Ma reggel elég hamar felébredtem fel is keltem és szokás szerint fel öltöztem, reggeliztem és megmosakodtam. Elindultam a suliba út közben zenét hallgattam és hát oda értem a sulihoz.
A suli elég unalmasnak tűnt ameddig be nem mentem, életembe először láttam egy elég nagy vitát a flugosok és a snecik között, nem nagyon hallottam miről volt a szó inkább csak kikerültem őket, bementem szokás szerint az osztályba ahol kezdődik az órám, nem is gondolkodva hogy kint miről veszekedtek.
Vége lett az órának és kimentem a teremből és ott volt az egész sneci banda meg egy sötét bőrű lány de még őt nem láttam de biztos ő is sneci és először megölelt Sarah és utána kifelé ment az egész banda és leültünk a kiülös részhez.
-Na Lana mi van közted és Rafe között?/kérdezte tapintatosság nélkül John B.
-Mivan?/kérdeztem vissza egy kicsit meglepődtem az egész kérdésen.
-Nem tudom hallottad-e reggel a vitát?/kérdezte Pope.
-Csak láttam nem hallottam./válaszoltam a kérdésére gúnyos hangnem nélkül mert fura volt az egész helyzet.
-Hát drága Lana miattad volt a vita, mert Rafe azt mondta hogy ti jártok és hogy a barátnő kérdésre is igent mondtál és hogy… csokoloztatok./mondta már JJ és egy kicsit a csokoloztatok szót nehezen tudta kimondani
-Hogy mi van, egyáltalán nem járunk és a barátnő kérésre talánt mondtam, jó a csókolózás az igaz de nem számít csak egyszer volt./mondta mindenre választ adva, de csak ezt gondoltam.
-Ja a csók az nem számít k*rvára nem./mondta mérgesen JJ és elment és utána ment Pope, Kie és Cleo akinek megtudtam menet közbe a nevét. Ottmaradt velem Sarah és John B.
-Te most komolyan a szobámba smároltál a bátyámmal./mondta már Sarah is mérgesen és John B csak nézet mindket de látszott rajta hogy ő is haragszik.
-Nem nem ott./javítottam ki.
-Akkor meg hol?/kérdezte már nem olyan mérgesen.
-A jakton.
-A jakton?
-Igen ott.
-És hogy az istenbe kerületek ti oda és ott fúj.
-Nem volt semmi és oda mentünk mert nem akart tanulni és hát egy kicsit becsiccsentettünk és csak amiatt smároltunk.
-Ajánlom is hogy csak amiatt./és ő is elviharzott ott maradt John B.
-Te komolyan egy flugosal smároltál./és már ő is elkezted elmenni.
-Sarah is flúgos./orditottam utána.
-Csak volt./fordult vissza és kijavított.
-Ha csak volt akkor miért él ott?/kérdeztem.
-Jo de ő legalább nem gyilkos mint Rafe.
-Gyilkos?/kérdeztem vissza meglepődten.
-Igen jól hallottad.
-És kit ölt meg?/kérdeztem már elég ijedten.
-Piter Kin seriffet.
-Egy seriffet?/kérdeztem és már eléggé féltem és átment a fejemen hogy lehet engemet is meg akart ölni de nem tudott.
-Igen egy seriffet.
-És hogy hogy nincs a sitten?
-Az apja pénzes és kiváltotta aki szintén gyilkos csak ő két embert ölt meg és egyik az apám volt./mondta az apám szót már szomorú ban.
-Sajnalom. És ki volt a másik?
-Az az ember aki elvitte az aranyat repülővel.
-Milyen aranyat?/kérdeztem meglepődten.
-Nem mondta még senki el?
-Nem.John B mindent elmondott az aranyról és a keresztről közbe meg lógtunk mert érdekesebb mint nekem következő matekorámnál, beszélgetés közbe John B felajánlotta hogy megmutatja a térképet meg mindent a házába ami a sneciknek a törzshelye úgyhogy ők is ott lesznek, supi. De pár órával hamarabb elogtunk és a többiek nem is tudtak róla.
John B mindent megmutatott és a két olvasztott tömböt is amit először megtaláltak. És elmondta utólag hogy Pope valamely hajósnak a nem tudom hányadik unokája de igy se úgy se fogom bírni.
Beszélgettünk még én is meséltem ő is csak egyszer megjöttek a snecik.
-Csá haver./köszönt JJ és utána nem mondott semmit mert meglátott.
