EZGİ'Yİ ÖP

295 25 1
                                    

selam gençlik yenibölüm biraz geç geldi ama öok güzel bir nedenim var ÜŞENGEÇLİK.biliyorum bu hepimizde var ama bende ki baya ağır basıyor. neyse iyi okumalar.


Taksiden indiğimde sahil kenarında bir yere gelmiştik.Burası çok güzel küçük birkafeydi.Çok hoşbir konsepti var vardı.Yaz olduğu için dışarıda bir masaya oturduk.Kısa bir süre sonra yakışıkklı bir garson geldi ve 


"Ne alırdınız efendim ?" diye sordu

"Limonata"

"İce tea"

"Limonata"

"limonata"

"Portakal suyu"

"Cola"

"Limonata" 

"4limonata 1iice tea 1cola 1 de portakal suyu hemen geliyor !" dedi ve uzaklaştı.

Burayı hatırlıyordum..Mmm...Mekan kafe.Biz eskiden tunçla hep buraya gelirdim eskiden dediğim tunç okulda popi olmadan önce(bıktım uzun uzun yazmaktan ben zaten he popi derim:D).Sesizlik uzun süre hakimdi masada.İçeceklerimiz bitmişti ben hesabı ödemek için masadan kalkerken tunca da işaret ettim.neden mi ben ödüyorum çünkü taksi parasını bize ödet memişlerdi bende hesabı ben öderim ozamn dedim onlarda kabullenmişe benziyorlardı.Geldiğimde ayaklanmışlardı bile ne odunlar insan bi bekler iç sesimin ağzına kürekle vurduktan sonra bende çantamı aldım ve onları taki ettim.Sahilde dolaşırken kayalıklarda oturmaya karar verdik ve oturduk .

"Hadi şişe çevirmece oynayalım?!" Yine o itici ses melodiden gelmişti.

"Tamam şişe bulalım!"Bu seferde konuşan emreydi.

"Fikir sizden geldiğine göre şişe bulma görevide size düşer!" Geldiğimizden beri ağzını bıçak açmayan ezgi ne olduda konuşmuştu hayırdır inşallah hayırdır inşallah (nedir bu iç sesimden çektiğim yaa off :O) Tunç ta onu onaylargibi kafasını salladı.Onlarda kabullenip yürümeye başladılar .Onlar yukarı varana kadar sesizlik hiç bozulmadı.Bende boş buğazlığımı kullanarak konuşmaya başladım

"Eeee hangi takımlısınız?" tabi ben sorar sormaz cevaplargelmeye başladı.

Tunç "Galatasaray!"

Fatih "Beşiktaş"

Ezgi "Galatasaray"

Evrim "Galatasaray" diye yanıtladılar.Fatihte bana "Peki sen?" diye sordu.Bende "Tabi ben fenerli olsam tunç un ağzıma sıçacağını bildiğim için GALATASARAY lıyım"  Hepsi birden sırıtmaya ve ıkırdamaya başladılar.Biraz sonra bizim sarı yelloz ve karaböcük geldiler (melodi ve emre) oooo vurdu gol oldu  buna ben de güldüm :Dasdfghdjkl neyse devAM olum ne komiğim laaa tmm sustum-_- 

"İlk kim çeviriyor?" 

"Ben çeviririm!?" diye atıldı evrim ilk çevirdiğinde bana ve fatih e den k geldi fatik soruyordu 

"D-C"

"Doğruluk" 

"Mmmm pei ozamn... hiç sevgilin oldumu olduysa adı ne ?" aslında okadarda zor bir soru değildi.

"Olmuştu bir keresinde5.sınıfta ama adının hatırlamıyorum" sonra ben çevirdim.Ben soruyordum ve ikizcağızım cevaolıyordu.

"D-C"

"Cesaret" Oooo tunçtan beklenmedik bir cevap!

"Eminmisin knk " dedim evet knk dedim knk daha iyiydi ve ben genellikle tunç a knk derdim.

"Emin değilim tunç um !" ıyyyy espirimi yaptı şimdi bu 

"Tamam tunç sakin ol ve dir haha bu espiri bileolmayan şeyi söyleme olurmu? "

"Offf! Güneş hadisöylene söyleyeceksen ?!" biraz düşünmek için zaman istediğim sırada gözüm ezgiye kaydı pişkin pişkin sırıtıp tunç u izliyordu o an ampulüm götüme girdi ve aklıma süper  bir fikir geldi!

"EZGİYİ ÖP!" ağnın şokuyla herkez ne dediğimi idrak etmeye çalıştı.ilk idrak eden melodi oldu ve hemen olayada maydonoz oldu.

"Yaaa tabiki hayır tunç un bir  sevgilisi var dimi aşkımmm" gevsek gevşek bu lafları söylerken bende bir açıklama gereği duydum ve söze girdim

"Yani tamam ama emreyi evrimi yada fatihi öp diyemezdim ya! ben zaten ikiziyim sende sevgilisi (arada malesef diye mırıldandım ) geriyede sedece ezgi kalıyor!"

Herkez şaşkın şaşkın birbirine bakıyordu.bende daha çok gerginlik yaratmamak için şişeyi yeniden çevirdim ve lanet olsunki melodi ve bana gelmişti .

"D-C?"

"Cesaretlik"dedim atara gelmiş bir şekilde 

"Git suya atla ozaman"

Tamam sakar olabilirdim fakat iyi yüzerdim ve yüzmeye bayılırdım.Çantamı ve hırkamı bir kenara bıraktım gerildim ve hızımı alarak kayalıklardan atladım.Sılık suyu tüm vucudumda hissediyorum.(fesat anlayanlar burdamı)ben tam bizimkilere seslenmek için sude geriye doğru gittim ki baktım tunç ve evrim suya atladılar anların arkasındanda sarı yelloz (melodi) "aşkığğğmm" diye bağırarak atladı.

Ezgi sudan korktuğu için eğilip bizi izlemey başladı.sudan korkuyordu derken yüzme bilmiyor diyelim.Emre ve fatih atlarken kara böcük (emre) ezgiye çarpmış ve onuda suya düşürmüştü.

"imda.....t! ...yarr.rdım.....edin! boğulu...yorum....mmm" ezgini sesiyle hepimiz dona kaldık tunç hariç.Tunç hızlıca ezginin yanı gitti ve onu belinden kavradı.ezgide o korkuyla tunç un boynuna sarıldı.

"titriyorsun istersen çıkalım!" dedi tunç ezgide olumlu anlamda kafa sallayınca tunç onukucağına aldı ve kıyıya doğru yürümeye başladı.

Ben onları izlerken birden kafam suyun çinde  belirdi.Ne olsuğunu anlayamadan ağzım suyla doldu ve bir sürü su yuttum.EVRİM! Kafamı suya sastırıyordu.Gıcık pisik.bende üstüne su attımsude kalanlar böyle birbirimizle su savaşı yaparken üşüdüğümü hissettim ve

"Hadi gençlik çıkmıyormuyuz?" dedim herkez kafasıyla onaylayınca sahile doğru yürümeye devam ettik.sahilde tunç ve ezgi sarmaş dolaş oturuyor.!AMAN TANRIM DİDİM! bizi görünce ayrıldılar tabi sarı yellovda gitti tunç un kolları arasına girsi.Of kafasını duvara sürterek kıvılcım çıkarasım var! 

Herkez kendi evine gideceği için farklı farklı taksilere bindik biz tunçla berabar evrimle ezgide çok yakın oturuyorlarmış onlarda bereber bindi diğerleri...mmmm aman ya neyse ne .

KARMA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin