Omgg, zo bedankt voor al die lieve berichtjes. Het heeft me goed gedaan, zowel mijn verhaal opschrijven als al de lieve reacties die ik kreeg. Dit hoofdstuk wil ik dus drm ook opdragen aan alle lieve mensjes die reageerden. Maar, wheeyoo, lees maar verder. Ik denk dat dit het eind hoofdstuk is. Maar sws, er komt wss en vervolg op het goede eind, maar dat weet ik niet zeker. Ojaa, het is echt PRUTTIE .... :# En ik voel me echt heel stom, het verhaal is eigenlijk best wel kort vergeleken bij I Love You. Maar, juppio, het is niet anders...
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
( 2 Maanden later, oudjaarsdag )
'Nicola, wil je me asjeblieft nog een oliebol geven?' Ik trek het deken wat verder op terwijl ik naar de tv kijk. 'En pap, wil je me de afstandsbediening geven?' Smekend kijk ik Harry aan. Nog steeds zijn de jongens, Cher en de meiden van Blue Pearls er niet aan gewend geraakt dat ik Harry pap of papa noem. Harry zucht even en staat dan op om mij de afstandsbediening aan te geven. Cher komt naast me zitten en slaat het deken ook om haar heen. 'Wedden dat ik het meeste vuurwerk af ga steken.' Zeg ik haar. Ze knikt bedenkelijk haar hoofd en kijkt dan naar de zak vuurwerk die al klaar staat om af te steken. 'Dat weet ik wel zeker ja.' Lacht ze. Harry geeft me de afstandsbediening aan. 'Is die avondshow goed?' Vraag ik in het algemeen als ik de juiste zender in tik op de afstandsbediening. 'Mja hoor.' Alex wrijft even over mijn bovenbeen en plant dan een kusje op mijn wang. We hebben nu anderhalf maand verkering en gelijk bemoeide de pers zich er mee. 'Zullen we alvast naar buiten gaan?' Aldus Zayn. Iedereen knikt en neemt een glas en een fles drinken mee. zodra we buiten staan begint Harry al met af tellen. '5... 4... 3...2...' Alex komt voor me staan en drukt zijn lippen op de mijne precies als iedereen Happy New Year door elkaar heen roept. Ariana en Zayn, Thirza en Niall, Nicola en Harry, Liam en Mila en Louis en Eleanor volgen ons voorbeeld. 'Happy New Year, Babe.' Fluistert Alex in mijn oor tijdens het kussen door. 'Jij ook honey.' Ik druk mijn lippen weer op de zijne. Letterlijk en figuurlijk komt er vuurwerk van onze kus af. Hij knuffelt me even en onderbreekt dan onze kus. 'Happy New Year iedereen.' Samen lopen Alex en ik langs iedereen om ze een Happy New Year te wensen.
( Dit was het goede eind, Je kunt verder gaan, maar het is niet mijn schuld dat als je met oudjaarsdag niet meer naar buiten durft omdat je de dag ervoor iets stouts hebt gedaan ;D Ojaa, en het spijt me zeer, maar omdat Jay af en toe nog best grof denkt, komt Fuck You en van dat soort gevloek er meerdere keren in voor :#)
Opeens gaat alles heel snel. Gillende mensen overal. Meiden die op de grond liggen. Jongens die aan het vechten zijn en een jongen die mij omver haalt. 'Dat zou ik niet doen.' Boos stampt Alex op de jongen achter mij af. 'Ach, wil je haar nog een afscheidskusje geven dan?' Klinkt de stem achter mij, hij komt me bekend voor. Bekend genoeg dat ik weet dat mijn laatste minuten nu zijn aangebroken. Fuck You, Naamloos. 'Jay, wie is hij.' Vraagt Alex me. 'Naamloos, maar geef me die kus nu maar, ik ben bang dat je me nooit meer gaat zien.' Fluister ik. Alex kijkt geschokt, en bang. 'Maar, en ik dan, en waarom en...' Ik breek zijn zin af door een kus op zijn lippen te geven. Gelijk houdt hij zijn mond en beantwoordt de kus. Gelijk wordt er iets kouds op mijn hoofd gezet. Hij haalt de trekker over, *BENG*
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Proloog 1 van het goede eind.
