Hs ; 7

921 28 5
                                    

'Begrepen Harry?' Ik kijk Harry streng aan. Hij knikt moeilijk zijn hoofd. 'Dus jullie willen dat ik aanbel bij Cher, haar meeneem naar het bos voor een wandeling zodat jullie haar kunnen ontvoeren?' Harry kijkt bedenkelijk naar de map met het plan die voor zijn neus ligt. 'Jup, nog vragen?' Strak kijk ik Harry aan. 'Wat als Cher er niet is of geen tijd heeft om mee te gaan?' Ik trek een gezicht of ik hem elk moment vierkant uit kan lachen. 'Dan zorg je maar dat ze tijd maakt, of je zorgt ervoor dat jullie een afspraak maken voor een andere keer maar je gaat absoluut niet naar binnen.' Harry knikt zijn hoofd even als teken dat hij het begrijpt. 'Mooizow.' Ik neem hem mee naar de auto waar Roos al klaar zit. 

Het is inmiddels 2 dagen geleden dat we zijn gevlucht. We gaan zo Cher Lloyd ontvoeren, tenminste, als Harry goed meewerkt. 

'Dus onthoud Harry, niet proberen te ontsnappen of je bent dood.' Roos stopt de auto ergens op een klein parkeerplaatsje. Harry stapt uit en loopt naar het huis, hij belt aan en inderdaad zoals gepland doet Cher zelf open. Na enenige aarzeling komt Cher toch naar buiten en loopt met Harry mee naar het bos. Roos rijdt langzaam achter hun aan. Ergens in het bos komen we in actie, we rennen er heen er houden ze beide tegen. Ik hoor Harry nog een sorry tegen Cher zeggen maar Cher krijgt het niet helemaal binnen. Ze is nog steeds verbaasd door wat er om haar heen gebeurd. Met ietwat tegengestribbel krijgen Roos en ik Harry en Cher in de auto. 'Deel 1 is gelukt!' Ik high-five Roos en luister naar het liedje dat Cher zingt, Superhero. Helaas voor haar komt haar 'Superhero' haar niet redden. Als het liedje afgelopen is zingt ze swagger jagger. Zachtjes zing ik mee, ik krijg niet helemaal mee dat Cher al gestopt is met zingen waardoor ik de enige ben die zing. Beschaamd doe ik mijn mond weer dicht. 'Wow, zong jij dat?' Hoor ik 3 stemmen te gelijk zeggen. 'Nee, Cher buik zingt, nou goed?' Zeg ik chagrijnig. 'Ken je nog meer liedjes?' Vraagt Cher nieuwsgierig. Ik heb nu echt zin om zoiets te zeggen als; 'Gaat jou niets aan.' Maar ik hou me netjes in want ik ga niet een van mijn idolen beledigen. 'Jup, ik ken bijna al jouw liedjes.' Ze knikt even haar hoofd. 'Wil je met mij Want U Back zingen?' Ik knik instemmend, samen zingen we Want U Back. Harry en Roos geven aan het eind een applausje waardoor Roos bijna van de weg rijdt. 'Uhm, Roos, Opletten graag en waar gaan we heen, dit is niet de route naar huis?' Vragend kijk ik haar aan. 'Maar wel de route van de McDonalds.' Grr, kan zij nou nooit slim zijn. 'Roos, denk jij nou echt dat het slim is om met 2 gijzelaars in de auto naar de McDonalds te rijden?' Ze facepalmt zichzelf. 'Er bestaat ook een McDrive weet je nog?' Owjaa, dat is waar ook. Ik hoor gegniffel van de achterbank. 'Wie was dat?' Boos kijk ik naar de achterbank. 'Hee, wat is dat?' Cher wijst naar het stukje gun dat uit mijn zak steekt. Ik haal hem er uit en laat het haar zien, 'Belegd met echte diamantjes, er zijn in totaal 6 mensen mee dood geschoten en er zijn heel wat gewonden gevallen door dit ding.' Ik lach even gemeen, 'Het is altijd zo'n leuk gezicht als je schiet, er een bloedgat op het persoon komt en dat hij dan als een zak in elkaar valt.' Mijn mijn vinger maak ik een kronkelend gebaar. Ik doe het pistool weer in mijn broekzak. Inmiddels zijn we aangekomen bij de McDrive, Roos bestelt 4 Happy Meals en 4 milkshakes. Een van de belangrijkste dingen is je gijzelaars te vriend houden in dit soort zaken anders gaan ze namelijk nog erger tegen werken als je iets belangrijks moet doen, maar je moet ze wel onder druk houden en tonen dat jij de baas bent, net zoals een hondje eigenlijk. Roos rijdt weer verder een deelt de Happy Meals uit. Ik haal mijn pistool weer te voorschijn en richt hem op de achterbank. 'Hello Kittys inleveren, nu!' Ik hou mijn hand op, Cher en Harry leggen braaf hun Hello Kitty in mijn hand. 'Dankjewel!' Ik glimlach vriendelijk en richt me op Roos, zij geeft me automatisch al de Hello Kitty. Ik verberg de gun weer en bekijk de Hello Kitty's. Vraag me niet wat ik heb met Hello Kitty, maar ik vind ze gewoon zo ongelooflijk schattig. Ik begin aan de Happy Meal. 'Oke, ik moet toegeven Roos, zo slecht was je idee nog niet.' Ik glimlach even en poke haar in haar zij. Ik steek nog een patatje in mijn mond en richt me dan weer op de twee op de achterbank. 'Ik zal jullie alvast de nieuwe plannen uit leggen.' Ik kijk even naar mijn nagels en richt me dan weer op de jongen en meid achterin. 'Jullie gaan een overvalletje plegen, we beginnen simpel hoor, gewoon bij een klein shoarmatentje.' Ik glimlach even. 'Beiden krijgen jullie een nepwapen, bivakmuts en nog wat zwarte kleding, het is de bedoeling dat jullie zo snel mogelijk geld bij elkaar pakken en dan weer weg zijn, Roos en ik staan jullie wel ergens op te wachten met de auto.' Cher kijkt verbaasd op als ze te horen krijgt dat ze een overval moet gaan plegen. Ze heeft haar mond al geopend maar voordat ze iets kan zeggen heb ik haar broodje in haar mond geduwd. 'Niet tegen stribbelen enzo, want dan ben je dood.' Weer glimlach ik kwaadaardig. 'Maar tada, ons paradijsje!' Lach ik naar Cher. Ik stap uit en lijd Harry en Cher naar de deur. Als ook Roos binnen staat knal ik de deur dicht. 'Ik ga me omkleden.' Ik ren de trap op en doe de zwarte kleren in de wasmand. Uiteindelijk doe ik een te groot shirt aan met een short, veel armbanden en een zwarte ketting. Verder doe ik groene lenzen in met een tijdelijk rood-bruine haarverf met een haarband dat langs mijn voorhoofd gaat. 'Mensjes, ik ga even naar het centrum, moet ik nog iets meenemen?' Roos roept dat ik even langs Starbucks moet. Ik grinnik en loop dan de deur uit. Verder op in de straat staat allemaal papz die enthousiast foto's beginnen te maken. 'O, ze is het niet!' Roept iemand teleurgesteld, langzaam loopt iedereen weer weg. Zijn ze me dan nu al op het spoor? Ik loop langs starbucks, koop 4 chocolate mocha latte en loop terug. Thuis aangekomen geef ik iedereen zijn beker en vertel het nieuws. Vooral Roos is geschokt.

Leave the past in the past {A Dutch One Direction Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu