de gun niet meer op jullie te richten.' Louis vraagt of ik de dagboekactie wil vergeven en vergeten, ik heb beloofd om het te doen. En Harry heeft gevraagt of ik zijn actie van net wil vergeven en vergeten. Zayn is de enige die geïnteresseert is in mijn piercings en tattoos. Ik laat mijn piercings en tattoos zien en vertel ook dat ik meerdere gehad heb. Zayn vond mij met die piercings en tattoos "Een stoere chick."
________________________________________________________
Tadaa ,
JE LEEST
Leave the past in the past {A Dutch One Direction Story}
FanfictionJaylinn is 13 jaar en heeft een crimineel verleden. Ze word geadopteerd door One Direction en Nicola. Het is wel handig om eerst I Love You te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. Cover gemaakt bij : SailerTomlinson