2.Beköltözés

2.1K 62 7
                                    

Amikor megérkeztünk a házhoz akkor eléggé meglepődtem mert nagyon nagy ház volt. De a ház előtt áll egy férfi és egy fiú aki valószínűleg a fia.
Kiszálltunk a kocsiból és a férfi és a fia oda jöttek hozzánk.
-Üdvözlöm önöket Heyward vagyok ő meg a fiam Pope./nyújtotta a kezét és apával kezét fogtak.
-Udvozlom Barry vagyok ő meg a lányom Lana./fogtak kezét.
-Szia./ köszöntem Popenak kedvesen.
-Hello./forgatja meg a szemét Pope.
-Oke azért nem kell ennyire kedves legyel./gondoltam magamba de csak magamba mert ha valamit vissza szólna akkor eléggé bajos szoktak lenni a dolgok mert hát hirtelen haragú vagyok. Úgyhogy inkább hagytam.
-Lana menj le és nézd meg milyen a víz./mondta apa nyugtatóan mert már ismeri milyen vagyok és hát nem akart semmi galibát mert úgy tudjuk hogy ez a Heyward elég népszerű alak és nem akarunk semmi konfliktust már ahogy megérkeztünk.

Lementem az oceanhoz, nagyon rég voltam ilyen szép helyen csak amikor még anya élt, így belegondolva egy könnycsepp gördült le az arcomon gyorsan letöröltem és ahogy a tengere néztem láttam milyen nagy hullámok vannak. Akkor a hullámokon megláttam egy embert aki nagyon ügyesen szörfözött le is ültem egy kisebb füves részre és nézte. Aztán megallapitottam hogy fiú, ki gondolta volna hogyha nincs rajta bikini felső akkor mi lehet.
Aztán megláttam hogy kezd kifelé joni ezért inkább hogy ne vegyen észre kezdtem visszafelé menni.

Visszatértem a házhoz. Bementem láttam apa már pakol és elkezdtem segíteni.
-Na és milyen az óceán? Szép?/ kérdezte apa hogy inkább ne legyen szó Poperol.
-Elege szép és ügyesek a szörfösök./mondtam miközben pakolásztam.
-Uu ki az aki ilyenkor már szörfözik? De ha akarod akkor vehetünk szörfdeszkát és megtanulhatsz./mondta és közbe elkezdte nevetni. Tudni illik elég balf*sz vagyok szépen szólva mindenbe.
-Hahaha. Amúgy ugye tudod már 12 ora úgyhogy már nincs is olyan korán.
-Ü már annyi az idő és egy óra múlva kell menjek a sulihoz hogy irasalak be mert a suli../nem tudta befejezni mert beleszoltam.
-A legfontosabbak, tudom apa nyugi van./mondtam unotan./ Csak remélem nem ezzel a kedves Popeval fogok egy osztályba kerülni.
-Hát nagy esélye van annak mert a szigeten ez az egyetlen suli de minden megtörténhet. Na de én megyek elkészülök és megyek a suliba. Kezdj el pakolni./ erre kiment a szobából.

Pakolásztam elég régóta egyszer csak megjön apa nagy csomaggal és egy cetlivel.
-Na itt vannak a könyveid és az orarended. Jah és holnap valaki körbe fog vezetni valami Kiara, de biztos holnap már megtudod./mondta és letette a könyveket.
-De szupi./mondtam kamu mosolyal.
Utána csak pakoltunk pakoltunk, berendeztem valamennyire a szobám de fura módon besötétedett milyen fura, hát igen hamar eltelt az idő kiválasztottam hogy holnap suliba mit veszek fel és osszepakoltam. 
Remélem jó suli és nincs benne olyan sok Pope. Igen eléggé berágtam rá, pedig nem is ismer. Magamba szidtam Popeot és belealudtam.

Ez lett volna a második rész remélem tetszik és vote.
Elégé rövid lett de úgy próbálom csinálni hogy minden nap legyen új rész,
amúgy meg imádok írni és remélem ez nektek is tetszik.😚✨

tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin