Snow 10

145 43 7
                                    

❝රායිට්......අපි හිතන් හිටියේ ඔයාලව රිද්දන්නේ නැතුව මරන්න.......ඒත් ඔයාලට එහෙම ඕන නෑ වගේ....❞යුමී කිව්වා..

ක්‍රිස්ටොෆ් පොල්ලක් අහුල ගත්තා.....😅 මගෙ ගොං නංගි ඇනා හිම කරත්තෙ තිබ්බ සාස්පාන ගත්තා..

❝ඩාර්ක් නයිට්ස්......මෙයාලව ඉවර කරන්න......❞ෆ්ලෑශ් කිව්වෙ තරහින්..

කට්ටිය සටන් කරපු හැටි මෙහෙමයි..

සැන්ටා...එයාගේ ලොකු කඩු වලින් ඩාර්ක් නයිට්ලා දෙපලු කරා.....බනී බූමරංගය දක්ශ විදිහට හැසිරුවා......එයා කකුලෙන් පොලවට තට්ටු කරාම එතන උමගක් හෑරුනා එයා උමගෙන් ඇතුලට ගිහින් වෙන තැනකින් මතු උනා...සැන්ඩි.....එයාගේ කහ පාට බලෙන් පහර දුන්නා......ඊගල් කිං එයාගේ ලොකු තටු වලින් පියාබල අහසෙ ඉදන් පහර දුන්නා....

මාග්‍රට්.....එයා නම් ගහගත්තෙ අත් වලින්.....ටෙසී.......වෝහ්...මම හිතුවෙ එයා අහින්සක තැම්පත් කෙනෙක් කියලයි...ඒත් එයා උඩ පැන පැන ගහගත්ත විදිහ නම් ආව්ශ්......රෝස් එයාගේ අවාන් වලින් පහර දුන්නා.....ටූත් එයාගේ පිහාටු.....ඇත්තම කිව්වොත් ටූත්ගේ පිහාටු ගොඩාක් වේගවත්....

😍 ජැක්.....ඔම්හ්.......එයා නම් කියන්න වචන නෑ......සුපිරියි.....

😅 මගෙ ගොං නංගි සාස්පානෙන් ඩාර්ක් නයිට්ලගේ මූන බැද්ද...ක්‍රිස්ටොෆ් 😁 ඇනා ගාවම ඉදන් පොල්ලෙන් සටන් කරා හුම්....

😅 ඕලොෆ් සහ සීබා....ඒ දෙන්නා තමා හොදටම කරේ...

බේබි ටූත් පුපී...ටෙනී.....ඒ.....ඩාර්ක් නයිට් කෙනෙක්????එයා තමන්ගේ අයටම විරුද්දව වැඩ කරනවා.....ආශ්...😏 ටෙනිගේ ෆෙන් කෙනෙක් වගේ.....


ඩාර්ක් නයිට්ලා පරාද වෙන ලකුනු පේද්දි බ්ලැක්ලා තුන් දෙනා සටනට ආවා......පීච් බ්ලැක් සැන්ඩි එක්ක..........🙄 යුමී මා එක්ක ෆ්ලෑශ් ජැක් එක්ක...ටිකක් අමාරු වෙයි වගේ.....

යුමී හොදට කඩු වලින් සටන් කරනවා......🙄 මට කොහෙන්ද කඩු..මට ඉතින් තියෙන්නේ මගෙ අත් දෙක..

❝ආ......තමුසෙටත් අයිස් මවන්න පුලුවන් නේ......❞යුමී ඇහුවේ තරහින්.

❝ඔව්.....ඇයි......❞😁 මාත් කිව්වේ තරහින්

❝තමුන් ජැක්ගෙන් ඈත් වෙලා ඉන්නවා.....❞

❆My Snow Prince❆✔️✔️Where stories live. Discover now