-Te meg hol voltál, miért nem voltál órán?/kérdezte Kiara féltőn.
-Te meg mit keresel itt?/kérdezte Sarah és úgy vettem észre eléggé utál.
-Akkor én megyek./majdnem kicsúsztam meletuk amikor Kie megállított.
-Hova ilyen sietősen./és visszatolt és leültetett./ Van pár dolog amit meg kellene velünk beszélj.
-Például hogy miért voltál kettesben John Bvel./mondta Sarah féltékenyen.
-Sarah./mondtam és úgy néztem rá hogy tudja hogy tutko nincs köztük semmi olyan csajos nézéssel.
-Mivan?/kérdezte vissza de megértette a jelet és már nem volt olyan mérges.
-És ha akarod tudni akkor csak azért voltam John Bvel mert mindent elmondott az aranyról./mondtam neki de mindenki ott volt és hálóta és látta.
-Most komolyan John B!?/mondta JJ és egy picit mérges lett.
-Nyugi haver most már ő is sneci és tudnia kell./védett meg John B.
-De hát a flúgos részén lakik./mondta JJ és szó szerint csúnyán nézett egész végig.
-Úgy ahogy Sarah vagy én./most már Kie is védett.
-De de.../mondta elakadva JJ mert nem tudott bántani természetesen szavakkal.
-JJ beszélhetnénk?/kérdeztem JJt halkan és megfogva egy kicsit a kezét kifelé húztam de nagyon nem kellett húzam.Kimentünk egy terasz félesegre ahol elég sok üres üres sörösdoboz volt.
-Mivan? Miért hívtál ki?/kérdezte mérgesen már majdnem környezet.
-Utáltál meg ennyire? Mi a baj?/kérdeztem és odaültem közvetlen mellé.
-Na vajon mi lehet Lana. Ennyire te se lehetsz vak.
-JJ ezt hogy érted.
-Hát úgy hogy tetszesz Lana kibaszottul, jeleket is próbáltam adni de de észre se vetted./ amikozbe kimondta a szavakat egyre inkább kezdett szó szerint sírni ( olyan fiúsan ahogy a soriba az első évadba amikor a Jakuzziban).
-JJ nyugi van nem kell ezért./és megöleltem és ő is atkarolt a derekamnál./ Nyugi van JJ, nyugi van.
-Nincs semmi nyugi amíg te úgy is Rafel jársz.
-Nem járok vele tudod jól csak hülye és azt mondta.
-Tényleg hülye./ és eltolt lassan magától és már láttam a JJs mosolyt.
-Jobban vagy?
-Hát jobban.
-Annak örülök./és megöleltem újra de már olyan baratian.
-Bocsi amit mondtam csak néha néha egy kicsit baj van az idegeimmel és hát ez lesz belőle de erről mind az a rohadt apám tehet.
-Miért mit tett?/toltam el magamtól és furán néztem rá mert hirtelen arra gondoltam hogy azt tette.
-Inkább nem akarok róla beszélni de nyugi nem aztot./mondta és szembenézett velem egy kicsit közelítette amikor rájöttem hogy haza kell menjek és elmentem.Amikor hazaértem semmi különös nem volt apa is elment dolgozni és így enyém lett az egész ház vagyik feküdhetem.
Fekvés közbe gondolkodtam azon hogy JJ mit is mondott és csak akkor hallottam meg a tetszesz szót akkor esett le hogy tetszem neki.
-Baszki./csúszott ki a szajamon saját magamnak szólva.
Hamar el is vettem a telóm és írtam JJnek.______________
JJ
Szia, jól vagy?
Szia, igen egy kicsit.
Bocsesz hogy úgy elmentem csak haza kellett jöjjek mert már egy picit késő volt.
Nem baj. Akkor holnap majd találkozunk.
Szia
Szia
___________
Egy kicsit így tűnt mintha lepatintott volna de inkább töprengés helyett tanultam és bele is aludtam.
Na ez lett volna a hatodik rész nagyon szépen köszönöm a 1k olvasot és a votekat is.
És ha tetszik akkor vote.
Puszi😚✨
VOCÊ ESTÁ LENDO
tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.
RomanceÚj lány költözik Outer Banksbe és új kincs, új kaland vesszi kezdetét egy levél által amit a Royal Merchant egyik hajosa írta aki az új lány egyik őse is. A többért olvas bele. :3 !Néha vannak trágár szavak!