ÇAKMA METEOR

315 23 5
                                    

sea gençlerr kapağı uzun uğraşlar sonrasında yaptım umarım beğenirsiniz nese gençler hayatta başarılar sınazlar size girsin asfda

"Tunç hadisene bebe geç kalacaz!"

"Gerizekalı ikizim benim daha servis gelmedi"

"Lan mal yarım  saattir dursun abi götümemi öttürüyor kornayı bütünmahalle duydu sen duymadın" anneme dönerek "Anne tek çocuk olmam için çok mu geç?" diye sordum

"Evet güneş çok genç" diye lafa daldı tunç.

"Tunç eğer birazdaha beni bekletirsen ebenin a-"

"çık çık çık güneş hanım çok ayıp"

Ess şimdi siz merak ediyosunuzdur ne oldu diye kısaca özetliyorum; Bizim çakma meteor odadan çıktı sonra biz eceyle baya kaynattık eski okulundan felan bahsetti bizden 1 yaş küçükmüş abisi zaten benim yaşıtımmış.İşte biz böyle konuşurken çakma meteor yine içeri girdi "ece hadi kaldır koca götünü gidiyoruz " dedi allahın terbiyesizi neyse bunlar gittiler tunçta gelmedi tabi o akşam zaten cumaydı ertesi gün tunç geldi bi ara sonra grup çalışmasımı ne varmış oraya gitti.Benimde bu hafta sınavlarım vardı eve kapandım ve ders çalıştım bi ara Ezgi geldi çıktık sitenin parkına felan gittik o gün olanları ona anlattımda ağzı yarım küreye değecekti resmen.Şimdide pazartesi sabahı kapının önünde bizim malı bekliyorum bizim malda Tunç.

"Hadi be Tunç benim senin bekletmem gerekirken sen beni bekletiyosun lan"

"Geldim geldim."

"Ooooo Tunç bey kime bu hazırlık"

"Kendime kzım kendime ben kimse için hazırlanmam"

'yaw he hee' bakışımı atıp dışarı çıktım.

"Lan mal servis daha gelmemiş.?" dedi tunç

"hahahah hahgsdad sen doğunca götün yerine kafana vurmuşlar knk o yüzdenalttan alıyorum ama nasılda kandın? hahahah"

"Sus güneş sus yaa senin yüzünden erken çıktık"

"Aha geliyor işte kapa çenenide bin." biz kaldırıma doğru yürürken servis yan evin önünde durdu.Heralde dursdun amca şaşırdı ama hayır bizim çakma meteoru almak için durdu.Neden çakama meteor çünkü bence meteor vini uehera cameron dallas tır yani bizim çakmada okadar yakışıklı olamayacağı için ÇAKMA METEOR diyorum.

Servis önümde durunca irkildim  ve servise bindim tunç arkadaşlarının yanına geçti bende boş yer aramaya başladım.Bizim çakma meteorun yanı boştu.Neyse koy göte gitsin geçtim oturdum.

"Günaydın."

"Günaydın"

"Eee nbr ne yaptın hafta sonu meteorsuz"

"Malyaa senin götün yer çekimine meydan okuyo knk merak etme onu indirirler bizim okulda"

"owwww ağar gel güneş ne bu şidet bu celal."  hıhı gibisinden geçiştirdim

"Bak ne diycem"

"Söyle?"

"Bugün bana okulu gezdirirsen kendimi affettiririm"

"Bak sana açık açık söylüyorum.Eğer onlar gibi olacaksan" arkamı dönerek tunçların grubunu gösterdim "benimle okulda gözükmemen lazım"

"Onlar gibi derken?

"Yani popiler"

"Eee tunçta senle görülüyor"

"Onun bi müz,k grubu var ve ne kadar benimle gözüksede popileritesi (anam ağladı yazana kadar) düşmez"

"Tamam.Bu gün beni sen gezdireceksin"

▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼

Müdür kapısının önünde bizim çakma meteoru bekliyorum.Acaba yarım saattir müdürün odasında ne yapıyor.Başka bir soru acaba hangi sınıfa düşecek.Bunda pek inek tipi yok bizim sınıfa düşmez de .Yani bildiğinin gibi kolejlerde dershaneler gibi seviyeye göre sınıflandırılır ve tahmin ettiğinin üzere en inek sınıftayım.

Kapı açılınca düşüncelerimden ayrıldım.

"Ohh be olum yarım saattir müdürle ne yapıyonuz odada?"

"Sex güneş sex yapıyoz.Mal mısın kızım ne yapalım okulun kurallarını gelan anlattı sınıfımı felan söyledi."

"Eeeee hangi sınıftasın?" abi benim bir özelliğimde meraklı melahat olmam annem de hep bundan şikayetçi zaten.Çakma meteor elindeki kağada bakıp

"10-A" dedi

"Haaa zaten tahmin etmiştim.Gel seni sınıfına bırakıyım"

oooooooooo don.O az önce 10-A mı dedi yani bizim sınıf lan bu malda o zeka ne arar.

"Dur dur dur sen az önce 10-A mı dedin?"

"Evet ne oldu?"

"Oğlum sen azcık zekanı dışa vursana"

"Ne saçmalıyosun güneş"

"Diyorum ki gelir gelmez  nasıl en yüksek sınıfa aldılar seni?"

"Haa ondan bağsediyosun şey tabi bu meteor yakışıklı olduğu kadarda zeki..."

"Bi okadarda mütevazi.Hadi yürü sınıfa ilk ders matematik ve senin yüzünden en sevdiğim derse geç kalamam" (evet gençler en sevdiği ders bu)

"Oooo kızımız zeki görl"

"Sen yürüyecekmisin ben mi seni yürüteyim"

"Tamam güneş sen büyüksün" bu erkeklerin topusalak valla.

Kapının önüne geldiğimizde.Öne geçtim ve kapıyı tıkladım gel sesini beklemeden içeri daldım ve sırama geçtim.evet gençler tek oturuyorum ezgi nerde derseniz o eşit ağarlıkçı bağzı derslerimiz aynı bağzıları ise farklı.Neyse batıkan ayakta kendini tanıtıyor off gitti dersin yarısı.hocanın

"Otur çocuğum" dediğini duydum batıkanda

"Nereye hocam" diye sordu.NE OLUR BENİM YANIMAOTURMASIN NE OLUR

"Güneşin yanına geç" offf ya neyse bende defterimi çıkarıyım bağri.Defterleri masanın üstüne koydum osırada batıkan da yanıma oturdu.

"Tekrardan selam"

"Selam" dedim ve hocayı dinlemeye başladım.Böyle böyle 4 ders geçti.Tenefüslerde batıkana okulu anlatıyordum gruplaşmaları popilerleri ezikleri ve benim gibi olanları.Öğle arasına bir ders var ve ben sıraya kafamı vurmuş uyukluyorum.İneğiz olum derslerde uyuklayamayız ya.Neyse  1 ders te öyle böyle geçti.

"Hadi batıkan kalk ders bitti" bir yandanda dürtüklüyom çaktırmayın.

"Yeah anne 5 dakka daha."

"Ne annesi mal okuldayız hadi kalk" kafasına geçirdim bitane.Kafasına geçirince kalktı. yoksa birazdan meme isterdi allah bilir.

"Ne vuruyon kızım kalktım işte." 

"tamam boş boş konuşmada eceyi almaya gidelim sınıfına hangi sınıftaydı ece?"

"9-C demi neymiş"

"Tamam hadi yürü" kapıyı açıp çıktık tam gidiyoduk ki çok tizz bir ses duydum.

"BAAAĞTIIIIIIIĞIIII"

KARMA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin