Ma nagyon nagyon kora reggel kellett keljünk mert az út összesen 2 nap de úgy van hogy valahol fél út felé le van foglalva szálloda és ott pihenünk alszunk és folytatjuk az utat. Nagyon unalmas lesz szerintem az út de apával mindig jól eltudtunk beszélgetni és hát elég sokszor énekelünk is a kocsiba ha jó zene megy. Csak az a baj hogy nem enged vezetni pedig van jogsim.
~időugrás-
A kocsiba aludtam még olyan 3 órát utána meg elé ültem az anyós ülésre és akkor apával elkezdtünk beszélgetni hülyéskedni így telt el egy olyan 5 óra. Megálltunk enni mert már nagyon éhesek voltunk. Megetem négy fánkot és megitam egy kávét, jolvan jólvan lehet egy kicsit meg tömtem magam de hát éhes voltam vagy csak imádom a fánkot. Apa csak simán szendvicset évet és ő két kávét ivott (még hogy én esek túlzásokba).
Aztán unalmas órák elteltek és vagy 15 óra utazás után megérkeztünk a szállodához. Szerencsére hamar beengedtek hamar ki is voltunk.
Reggel felkeltünk ettünk és folytattuk tovább az utat.Kb. olyan 6 órája utazunk de mind a ketten csak pislogunk, egyáltalán nem is beszéltünk csak annyit pár órája hogy megkértem álljon félre fél percre hogy pisiljek és ennyi egy ok-ot válaszolt
Na olyan jó pár órája utazunk és beesteledett fáradt voltam egy kicsit szundítottam"szundítottam", jó elaludtam egyszer csak annyit érzek, hálók hogy apa lökdös.
-ITTVAGYUNK. MEGÉRKEZTÜNK!!/ordította apa izgatottan.
-Mivan?mivan?/kérdeztem álmosan és töröltem meg a szemem.
-Meg érkeztünk outer banksbe.
-MIVAN?/ordítottam és fenéb ültem és láttam egy nagy táblát amin outer banks felirat volt.Ez volt az első rész remélem tetszik és vote.😚✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.
RomantizmÚj lány költözik Outer Banksbe és új kincs, új kaland vesszi kezdetét egy levél által amit a Royal Merchant egyik hajosa írta aki az új lány egyik őse is. A többért olvas bele. :3 !Néha vannak trágár szavak!