GİDELİM

201 18 3
                                    

Evet gençler ablanızın sevgilisi var ayağınızı denk alın.Ciddi olursak nasıl böyle bir duruma geldim hiç bir fikrim yok.Ve umarım sadece bu gece için geçerlidir.Çünkü teklif bile almadım.Yani lütfen teklif almazsam olmaz.Masadaki herkez bize gözleri fal taşı şeklinde ağızları bir karış açık bakıyo.E haklılar tabi bende böyle bi durumda olsam aynı tepkiyi verirdim.Ama durun zaten durumun merkez noktası zaten benim.

"Ne zamandır?" diye sordu Tunç birden.Şimdi abilik taslarsa hiç çekemem.

Yani benim ikizim olan Tunç -başka Tunç tanımıyorum- Number1 Türk te Edis-Benim ol izlerken bile 'ekrana fazla bakma' diyen bir tiptir.Ama şöyle bir durumda bende aynısını yapardım.Herhalde.

"2 gün olu-" 2 gün oluyor diyecekkken yeni sevgilim (!) sözümü kesti

"5 gün oldu" ohaa yok devenin nalı.

"Oha"

"Bizim neden haberimiz yok" dedi Ece uzun süreden sonra.Demekki oda şaşkın.

"Güneş saklamak istedi diyelim."

"Biz utandık diyelim" dedim mizahtan yoksun bir sırıtışla.Çünkü durumum pek gülebileceğim bir durum değildi.İlk önce Batıkan la konuşup neden böyle bir yalan söylediğini öğrenmem lazım.Düşün Güneş düşün.Hah buldum.

"Eee.Batıkan sevgilim(!) Ezgi gelicekti gel onu karşılayalım" dedim ve masadaki kimsenin konuşmasına fırsat vermeden kolundan tutarak çekiştirmeye başladım.

Olduğumuz masadan 10-15 metre ötede bir köşeye geldiğimizde kolunu bıraktım ve soluklandım.Çokcuk çöp gibidurmasına rağmen fazlasıyla ağır.Bu ne kilo zalımın çocuğu.

"Ne oldu Güneş?" dedi batıkan normal bir sesle hemde fazla normal.Zaten ben abartıyorum gençler az önce daha en fazla 1 haftadır tanıdığım bir çocukla çıktığımı öğreniyorum ve bu gerçeği ikiziminde aralarında bulunduğu bir grubun ortasında öğreniyorum.Yoook canım ne olmuşki hiç bişey.

"Mal mısın evladım sen?" dediğimde 'neden' bakışı attı.

"Aaa doğru evladım yerine aşkım demem gerekirdi değil mi?Özür dilerim"

"Tamam haklısın.Ama tek çarem buydu.Masadaki okız varya eski sevgilim.O soruyuda sır gıcıklığına sordu.Ben ondan ayrılmıştım.Sırf daha iyileri için.Sonra buda beni kıskandırmak için basketboll takımının kaptanıyla çıkmaya başladı.O çocuktan okkalı bir kazık yedi. sonrada görüşmedik.Şimdide Allah bilir benden intikan almak için kafasında ne pilanlar dönüyodur"

"Tamam bak onu bunu geçtim.Hani sizin okula ilk başladığınız gün varya.O gün bı kız atlamıştı boynuna tiz sesiyle 'batıkan' diye bağırarak." beklenti dolu bakışlarımı ona gönderdim.Anlamazsa yuh!

"Evet hatırladım."

"O kimdi? Hayır hepimiz biliyoruz ki meraklı melahatın tekiyim.O gün sen sevgilim değil dediğinde merak ettim."

"Yaa o aslında Ecenin eski bi arkadaşı." dedi elini saçlarının arasından geçirirken.Daha önce fark etmediğim bir ayrıntı sapsarı saçları vardı ve ön tarafları-kahkülleri- uzundu.Fön makinesi ile şekil verilmiş gibi duruyordu.


Yani cidden yakışıklıydı.Ama beni fazlasıyla aşar.Benim tipim zorlasan Mahmut Tuncer lo.


"Tamam peki.Ama umarım sadece bu günlüktür bu yalan.Çünkü ben böyle sevgili ayaklarına gelemem.Aslında sevgilinin olması güzel bişey fakat ne biliyim işte ilk aylar canım-cicim ayları sonrasnda zaten sıkılıyosun.Senle daha öncede konuşmuştuk aslında ben inanmıyorum aşka falan.Aşk çok saçma geliyo bana ne biliyim sevgiyi anlarım 20-40 yıllık evliliklerde artık saygı çerçevesi içerisinde yürütülüyo onuda anlarımda aşk başka bişey abi."

"Bitti mi ?" diye sordu sıkılmışça aslında ne yalan söyliyeyim ben bile konuşurken sıkıldım.

"Evet biliyorum sıkıldın. Herneyse gideli-"

"Aslında sıkılmadım.Dediğin şeyler çok saçma.Aşk diye bir şey tabi ki var.İnsanlar birbirlerini görür sever ve aşık olur.Bu doğanın kanunu ve sen bunu değiştiremezsin."

Aslına bakarsanız söyledikleri oldukça mantıklı geliyo.Ama ben hala söylediklerimin arkasındanyım.Yinede...

"Düşünücem." elbisemi düzelttim ve "Şimdi gidelim."

sea gençler.Yine ben 3.2k yız .Aslında eğlence için başlamıştım.Neyse açıklamaya geçersek ikl bölümlerde çok yazım yanlışı var evet üzgünüm ama telefondan yazıyodum.Neyse ben kapağı değiştirmek istiyorum.Kapak yapabilen sevgili okuyucularım mesaj atın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARMA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin