16.rész

367 24 0
                                    

Luke

-Michael mi az istent akarsz?-tajtékzott Calum a vezető ülésről.

-Csak állj már meg!-visította idegesen Sidney egyik legdrágább fánkos üzletére mutogatva. Mikor Calum végre lefékezett és megállt neki a bolt előtt, Michael már ki is pattant és berohant a kis üzletbe.

-Ennek elment az esze.-fujtatott Cal a fejét csóválva.

-Csak most jöttél rá?-tettem keresztbe a karomat magam előtt az anyós ülésről bámulva kifelé.

-Valamit tervez.-nézett az említett után szúrósan Calum.

-Az biztos! Egész nap a szokásosnál is furcsábban viselkedett.-szólalt meg hátulról Ash is-Tuti csaj van a dologban.-állapította meg, ami engem is elgondolkoztatott. Ashnek lehet igaza van.

-Okés mehetünk.-pattant be ismét a hátsó ülésre Mike, kezében egy nagy doboz ínycsiklandó illatú, drága fánkkal. Már épp nyúltam volna, hogy elvegyek egyet, mire a fiú bosszúsan meredve rám, elrántottra elölem a dobozt.-El a kezekkel, Hemmings!

-Ne csináld már.-nevettem fel-Hát ennyire tartasz engem?-szívattam direkt, tudva, hogy ebben a nagy költekezésben valami nő ügy van.

-Ja, csak megérdemlek egyet, ha már megálltam és vártam rád.-kontrázta rá Calum sértetten.

-Nem! Hagyjatok békén. Ebből most senki sem kap.-rejtette el a dobozt maga mellé, mire mind felröhögtünk.

-Kinek vetted azokat? -kíváncsiskodott Ash, mire az említett csak a fejét rázta.

-Nem mondok semmit.-makacsolta meg magát és egészen a Hicks házig érve egy szót sem szólt.

Egyszere özönlöttünk be az ismerős házba, mire meglepve tapasztaltam, hogy Selena ott ült a konyhapulton és egy kávét iszogatva, telefonozott.

Idiótának éreztem magam, hogy miért gyökerezett le mostanában folyton a lábam, akárhányszor megláttam a lányt. Mégis mit vártam? Hogy a saját otthonában nem fogok belé futni? Hülye.

Mégis amióta együtt töltöttük azt a hétvégét és nálam aludt, nehezen tudtam egy légtérben lenni vele. Talán életemben először nem tudtam, hogyan is viszonyuljak hozzá. Furcsa kapcsolat bontakozott ki azon a hétvégén közöttünk. Sel egyszerűen félre dobta a megszokott ellentétet közöttünk, kiállt értem és segített rajtam. A fenébe is a támaszom volt. Nem beszélve arról a zavarba ejtő tényről, hogy ott volt, mikor egy újabb rémálom uralkodott el rajtam. De ő ahelyett, hogy megijedt volna, a karjaiba zárt és hagyta, hogy elaludjak az ölében. Azóta is feltudtam magamban idézni Sel kellemesen édes illatát...

De a történtek óta egy szót sem beszéltünk egymással. Amennyire csak lehetett kerültem a vele való találkozást. Ennek...ennek nem kellett volna így megtörténnie.

-Sziasztok!-köszönt oda hanyagul, továbbra is minden figyelmét a telefonjának szentelve, ezzel alkalmat biztosítva arra, hogy akaratlanul megbámuljam.

Otthoni, egyszerű melegítő nadrágban és egy hatalmas, majdnem a térdéig érő pólóban volt, amin valami béna lányos idézet díszelgett. A haja csak úgy hanyagul a fejére volt kontyolva, ezzel teljes egészében rálátást nyújtva a tarkójára, amin, ahogy kiskorunk óta is, ott díszelgett az a vicces formájú anyajegy, amit a lány régen úgy szégyelltt. Mindig cukkoltam miatta, amire Sel csak mérgesen elpirult. Visszagondolva imádtam, hogy ennyire feltudta húzni magát egy ilyen apróságon. Most úgy visszamentem volna az időbe.

Mielőtt híres lettél (5SOS FF.) /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now