( Jay's Pov . )
'Jaylinn?!' Verbaasd kijk ik op. De jongen voor mij staat met mijn bivakmuts in zijn handen. Niet zomaar een jongen, het is Jack. Jack, de jongen wie mij de crimi in heeft gelokt, me heeft geholpen en me daarna in de steek liet om naar een andere bende te gaan. Hij had een slecht excuus, namelijk: 'Ik verdien daar meer meiden.' Echt alsof je alleen maar voor meiden bestaat. Hij is een vieze player, dat weet iedereen. Maar dat hij daarom onze bende verlaat, had niemand verwacht. Toen hij mij het vertelde kon ik zijn kop er wel afrukken. Uiteindelijk heb ik alleen zijn kaak en neus gebroken, nog netjes toch? Ondanks het leeftijdsverschil is hij mijn vriendje geweest. Niet langer dan 2 week, maar het telt. 'What the hell, Jack. Waarom Naamloos' bende?' Boos kijk ik hem aan. Hopelijk is het Jack, want anders is het zijn tweelingbroer, dat zal sneu zijn. Ik rijk met mijn handen naar zijn bivakmuts, met een snelle beweging ligt de bivakmuts ergens op de grond, en inderdaad is het Jack. 'Ja zal me toch niet geloven, maar aangezien je vastzit aan die stoel kan je toch niks anders doen dan luisteren.' Het gaat buiten mijn handbereik staan en begint met uitleggen. 'Ik kwam in contact met Naamloos. Hij beloofde me dat ik meer meiden en geld zou krijgen. Niet dus.' Hij rolt even met zijn ogen. 'Ik wilde weer terug naar jouw bende, maar White Hair vertelde me dat ik daar niet meer welkom was. Ik was eigenwijs en ben toen naar Naamloos geweest om te vertellen dat ik weer naar jou toe ging. De grootste fout in mijn leven, hij heeft me knock-out geslagen en al mijn bezittingen afgenomen.' Hij wijst even naar zijn pols waar een dikke kras zit. 'Uiteindelijk vond hij dat als ik dat echt wou, ik maar weg moest gaan maar dan zal ik wel op het lijstje "Uitroeien binnen 2 dagen" komen. Ik ben dus maar gebleven maar toen wist ik nog niet dat jij gevangen zal worden. En nu zit ik hier.' Hij wijst naar de matras waar hij op gaan zitten is. 'Maar je moet hier echt weg!' Hij kijkt me aan. 'Maak me los dan en bel White Hair.' Hij belt Rose en legt de mobiel op zijn schouder met zijn hoofd erop zodat hij tegelijkertijd mij los kan maken. Zodra ik los ben rennen we gelijk het huis uit, regelrecht in White Hairs busje.
Sindsdien zit Jack weer bij onze bende en is Naamloos' nog bozer en wraakzuchtiger geworden.
( Nicola's Pov . )
Harry, Liam en ik zitten in Jay's ziekenhuiskamer. We zitten net het journaal te kijken om te zien wat de pers al verzonnen heeft. Dezelfde zeikvrouw, volgens Jay dan hè, presenteert het journaal. "Weer is Jay Styles, ook wel bekend als Pink Eye, in het nieuws." Wat nou, kan zij toch niks aan doen?! Denk ik in gedachten. "Ze was ontvoerd door een andere bende, welke is nog niet duidelijk. Maar ze is terug. Ze is voor een politiebureau afgezet en is daar beschoten. Een geheime bron heeft ons verteld dat ze in haar hoofd is geschoten, maar gelukkig op het nippertje niet dodelijk was." De beelden op tv lopen voor op het geluid, wat mij doet irriteren. Vreemd genoeg klopt het wel, Jay is voor het politiebureau afgezet, is daar beschoten, in haar hoofd en maar ze leeft nog. Wonderbaarlijk. De vrouw begint te praten over een uit de hand gelopen feest in Haren dat weer ligt in Nederland. Niet heel boeiend dus. Ik kijk weer naar Jay, ze ligt doodstil, best logisch als ze in coma is. De dokters hebben ons verteld dat ze wel weer aan het denken en dromen is. Liam loopt voorzichtig, alsof ze opeens op zal waken als een monster als hij te vel geluid maakt, naar Jays bed. Zoals hij al een week lang doet als hij in deze kamer is, begint hij te zingen. Het zijn steeds drie dezelfde liedjes, Let her go van Passenger, What Makes You Beautiful van One Direction en The A Team van Ed Sheeran, 3 van haar lievelingsliedjes. Ze heeft laatst haar lievelingsliedjes opgeschreven, ze is er een hele middag zoet mee geweest. Toen ze klaar was kwam ze naar me toe en heeft ze me allemaal laten beluisteren en laten zingen. Harry komt naast me zitten en pakt mijn hand. Zijn blik blijft ook bij Liam en Jay hangen. 'Lief hè?' Fluister ik. Hij knikt gelijk zijn hoofd, 'Inderdaad!' Liam geeft voorzichtig een vader-dochterkusje op Jays voorhoofd en komt dan weer naar ons toe. 'Ik ga iets te eten halen, jullie ook?' Ik knik, 'Mag ik een appel?' Ik ben op dieet, ik vind dat ik te dik word van al die cakes, muffins en donuts, vandaar. Hij knikt zijn hoofd en loopt de gang op om eten te halen. Cher komt binnen. 'Oh My God.' fluistert ze. Cher komt om de 3 uur binnen, maar toch schrikt ze zich steeds weer te pletter. Het is inderdaad niet heel fijn hoe Jay eruit ziet. ''Hoe gaat het met haar?' Ze kijkt me aan. 'Nog steeds hetzelfde.' Weet ik uit te brengen. Ze knikt haar hoofd en loopt naar Jay toe. Ze doet hetzelfde als Liam, zich afzonderen van de wereld en gaan zingen. Zingen voor Jay. Ze zingt Superhero en Oath.
'Ik zal sterk blijven, Ik zal bij jullie blijven, zolang jullie van mij blijven houden.' Was haar standaardzin, de zin die ze uit sprook voor ze verdween, de zin die in Harrys droom zat en de zin die ze in mijn hoofd printte. Er zaten zoveel betekenissen achter, eigenlijk als die zin waar is zal ze binnenkort wakker moeten worden zolang wij, Cher, Harry, Liam, Niall, Zayn, Louis, Mila, Ariana, Meike, Thirza, Jet en ik van haar blijven houden. En dat zullen we doen, wij allemaal.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hellow .
Verdomd kort stukje, sorry .
Ik ben toch maar gaan schrijven, ondanks mijn "Break" want ik verveel me echt dood .
Maar, srs, er is hier een wonder gebeurt.
Mijn zusje is een directioner aan het worden.
Eigenlijk wil ze alleen maar een Styler worden, maar het lukt haar niet om alleen maar een Styler te blijven.
Iemand die weet hoe ik over mijn verveling heen kom ?
Pfff.
x'<3
Ojaa, sexy brillemans on the side ;3
JE LEEST
Leave the past in the past {A Dutch One Direction Story}
FanfictionJaylinn is 13 jaar en heeft een crimineel verleden. Ze word geadopteerd door One Direction en Nicola. Het is wel handig om eerst I Love You te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. Cover gemaakt bij : SailerTomlinson