Reggel már megint az jó ébresztőre ébredtem nagyon nem akarok felkelni mert nagyon fáradt vagyok. De végül felkeltem, elkészültem és elindultam a suliba.
Amikor odaértek és már láttam hogy JJ a suli előtt van, jaj de jó ez hiányzott gondoltam magamba de hát be kellett valahogy menjek a suliba úgy hogy megpróbáltam kikerülni, már majdnem bent voltam de észrevett.
-Szia Lana./jött oda hozzám és még el se tudtam menni olyan gyorsan jött.
-Szia JJ./köszöntem és már mentem is tovább.
-Várj meg, ne haragudj a tegnapért ful véletlen volt és ne haragudj./loholt utánam mint mindig.
-Semmi baj én is úgy gondoltam hogy véletlen volt, de most inkább megyek órára, szia./és már el is mentem.
-Jah csak barátok az kurva jó és én még nem nem hittem semmit ma de mindegy úgyis csak véletlen volt./gondoltam magamba de szerencsére a gondolkodasom közé bevágott a csengő szerencsére.
-JJ te mindent elszúrsz, pedig úgy tunt hogy kedvel hát egyáltalán nincs igy./közbe ez ment végig JJ fejébe amikor Lana elment ő még csak a folyosón ált de szerencséjére neki is beleszólt a csengő.Múltak az órák és nem beszéltünk JJ vel de vége lett a napnak ami azt jelenti hogy jön hozzánk Sarah végre valaki aki normális.
Sarah már a suli előtt volt amikor kiertem. Elég szomorúnak tűnt.
-Szia Sarahh./mondtam jó kedvvel.
-Szia./mondta szomorú.
-Mi baj?/kérdeztem és már én se voltam olyan boldog.
-Az a baj hogy apum most jött haza és nem akarja hogy elmenjek valahová ezért csak úgy tudnánk tanulni ha átjönnél, de az biztos nem lehet./mondta szegény Sarah szomorúan.
-És ki mondta hogy én nem mehetek?/kérdeztem és elkezdtem mosolyogni.
-Tényleg szabad gyere?/kérdezte meglepődve.
-Igen szabad./mondtam
-Jólvan akkor ne is húzzuk az időt és menjünk./mondta Sarah és már el is indult.Amikor odaértünk láttam az egy nagyon nagy ház.
-Itt laksz?/kérdeztem eléggé meglepődtem mert nagyon nagy ház.
-Igen, miért a tiétek nem ilyen?
-Hát azért nem ekkora.
-Hát akkor nem vagy igazi flúgos./mondta és elkezdett nevetni.
-Hát tényleg nem./és én is elkezdtem nevetni.
Mondás közbe már a ház elé értünk bementünk és felmentünk a szobájába. Leültem az ágyra ő még egy székre.
-És mivel kezdjük?/ kérdeztem Sarah mintha nekem fogalmam lene róla.
-Hát nem tudom de hogy nem tudom mit tanultatok idén az is biztos./mondtam aztán Sarahnak leesel hogy új vagyok újra.
-Hát jól van akkor mindegyiket./mondta.Jó pár órája tanultunk.
-Amúgy te és JJ vel mi van, úgy láttam tetszesz neki./kérdezte Sarah.
-Juj nem semmi sincs csak barátok vagyunk, de miért is kérdezted?/kérdeztem Sarahtok miután tudtam válaszolni mert egy kicsit meglepett a kérdés.
-Jaj én semmiért csak ahogy észrevettem sokat vagytok együtt.
-Nem nincs semmi csak barátok vagyunk vagy már lehet azok se./a vagy szó után egy kicsit leereszkedett a hangom.
-Ezt hogy érted?/kíváncsiskodott már megint.
-Azért mert tegnap kimentünk szörfözni és hát majdnem megfulladtam nem lényeges de utána úszkáltunk és egyszer úgy sikeredett hogy magához rántott véletlenül./ emeltem ki a véletlenült.
-Na ne./sokolodot le.
-De téged miért is érdekel?/kérdeztem hogy egy kicsit tereljem a témát.
-Hát azért mert a legjobb barátjával járok és ugy engem is érdekel./mondta kicsit gyanítva hogy a témát akarom terelni.
-Mivan te meg John B, én meg erről miért nem tudok?/ döbbenten kérdeztem.
-Talan mert csak 3 napja jársz a suliba és 4 napja laksz outer banksben és nem csak járunk hanem össze vagyunk házasodva./mondta elégedett és figyelte az arcom hogy mit reagálok.
-Hogy mi van?/mondtam meglepődve.
-Hát igen./mondta egy kicsit már gúnyos hangon.
-Na jó mindent el kell mesélj élről az outer banksrol, jó már elég sok mindent tudok de.../nem tudtam befejezni mert bejött Sarah szobájába egy srác aki méghozzá helyes is.
-Sarah gyere mert kell mennünk./mondta és akár észrevett./ Oh, szia , bocsi de Sarah el kell mennie.
-Én biztos nem nem megyek el veled./mondta és megdobta egy parnaval a srácot de ő mégsem ment el.
-Nem velem kell menjen hanem apával./mondta a srác unotan.
-De mi most tanunulonk úgy hogy mondt meg apának hogy nem megyek./mondta Sarah és még egy párnával megdobta.
-Ha akarod én tanulok a barátnődel./mondta és rám mosolygott én meg vissza mosolyogtam.
-Hahaha jó vicc volt Rafe de most már húzás a szobámból./mondta Sarah már mérgesen és már megint megdobta egy párnával.
-Jaj akkor maradj de apa csesz le./mondta és ki is ment.-Sarah./hallottuk hogy az apukája kiált.
-Na jól van lemegyek megmondom nem megyek és visszajövök, pár perc./és már ki is ment a szobából.-Jaj bocsesz ugy lesz hogy akkor a tesómmal, Rafel fogsz tovább tanulni mert én nagyon sürgősen el kell menjek de siettek eskü./mondta Sarah és gyorsan elkészült.
-Nem muszáj maradjak el is mehetek.
-Nem nem mész sehova, maradsz./és kiment a szobából.-Szia./jött be Rafe.
-Szia./köszöntem vissza.
-Őszintén nem vagyok olyan jó tanuló mint a tesom úgyhogy inkább csak beszéljünk vagy amit csak akarsz./mondta a srác egy kicsit elhuzva a száját és leült az ágy szélére.
-Hát nekem édes mindegy./doltem hátra az ágyba.
-Hát jól van akkor fekudjunk./és lefeküdt mellém elég közel.
-Oh okés feküdj nyugodtan, úgyis már 5 perce ismerlek./inkább gondoltam magamba mint hogy kimondjam.
-És most mit csináljunk./kérdezte megint és velem szembe fordult.
-Hát nem tudom őszintén mondva azt se tudom mit szokás itt csinálni.
-Ezt meg hogy érted?
-Hát új vagyok úgyhogy nem nagyon ismerem az egész helyett.
-Hát jól van akkor először elmegyünk és megpróbáljuk elvinni apám egyik hajóját./kellt fel és felhúzott engem.
-Hát oké tőlem menjünk./mondtad egy kicsit megijedt hangon.Odaértünk elég nagy hajó volt felmentünk és elé mentünk a műszerekhez.
Rafe odament a kormanyhoz csak nézte nézte.
-Biztos értesz ehhez?/kérdeztem elég viccesen.
-Hát nem igazán az én területem./mondta egy kicsit elszégyellte magát.
-Na jolvan, akkor legyen az hogy szerte nézünk a hajón hátha kapunk valami piát és utána csak lazulunk meg felfedezzük a Jaktoto (aszem így kell írni vagy nem tudom hogy)./mondtam elég magabiztosan és elindultam.
-Jolvan te vagy a főnök./és elkezdett követni.Majdnem körbejártuk az egészet de a végén találtunk egy üveg pezsgőt ami pont tökéletes volt. Leültünk egy asztalhoz.
-Kinyitod?/kérdeztem Rafe meg csak egyet bólintott.
A köcsög pont ugy nyitotta hogy nagyon le fröcskölt.
-Te vagy egy köcsög./mondtam egy kicsit mérgesen.
-Bocsanat angyalom.
-Angyalom?
-Miért ne./és meghúzta az üveget.Egy kis idő eltelt és mind a ketten becsiccsentettünk, eléggé sokat ittunk.
És két normális tini mit csinál hát elkezd fogocskázni és hát én fogtam elsőnek megfogtam és elfutottam de valahogy úgy érkezett hogy egymásnak mentünk és egy kicsit közel kerültünk egymáshoz. És megcsókolt és hát egy kicsit meglepődtem de hát visszacsókoltam, aztán egyre hevesebben ment amikor eltoltam magamtól.
-Ezt nem most kellene és meg jozanok se vagyunk./mondtam és elkezdtünk vissza menni a házhoz.
-Hát igen tényleg nem vagyunk és azért emlékezni akarok.
-Jaj ti fiúk csak az a lényeg hogy emlékezetek.
-Hát miért ne ha jó akkor még lehet de ha nem akkor többet soha.
-Olyan jó felfogasotok van de inkább hanyagoljuk a témát.
-Okés, akkor kérsz egy kávét?
-Ez nem kérdés, nem mehetek igy haza úgy volt hogy csak tanulni jövök Sarahoz.
-Hát ha akarod vehetek fel egy párokat, ha úgy kényelmesebb.
-Nagyon vicces vagy./elég hamar meg is ittam a kávét és még egyet ittam./ Én inkább most megyek elveszem a cuccaimat és megyek.
-Jolvan ahogy akarod angyalom.
Lehoztam a cuccaimat és már mentem volna ki az ajton de Rafe valamit kérdezett.
-Akkor most járunk?/már rendesen orditota utánam mert messzebb volt.
-Talán és kimentem az ajtón.
-Talán?/kérdezte de már kimentem az ajtón.Ez lett volna az ötödik rész tudom hogy Rafees lett de ebből lesz a lényeg leginkább úgy lesz no spoiler nélkül hogy Rafel összejövün de erre JJ féltékeny és igy lesz valahogy röviden, az ötlet már megvan csak meg kell írjam.
Ha tetszett a rész akkor a legfontosabb hogy vote.
És megpróbálom mindel hamarabb hozni a részeket csak sokszor nem sikerült.
!Na pusszancs 😚✨
VOCÊ ESTÁ LENDO
tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.
RomanceÚj lány költözik Outer Banksbe és új kincs, új kaland vesszi kezdetét egy levél által amit a Royal Merchant egyik hajosa írta aki az új lány egyik őse is. A többért olvas bele. :3 !Néha vannak trágár szavak!