9.Mary szíve

936 46 0
                                    


Ma reggel úgy keltem, hogy ma meg kell fejcsuk a rejtvényt ezért gyorsan felöltöztem és etem, utána meg elindultam a srácokhoz. Hamar oda is értem.
-Sracok készen álltok a rejtvény fejtésre./mondtam elég energikus és izgatott hangon.
-Szombat van és korán majd később./ordította JJ egy másik szobából és elég álmos hangja volt.
Gondoltam most én se hagyom őt aludni ahogy őse.
-JO REGGELT./ordítva lepattantam az ágyra mert átmentem biztos a szobájába. Erre az egészre az volt a reakciója hogy a párnát a fejére tette./ Ne csináld, kelj fel./mondta neki és már elkezdtem ide oda tologatni.
-Hagyjál na még 10 percet hadd aludjak./mondta elég álmosan és nyávogosan.
-Jólvan 10 percet kapsz.
-Köszönöm./mondta és már elaludt.
Eltelt 10 perc de olyan cukin aludt nem akartam felkelteni így inkább befeküdtem mellé és elég álmos lettem ezért én is elaludtam.

-Itt meg mi folyik./mondta meglepett hangon John B amire mind a ketten felilyedve felébredtünk és láttam hogy szoszerint a karjaiba aludtam és egymást átölelve. Mind a ketten nagyon gyorsan eltávolodunk egymástól.
-Ü basszus elaludtam./mondtam elég melepet és kínosan hangon.
-Te meg hogy kerültél ide?/kérdezte John B fura fejjel nézve.
-Hát reggel jöttem de ti kivoltatok dőlve.
-Akkor te voltal a hülye aki reggel ordított./mondta felvilágosodva.
-Nem is ordítottam olyan nagyot./mondtam és egy picit elszégyelltem magam.
-Ááá te nem./mondta JJ is beszállva a beszélgetésbe.
-Na de akkor megfejtjük a rejtvényt?/kérdeztem már eléggé izgatottan.
-Jo, de hoztad a levelet?/kérdezte John B és eszébe jutott az új kincs és már álmos se volt.
-Elnem maradhat./mondtam és elővettem a farzsebemből./Amúgy meg este gondolkodtam a Mary dolgon de nem volt semmi normális jel hely.
-Hát az lehet ember, hegy, szikla vagy egy szobor is./mondta John B is gondolkodva.
-Megvan Mary a szobor a város közepén volt de most a városi raktárba van és az akkori kori lehet./mondta JJ amire mind a hárman megőrültek mert ennyire megfejtettük.
-Te egy zseni vagy JJ./mondta John B és már ki is indult és felhívta Saraht, Popet, Kiet és Cloet.
-A srácok rögtön ott lesznek úgyhogy siessünk a raktárhoz./mondta John B miután beszélt a többiekkel.
Elmentünk a raktárhoz és a többiek is már ott voltak megoleltem Saraht és Kiet és elmondtam, hogy mit fektetünk meg. Bementünk a raktárhoz és egy biztonsági őr volt ahogy bementünk.
-Sziasztok gyerekek, ti meg mit kerestek itt?/kérdezte az őr elég szarkasztikusan.
-Biztos u.../akartam mondani de JJ a szavamba vágott.
-Bízd csak rám./suttogta halkan mellettem így más senki se hálóta./Azért vagyunk itt mert szeretnénk egyik régi szobrot kiállítani újra az utcára./mondta JJ és fülentet.
-És én ebbe mit segíthetek./mondta mogorván az őr.
-Hát tudja ezért a polgármester küldött ide hogy vigyük el neki./most már én is beszálltam a hazudozásba.
-És hát nem szeretnénk úgy visszamenni hozzá hogy nincs nálunk ami a maga hibája…/mondta JJ és vete mit akarok kihozni de belevágtam a szavába.
-És ez még az állására mehet vagy többre is./mondtam és már látszott hogy az őr eléggé elhitte és már mutatja, hogy merre kell meni.
Elkezdtünk befelé menni.
-Ügyes voltál muffin(cupcake magyarul egy picit fura de JJ megnevezés)./mondta és ketten elől mentünk és a kezével atkarolt a válamnál és igy mentünk egész hátra.
-Na és most melyik szobrot is keressük./kérdezte Cloe megelőzve engem a kérdésel.
-Ezt./mondta John B egy kicsit hátrábrol mert ő már element szerte nézni.
-Ez az./mondta Kie egyetértve.
-Akkor fogjuk és vigyük el./mondta Pope lelkesen.
-De egy kicsit nem nagy?/kérdeztem mert a szobor volt vagy két méter.
-Jaj csak egy picit./mondta JJ és már John Bvel megpróbáltak felemelni mi is odamentünk és segítettünk kifelé vinni amikor.
-Hé gyerekek ti fulentetetek és nem is megbízva vagytok./állította meg minket és a szobrot is.
-B*szki, FUTÁS./mondta JJ és elkezdtünk futni és közbe vittük a szobrot, az öreg biztonsági elég lassú volt ezért a furgonig meg se álltunk nehogy utolérjen. Beraktuk a furgonba és már el is mentünk.
Vissza mentünk John B házához és odavituk a szobrot a ház elé.
-És most?/kérdezte Kie.
-Valami szívet kell feltörjünk./mondta Pope akiről kiderült elég okos és nem annyira seggfej.
-De hát itt nincs semmi szív./mondta Sarah körbenézve a szobrot.
Jó pár órán keresztül kerestük már ment le a nap.
-Na jó én feladom./ és felmentem a teraszra és leültem.
-Én is./mondta Kie és követet.
-Én is./mondta Cloe és szintén követet.
-Én is húztam./mondta Sarah és ő is feljött.
A srácok csak keresték de nem találtak semmit körbe körbe jártak de semmi értelme nem volt.
-Basszus megvan./hirtelen ugrott be és már mentem is le a srácokhoz./ A szív hol van az ember szíve hát benne, hogy nem jöttünk rá hamarabb./mondta elég izgatottan és felvilagosulva.
-És basszus tényleg , hogy vagytok ilyen hülyék./mondta John B nevetve és már hozott is egy kalapácsot./JJ ez a te dolgod./és már át is adta JJnek a kalapácsot és már a lányok is lejöttek gyorsan.
-De a szívénél kezd./mondta Kie már megint aggódó hangon.
JJ elkezdte feleutni a kalapácsot a szoborba és volt egy kis doboz a szoborba és pont a szív helyénél.
-Ez már a tiéd./és adta ide nekem a dobozkát.
-Köszi./és már ki is nyitottam és egy arany gyűrű volt benne és a belső felén volt egy írás.

Ez lett volna a kilencedik rész remélem tetszik és vote.
Elsem hiszem menyien voteolnak amit nagyon köszönök és nem hittem volna hogy ennyi embernek fog tetszeni.<33
Puszi 😚✨

tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.Where stories live. Discover now