Komiser çocukları sorgu odasına aldı ve içeri girdi. Sorular yağmur gibi yağmaya başladı.
"Çocuklar, ne biliyorsanız anlatın. Yoksa suç sizin üstünüze kalacak" dedi. Hasan söz alarak konuşmaya başladı:
"Komiserim, biz sadece telefonumu almaya gitmiştik. Okulun kapıları kapalıydı ve kapılar kendiliğinden açılmaya başladı" dedi ve baştan sonuna kadar olanları anlattı.
Komiserin dikkatini çeken bir şey oldu: Nursel okulda bulunuyormuş ve telefonu getiren oymuş. Komiser hemen talimat verdi ve Nursel'i aramaya başladı. Nurşel 1 saat içinde merkeze getirildi ve sorguya alındı.
Komiser kötü polis oyununu oynamaya karar verdi ve kıza sert davrandı. Karşısındakinin neler yaptığını bildiğini ima etti. Nursel sonunda dayanamadı ve anlatmaya başladı:
"6 Mayıs 1997, yani 1 hafta önce sevgilime bir kız sarıldı ve ben çok kıskanç olduğum için hemen koştum yanına. 'Nolur Rüzgar' dedim, 'Ceren arkadaşım, kankam oluyor. Merak etme' dedi. Sinirim hala geçmemişti ve bağırmaya başladım. Ağzımı kapattı ve tuvalete gittik. İlk önce sinirimi almaya çalıştı, öpmeye başladı falan ama hala sakinleşmedim. Onu öldürmek istiyordum ve kafasını aynaya patlattım. Aynalar kırıldı, Rüzgar'ın başı kanıyordu. Galiba cinnet geçirdim, o ayna parçalarını boğazına sapladım" dedi.
Komiser hemen yardımcısını çağırdı ve hemen tutuklanması için gerekeni yapmasını emretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDA BİR GECE
Mystery / Thrillersene 1997 okulda bir çocuğun kayboluşu ve yaşanan korku dolu anlar