Reggel arra ébredtem, hogy JJ mellkasán van a fejem és átölel és én is őt. Óvatosan fel akartam kelni, mert úgy láttam, hogy alszik. De amikor megpróbálta felkelni visszarántott.
-Hova, hova?/kérdezte a fél oldalas mosolyával, miközben visszaestem az ágyra.
-Te ébren vagy?/kérdeztem és oda bújtam hozzá.
-Szerinted?/kérdezte és közbe átkarolt.
-Nem is tudom./mondtam és közbe megcsókoltam.
El akartam választani az ajkainkat de nem engedte és így ment jó sokáig, amire már nem maradt levegőnk akkor elválasztotuk az ajkainkat de nem messze.
-Na mi van Lana, bejött a Maybank?/mondta a fél oldalas mosolyával.
-Lehet./mondtam és már újra fel akartam kelni, de már megint nem engedte. És még egyszer megpróbáltam,de akkor se engedte.
-Nem mész te innét sehova./mondta és felém hajolt, azt hittem meg akar csókolni de nem, elkezdett csikizni.
-JJ…. FEJEZDDD B B BEE…. NAAGY NAGYON CSI CSIKLOS VAGYOK./ficánkoltam de még mindig csikzet, próbáltam megállítani, de egy ici picit erősebb nálam és hát nem tudtam, de aztán rájöttem mit csináljak, hogy abbahagyja.
Hipergyorsan megcsókoltam, amitől meg is állt, meg fordítottam és ráültem arra.
-Lana ne játssz a tűzzel./megfogta a s*ggem és beléhuzott (aki érti érti és aki nem az nem).
-Miért akkor mi lesz?/kérdeztem kis huncut mosollyal.
-Majd meglátod./mondta, megcsókolt és ment megint egy jó hosszú csók párbaj.Eltelt egy hosszú idő amikor lépteket hallottam közeledni.
-Baszki./mondtam és leugrottam JJ ről.
-Miaz?/kérdezte meglepődten.
-Le az ágy alá.
-Mi.. miért?
-Csak menny./mondtam és közbe felvettem a JJ pólóját véletlenül és vissza ugrottam az ágyba, alvást tettetve.
-Lana, kincsem alszol meg?/jött be apa a szobába.
-Ahha./mondtam reggeli hangot tettetve.
-Jolvan akkor, hagylak aludni, csak szólni akartam, hogy ma jönnek a nagyiék és megtartsuk a szülinapod./mondta apa és már ki is ment a szobából.
JJ az ágy alatt megütötte az ágy alapját (?).
-Miért nem szóltál, hogy itthon van a faterod./mondta miközben másszot ki az ágy alól.
-Kellet volna?/kérdeztem miközben még mindig az ágyba feküdtem.
-Talán igen./mondta és rám ugrott.
-Te szetnyomsz./mondtam nehezen miközben próbáltam magamról levakarni, végül vissza feküdt mellém és átkarolt.
-Nagyiék mi?
-Ahha./mondtam elég csüggedten.
-Miaz?/kérdezte meglepődten.
-Azóta nem beszéltem velük mióta anya…/nem tudtam befejezni a mondatot mert beleszólt.
-Értem, de most a kedveden tudunk segíteni ameddig meg nem jönnek./mondta és lágyan, olyan JJ sen megcsókolt.Na itt az új rész, tudom hogy rövid lett de remélhetőleg hamar meg tudom írni a fojtatás.
Ha tetszett akkor vote, nagyon sokat jelentene.
Na de nem tudom ki miről tud de én az egyik nap láttam hogy hamarosan kijön az outer banksnek a 3 évada. Ha valaki bármit tud róla írjon, mert nagyon kíváncsi vagyok.
Puszancs 😚✨
YOU ARE READING
tetszik ugye...?/JJ Maybank ff.
RomanceÚj lány költözik Outer Banksbe és új kincs, új kaland vesszi kezdetét egy levél által amit a Royal Merchant egyik hajosa írta aki az új lány egyik őse is. A többért olvas bele. :3 !Néha vannak trágár szavak!