7.rész

413 25 1
                                    

Selena

A koncert véget ért, így amíg a közönség várta a következő fellépőt mindenki szét széledt, a mi kis csapatunk pedig még hamarabb. Már csak a bátyám és Ash állt mellettem, a másik kettő idióta azóta kitudja hol járt. Összebeszéltem hát a fiúkkal, hogy szomjas vagyok és menjünk vegyünk valamit inni, így tehát elindultunk a tömeg után.
Hamar beszereztünk egy két dolgot, amivel ontottuk a szomjunkat, majd csak úgy céltalanul barangolni kezdtünk. Ekkor pillantottam meg az egyik padon terpeszkedő Lukeot, aki mellett egy hosszú szőke hajú lány ücsörgött különösen közel húzódva a fiúhoz, miközben a haját csavargatta. Luke csak a lányra mosolygott és nagyon bőszen hallgatta, hogy az mit mond neki, míg nem már rá is tapasztotta a száját a lányéra.

Undorodva fordítottam el a fejemet róluk. Erre egyáltalán nem voltam kíváncsi. Most komolyan? Hány perce ismerik egymást? 5? Értem én, hogy szép lány, Luke pedig egy igazán szemrevaló Adonisz. De akkor is!

-Megnézhetnénk mi van arra.-szólalt meg mellettem Cal, kizökkentve a gondolataimból, miközben egyenesen maga elé mutatott, ahol nagyon színesen világított valami. Ráadásul igencsak sok ember nyomult arra.

-Szerintem dodzsem meg ilyenek.-ötletelt Ash nagyon pásztázva a világító dolgokat, mintha átlátna a fák mögött.

-Hát menjünk!-indultam meg kíváncsian, de Calum visszarántott.

-Szedjük össze a többieket.-vetett fel, miközben máris a tömeget kezdte pásztázni elkószált barátai után.

-Kétlem, hogy nagyon velünk szeretnének jönni.-fintorodtam el, Luke felé bámulva. Most bár már nem láttam a fiút, mivel jóval arrébb voltunk, mégis a szemem előtt lebegett, ahogy nyalják egymást azzal a rendkívül nagy idomokkal rendelkező lánnyal.

-Nem érdekel!-indult meg határozottan a bátyám, mi pedig, mint a hű hívői szorosan mögötte követtük. Micahelre bukkantunk rá hamarabb, aki szintén egy alacsony lány társaságában élvezte az estét.-Mike! Gyere, program van.-kiáltott oda a fiúnak, de az meg se hallotta. Minden figyelmét lekötött a vörös hajú lányka.

-Michael Clifford!-szóltam rá eréjesen a zöld hajú fiúra, mire egyből felém kapta a fejét.-Neked dumálunk.-forgattam a szememet bosszúsan.

-Most nem érek rá. Nem látjátok?!-célzott nyilván valóan a mellette álldogáló lányra.

-Add meg neki a számod, aztán gyere.-rendezte le Ash, mire Mic csak legyintett.

-Clifford, ne akard, hogy odamenjek és magam rugdossalak ide.-tettem karba fenyegetően a kezem, mire Michael hirtelen megszeppent. Láttam rajta, hogy alaposan mérlegeli a dolgot és latolgatja az esélyeit. Viszont nagyon jól megtanulta már, hogy ha nem is most,, később mikor nem figyel úgyis elkapom. Így hát fancsali képpel, de arrébb lépett a lánytól és csatlakozott hozzánk.

Nincs mese az embernek megkellett tanulnia megvédeni magát és uralkodni ennyi fiú között. Ha nem mutattam volna magam erősnek, akkor mindent velem csináltattak volna meg. Ebben biztos voltam. Én pedig nem akartam papucs lenni.

-Na és Hemmings? Ő nyugodtan ellehet?-duzzogott mellettem Michael, de őszintén nem hatott meg egyikünket se.

-Ott van!-mutatott Cal balra-Mindjárt itt lesz ő is, nyugi.-mondta, majd már el is indult a barátja felé. Messziről néztük, ahogy egy darabig bőszen vitatkozik a fiúval, de végül valahogy mégiscsak sikerült meggyőznie. Vigyorogva tért vissza hozzánk, míg Luke Michez hasonlóan bosszúsan ballagott mellette.

Így mentünk tovább immár az egész csapattal a fényforrás felé. Hamar kiderült, hogy a hely tele van különböző szórakoztató játékkal. Ahogy körbe pillantottam egyből feltűnt egy dodzsem, körhinta, hullámvasút és egy céllövölde is.

Mielőtt híres lettél (5SOS FF.) /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now