1K DANSII. Yehuuu. İvit sonuç itibariyle 1.4K yız gençler. saygılar^^
Evet arabadayız ve tam gaz gidiyorum.Babam diye demiyorum süper araba kullanır. Birde öyle böyle değil acayip yakışıklıdır.Gençken de tam playboy muş babannem öyle anlatır. Sürekli farklı kızlarla gezermiş.Sürekli farklı kızlarla görüntüleniriş.Tabi büyük bi holding in varisi olduğu için magazinciler peşini bırakmazmış.Babannemlerde artık buna dur demek için babamı annemle tanıştırışlar. Annemde ortak oldukları bi şirketin tek kızıymış.Dedemde kızını çok kıskanırmış.Neyse annemle babam tanışmış kaynaşmış felan-annemde çok taş kadındır-segili olmuşlar fakat dedim haberi yok.Sonra babam annemi sevgilisi olarak babannemlerin karşısına çıkarmış.E zaten babannemler annemi tanıyo çok mutlu olmuşlar.Annemiin ailesiyle zaten tanışıyorlar ama anneannemler bizimkilerin sevgili olduklarını bilmiyo.Bi gün babamlar annemlerin evine yemeğe gelmişler.Babannem alttan alttan konuyo girmeye çalışıyo 'Bizimkiler sevgili ciiddi düşünüyo' mesajı vericek.Dedemde anlamış 'Bizim böyle oğlana verecek kızımız yok' demiş annem ağlayarak odasına çıkmı babamda tam savunmaya geçecekken Büyükbabam susturmuş.Babam baya içerlenmiş bu konuya dedemde annemi kaç gündür evden çıkarmıyormuş.Anneannemin yardımlarıyla annem 5-10 dakkalığına ekmek almak bahanesiyle ezden çıkış.Aşağı mahalledede babam bekliyomuş.Annem bi sevinçle babamın boynuna atlamış.Babamda sıkısıcı sarılmış beline.Sonra demişki 'babn izin vermiyosa kaçalım?' tabi annem korkmuş babasını çok seviyomuş ama babamada deli gibi aşıkmış.'Tamam demiş kaçalım'.Bi hafta sonra aynı yerde sözleşmişler.Bir hafta geçmiş aradan.Gece geç saatte herkez uyuduktan sonra annem hazırlamış cantasını yavaş yavaş merdivenleri inmeye başlamış o sırada dedem de tuvalete kalkıyomuş annemi öyle görünnce şaşırmış sonra tutmuş kolundan geçmişler salona 'kızım sen çok mu seiyosun bu çocuğu' demiş dedem annemde evet demiş dedemde bu kadar ileri gidiyorsa gerçekten çok seviyo bunlar birbirini diye düşünmüş ve kabullenmiş ilişkilerini.
Sonrasıda malum evlilik çeyiz gelinlik düğün felan.Niye bunları anlattım hiç bir fikrim yok.Benim bayılarak tekrar tekrar dinldiğim bi hikaye.Tabi çok isterim babam gibi birini bulmak ama nerdeeee? Ben sap geldim sap gidicem.Ama sap gelmedim ikizim vardı lütfen.
Arabada sadece Austin Mahone konuşuyo oda şarkı söylüyo garibim.Tabi arabaya Austin atmadık sadece radio.Biz Tunçla arkadayız annemler önde bu arada annemin adı Dilara babmın adı Kerem.Döndüm Tunca ne yapıyo diye.Oda benim gibisıkıntıdan etrafını izliyo.
"Eee Tunç Melodiyle nasıl gidiyor?" (harıtlamayanlar için.melodi ilk bölümlerden, tunçun sevgilisi okul sürtüğü)
"Ayrıldık biz ya.Zaten sırf yanındaki sürtüklerle iddaya girdiği için çıkmış benimle bende bunu öğrenince gittim ayrıldım." üzüldüm lan kimse benim ikizimle oynayamaz ama o sarışınada gücüm yetmez.Tak yapacağım tunca sarılmak onuda seve seve yaparım.
"Gel ikiz sarılıcam." dedim ve ellerimi açtım.Oda sarılmaya meilli hemen beni kollarının altına aldı.
"Gıcıksın mıcıksın ama seviyom be Tunç"
"Bende seni seviyorum ikiz" dedi heyyyy o benim lafım!!1!!1!1
Davetin bulunduğu yere gelince babam arabayı durdurdu.Anahtarı valeye verdi.Bizde içeri girdik.Hemen yanımdaki Tunçun koluna girdim.
"Kavalyem sensin Tunç!"
"Neden benn?" dedi isyankar bi ses tonuyla.
"Seni seçtim pikaçuu" dedim sonra gülüşerek annemlerin arkasından ilerledik.
Hani şu yüksek balo masaları olur ya yuvarlak etrafında durursunuz üstüne çiçek felan koyarlar işte 5-10 metre aralıklarla her yerde bunlardan var.Batıkan ben Ece Tunç annemlerin yanındai masaya geçtik.Boş boş etrafımıza bakıyoruz.Sonra birden masaya 4 kişilik bi grup geldi.Üçü erkek biri kız.Nedense hiç birini tanımıyorum bi düşünelimmm.Bulamadım valla.