'Alex, Harry en Zayn, verdorie zet me neer.' Gil ik hysterisch. '3...' Harry en Zayn beginnen me heen en weer te wiegen aan handen en voeten. '2...' Alex krijgt een duivelse grijns op zijn gezicht. '1!' Harry en Zayn laten me los en ik beland in een dikke bult sneeuw. Alex schaterlach gaat over het veldje. 'Dat is je straf.' Lachen Harry en Zayn. Gister was het de bedoeling dat ik Alex ging leren schaatsen. En toen bleek dat Zayn dat ook nog niet kon, dus toen heb ik ze het beiden geleerd. Maar telkens als ze vielen of tegen iemand opbotsten moest ik lachen waardoor ik weer tegen hun aanschaatste waardoor we samen een kettingbotsing veroorzaakten. Gespeeld boos sta ik op en maak wat sneeuwballen. Zayn en Harry snappen gelijk dat ze moeten rennen, Alex heeft het eerst niet door waardoor hij nu dus een mooi wit gezichtje heeft. Dat trouwens geweldig staat bij zijn zwarte haar, maar dat terzijde. 'Kom naar binnen, willen jullie ziek worden ofzo?!' Gilt Ariana over het veldje. Gelijk loopt Zayn naar haar toe en knuffelt haar. Harry, Alex en ik lopen er ook naar toe. Het huis van de meiden hebben we aan het huis van de jongens gebouwd, in het tussenstuk woont Cher nu. Zo zijn we allen samen. 'Ojaa, en maak jullie klaar voor het concert van vanmiddag!' Het blijkt dus dat Alex geweldig kan zingen, dus vanmiddag hebben we een concert met zijn allen. Cher, Meike, Jet, Ariana, Thirza, Mila, Nicola, Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall, Alex en ik, wij allen laten het verleden daar waar het horen moet, in het verleden. En met White Hair is alles goed gekomen, ze woont weer in haar oude huisje en hoeft niet meer bang te zijn voor wie dan ook, want ze heeft een geweldig vriendje gevonden. Leave The Past In The Past .
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Proloog 2 van het slechte eind in Nicola's Pov.
"And I can't fly-y-y. I'm no, I'm no superhero." De laatste klanken klinken van het liedje Superhero. Cher heeft toch al haar moeite bij elkaar geraapt en is het live gaan zingen. Ze loopt terug naar de microfoon en houdt haar toespraak. 'Jay en ik, dat klinkt zo logisch. Ook al leerden we elkaar kennen via een ontvoering. Ik weet precies nog hoe het ging, ik werd de auto ingesleept en daarna werd een gun op me gericht omdat ik mijn Hellio Kitty van mijn Happy Meal moest inleveren. Ondanks dat waren wij beste maatjes, zoals ze ons noemde. Ik ga dr missen, haar geklaag over te weinig chocopasta op een broodje tot de rondspetterende waterdruppels als ze de afwas deed. Jaa, Jay en ik waren het er over eens, de afwas doen is gewoon saai. En Hello Kittys van Happy Meals, ik zal ze allemaal naar Jay toebrengen. Ook al ben ik een rimpelig 80 jaar oud vrouwtje, ik zal ze altijd allemaal naar haar graf brengen. Jay, ik en de rest, we gaan je allemaal missen.' Cher pinkt even een traantje weg en zingt dan het liedje Stay, die ze samen met Jay op Jays eerste concert heeft gezongen. Zodra het liedje afgelopen is komt ze stil naar ons toe lopen en neemt naast mij plaats. Nu is het mijn beurt. Ik sta op, krijg een bemoedigend aaitje over mijn rug van Harry en loop dan naar de microfoon. 'Jay, dat ene meisje wat mijn hart nam.' Ik kijk naar de foto wat op de kist staat. 'Jay, was eigenwijs, maar ontzettend lief. Hoe ze opeens weg was, en dan 2 dagen later weer onschuldig voor de deur stond, verdacht van een ontvoering en een overval. Maar, op wonderbaarlijke wijze, ze kwam er altijd mee weg. Jay had haar minpunten, natuurlijk, die heb ik, en jij, en iedereen. Maar, ze had zoveel pluspunten dat alles weer goed maakte.' Een waterige glimlach vormt zich op mijn gezicht als ik terug denk aan hoe Jay kon klagen, behulpzaam kon zijn en liefdevol was. 'Jay, wij gaan je allen missen.' Ik knik naar de kist en loop weer terug naar mijn plaats. De man die de begrafenis regelt komt naar voren. 'Als u wilt kunt u nog een kopje koffie gaan drinken in de zaal.' En hiermee is de begrafenistoespraak tot zijn einde gekomen. Jay liet haar vriendje, familie, en vrienden achter. Door een verschrikkelijk ding. Maar, het lukte haar wel, ze liet het verleden achter, daar waar het hoort, in het verleden, ook al is ze nu dood. Leave The Past In The Past.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
I've told yaa, het is echt pruttie.
Het is gewoon zielig zo slecht. MM, ik kijk wel of ik het morgen nog even opnieuw schrijf. Dagdagg . 'x
JE LEEST
Leave the past in the past {A Dutch One Direction Story}
FanfictionJaylinn is 13 jaar en heeft een crimineel verleden. Ze word geadopteerd door One Direction en Nicola. Het is wel handig om eerst I Love You te lezen als je dat nog niet gedaan hebt. Cover gemaakt bij : SailerTomlinson