Lessons from Jay

459 23 5
                                    

Heey, Jay hier.

Ik weet niet welk eind gelezen hebben. Maar, voor jullie ben ik er weer.

De schrijfster die mijn personage bedacht heeft vond het dus nodig dat ik jullie een lesje ging leren. Alsof ik lerares wil worden. Pfff... Maar goed, ik zal braaf de bevelen van mijn schrijfster opvolgen.

Als eerste ; Elke dag is een hoofdstuk, elk persoon is een boek. Je kan het verhaal inbinden, but please ; Leave The Past In The Past.

Mjaa, volgens mijn schrijfster was dat een hele goede les, maar okee. Wat nog meer? Ojaa, ik moest jullie dus vragen of jullie een vervolg willen hebben op het goede eind, dus laat het even achter in een comment.

Ten tweede (Vat dit niet op als een belediging of aanval ofzo) ; Neem nooit een joint aan, al is het voor een keer. Niet alleen omdat het ongezond is, maar ook omdat je verslaafd kan raken, mensen met je kunnen doen wat ze willen als je een joint hebt gehad en omdat je er ook heel erg naar gaat stinken. Verder kunnen jullie hopelijk zelf nog wel wat bedenken, anders moeten jullie echt beter gaan opletten als je op school weer eens een doodsaaie voorlichting krijgt.

Ten derde ; Zorg ervoor dat je niet in de criminalteit terecht komt. Want anders eindig je net als mij. En ik kan je vertellen, in het begin gaf de crimi nog wel een kik, maar uiteindelijk werd het gevaarlijk, eng en gaf het me absoluut geen kik meer.

Whoolioo, ik snap echt niet waarom ik jullie, mijn lezertjes, een les moet gaan geven. Dit is waarschijnlijk echt doodsaai! Maar, goed.

Ten vierde ; Volg je school, zodat je later niet hoeft te stelen of te dealen voor geld.

Ten vijfde ; Beoordeel niemand op hun uiterlijk, ook al heeft de een een roze oog en een grijs oog. Misschien is diegene wel hardstikke aardig en probeert hij / zij het verleden achter haar te laten. Goed voorbeeldje h'e ;D

Zoliiioo (Spreek uit als; Zoo-lie-joooo.) , ik weet niets verder om op te schrijven. Kort samen gevat, doe mij niet na. Als je in de crimi terechtkomt, je zal nooit 1D, Blue Pearls of Cher Lloyd tegen komen. En ik heb gewoon heel veel geluk gehad dat ik alleen maar in een weeshuis zat in plaats van in een jeugdgevangenis of inrichting. Okee, ik ga kappen, ik durf te wedden dat de helft van de lezers die dit lezen, in slaap zijn gevallen ;#

Maar, laat dus wel even een comment achter met je mening over het verhaal en of er een vervolg moet komen op het goede eind.

Mooizow, dan schakel ik jullie nu weer over naar de schrijfster ;

Dit was het dan, het einde, bhoehoehoe *Pinkt traantje weg.*

Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik aan @ShyLittleGirl vroeg hoe ik het verhaal moest noemen, en wat een goede verhaallijn was. Weetje, als @ShyLittleGirl er dus niet was geweest, was dit verhaal er ook niet geweest.

^ Dat is best zuur. D;

Maar, ik ga kappen.

LoveYouAll x'<3

O.o , ik vote perongeluk op mijn eigen verhaal, ik voel me nu echt een loser ...

Leave the past in the past {A Dutch One Direction Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu