VAT DI FAK ?!

362 29 1
                                    

Sabah erkenden alarm sesiyle gözlerimi açtım..desem büyük bir yalan olur.! Aslında bu gün okula gitmeyecektim ve annemin bağırışlerıylada uyanmadım.Sadece sabah tunç odama öyle bir girmiştiki yataktan zıplamıştım.Okula gidiyormusun demişti bende hayır demiştim nedenide dün suda okadar kalmışımki eve gelince ateşim çıktı gece acile gittik felan tabi tunç beyin bu olanlardan haberi yok!O mışıl mışıl uyuyor ben serum yiyorum nebiçim ikiz bu qmk! töbe allam çok töbe.

 yatktan kakıp güzel bir duş aldım sabah rütinlerinide hallettikten sonra yemeğe indim yani kahvaltıya.Herkez masadaydı diğcem ama ne tunç bey ne babam ne de annem var!Sadece ayşe teyze oda sofrayı topluyor!

"Günaydın ayşe teyze bizimkiler nerede?"

"Günaydın kızım! Tunç okulda baban şirkette annende salona gitti! yemek yiyecekmisin hazırlıyayımmı bişeyler?"

"Ayyy yok ayşe teyzecim saol ben birazdan giyinip çıkıcam !"

"Tamam kızım nasıl istersen"

Annemin güzellik salonu vardı arada oraya gider işler nasıl gidiyor diye bakardı.Bende madem evde tekim dışarıda yerim! ohh gel qeyfim gel! yukarı çıkıp üstümü değiştirdim aslında baksana kahvaltıdan önce biraz koşumu yapsam ne! hemde sahilde bence süper fikir:) altıma kapri bir tayt üstümede göbeğimi açıkta bırakan bir sporcu atleti giydim ayyakkabı olarakda siyah nike larımı.Hazırım! yanıma kulaklıklarımı telefonumu cüzdanımı alıp evdev çıktım. 

eviniz sahile yakınsa eğer siz seçilmiş kişisiniz demektir.Ve beenimkide öyle.Sahil herkeze huzur verir.tunçla canımız sıkıldıkça sahile giderdik birbirimize başımızdan geçenleri anlatır kötü olaylarada gülüp geçerdik. ben bunları düşünürken sahile gelmişim bile.Wowowowo haramm!

Telefonumdan chris brown-Love more açıp tempolu birşekilde koşmaya başladım (mediada)

Müzik durupta telefonumdan 5sos dont stop yükselmeye başladığında durdum ekranda "annem" yazısı çıkınca durdum ve telefonumu açtım:

"Efendim anne?"

"Kızzım neredesin ? Ayşe ablan kahvaltı için çıktığını söyledi."

"Sahildeyim anne koşuyorum birşeymi oldu" dedim bıkkın bir sesle

"Kızım yemekten sonra yanıma uğrarmısın biriyle tanışmanı istiyorum?"

"Mmmm.. Tamam 1:30 saate gelirim.Görüşürüz anne!"

"Görüşürüz  tatlım" sesini duyduktan sonra telefonu kapattım kulaklıklarımı takıp şarkıyı başa sardım ve koşmaya başladım.Telefonumu cebime koyuyordum ki ağır bir cüsseye çarptım ve yere kapaklandım.

"Önüne baksana çiğnedin resmen!" bunu söyleyen bendim kayda geçsin.

"Diyene bak koşarken bira daha dikkatli olamıyormusun sakar!" ben zaten başlıbaşına yürüyen ayaklı bir sakarım ama çaktırmayın karşımdaki çocuk çok taş ve yığını bu arada ben hala yerdeyim!

"Düşürdün bari yardım ette kalkıyım." dedm hafif bağırarak.suratıma sen insanmısın yaeh der gibi baktı.

"Öküzün trene baktığı gibi bakmada elini ver şapşal!"

"sen kime öküz diyorsun?" derken elini uzattı ve beni kaldırdı.

"Ah! Pardon öküzlere hakaret ettim değilmi? Ayaklı ego demeliydim!" 

"Bana ego yığını diyenede bak sen ?"

"Bunu sen söyledin !" eğilerek yerdeki iphone u aldım değerlimizzz s.s. ve yeni fark ediyorum onunda telefonu düşmüş ve ben,m değerlimden s.s 

"Benimkini de versene !?" sorsca söyledi 

"Bakıyım..? Valla salak.Evladım elin kolun var ve sağlığında yerinde olduğuna göre eğilip alabilirsin değilmi?" dedim ve yürüyerek uzaklaştım arkamdan saydırdığına emindim.Neyse kendime acil bi cafe bulup yemek yemem lazım ben obur bir kızım.

Sahil kemarında bir cafe bulup oturdum.Patases tabağı ve kahvaltı tabağı sipariş ettim.Siparişim gelene kadar telefonumdan sosyal paylaşım sitelerine bakmaya karar verdim.Telefonumu elime aldım ve kidi açtım.Ama.Bu.Benim.Değerlim.Değil.Ki! kimin olduğunu öğrenmek için galery ye girdim ve fotoraflara bakmaya başladım.Birkaç manzara resmi bir gurup bad boy fotorafı hemde bir sürü ve sabh gördüğüm çocuk yanındada bir kız.Demek sevgilsi varmış.

Ben bunları düşünürken siparişlerim gelmişti.Tabağımı hızlıca hüpletip hesabı ödedim ve kalktım.Annemin salonuna doğru yola koyuldum.Annemin salonu büyük bir alış-veriş merkezindeydi. İçeri girdim saç kesen fönçeken manilür-pedikür yapan bağzı kişileri selam verdim ve annemi aramaya başladım.Bekleme koltuklarında 35-40 lı yaşlarda bir kadınla samimi bir şekilde sohbet ediyordu.Genelde müşterilerle böyle samimi olmazdı amaa neyse.Yanlarına yaklaştım benii gören annem gülümsedi ve

"Selam tatlım naber?"

"İyiyim anne senden naber"

"Bende iyiyim tatlım bak seni tanıştırmak istediğim kişi bu" diyerek yanındaki kadını gösterdi

"Merhaba canım nasılsın?"

"Teşekkürler efendim siiz nasılsınız?"

"Bak kızım bu şebnem teyzen babanla okuldan arkadaşımız eşide eski arkadaşımız."

"Ama biz daha önce hiç tanışmadık?"

"Evet tetlımsiz doğmadan 1 yıl önce onlar bursaya taşındılar siz doğunca onu aramıştım doğum yaptım diye ve bil bakalım ne öğrendim?"

'Ne' dercesine anneme baktım

"Aynı yıl doğum yapmışız sizin yaşıtınız bir oğlu var"

"Tanıştığıma memnun oldum şebnem teyze" 

"Saol tatlım."

"Peki buraya mı taşındınız?"

"Evet sizin karşı  eve" dedi samimi bir şekilde gerçekten güzeldi ve bakımlı

"Akşamda bizde yemek yiyoruz " dedi annem 

"Ozaman bana müsade hanımlar ben aşkam için hazırlık yapıyım hem koşudan sonra baya terledim?"

"olur tatlım" diye mırıldandılar bende oradan uzaklaştım

-----------

Acaba telefonun sahibi teleffonların karıştığını faretmişmidir.Şimdi siz diyeceksiniz kendi numaranı arasana diye 100 lerce kez aradım ama acan yok.Taksi evin önünde durduğunda parayıödeyip indim.

Odama çıktım güzel bir duştan sonra ustüme siyah der pontolon üstüne beyaz bol bir t-shirt ve kot bir gömlek geçirdim.T-shirt ün uçlarınıda pantolunuma teptim ben bunları yapana kadar saat 18:50 olmuştu ve daha yemek vardı tabiki ben hazırlamayacaktım ama yardım edecektim.

Merdivenlerden depar atarak mutfağa indim ayşe teyze salata hazırlıyordu.

"Yardıma geldimm.." diyerek mutfağa girdim

"hoş geldin kızım da işler bitti.Ama bunu masaya götürebilirsin birazdab misafirlerde gelir zaten"

"Tamam ayşe teyze" elindeki büyük kaseyi aldım ve salondaki masanın ortasına koydum.Ben tam melül melül masayı ve yemekleri süzerken kapı çaldı.

"BEN AÇARIM!" diye çığırarak kapıyya yaklaştım.Kapıyı açtım ve "Hoşgeldiniz" dedim.İçeri sırayla babam-35-40 yaşlarında bir adam (tahminimce şebnem teyzenin eşi)-şebnem teyze annem sarışın bir kız ve sabah ki çocuk girdi.Sabah ki çocuk?! VAT DI FAK?!

KARMA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin