Camdan Beyaz Kanatlı Bir melek indi. Cerene Bakarak ''Seni almaya geldim yakında beraber gideceğiz'' Dedi Ceren gözlerine inanamadı! Büyücü kadının dedikleri çıkmaya başlamış gibiydi.
''Bu bir rüya olmalı'' diyerek sayıklamaya başladı. Emre'de artık bu olaylar gerçek olamaz diye söylendi. Gözleri ile gördükleri hayal, yada saçmalık olamazdı. Bu gerçekleşen bir olay gibi görünüyordu yaşadıkları tamamen gerçek olduğuna kanaat getirmiş olucak ki! Cereni daha fazla koruması gerekiyordu. Gelen melek gerçekten onu alabilirdi buna izin veremezdi.
Geçen olayları tekrar, tekrar gözden geçirdi. Ya rüzgar gerçekten bizi izliyorsa ya gerçekten de Cereni yanına almak istiyorsa bunu nasıl engelleyebilirdi.
Ceren Emre'ye bakarak gülümsedi. ''Artık bana inanıyorsun değil mi?'' diye sordu.
Emre, kafası ile onayladı. Aklında tek bir soru vardı! acaba okulda bir şeyler mı oluyordu...
Bunun öğrenmenin tek yolu vardı okula geri dönmekte. Gidip cerenle konuşmalı idi acaba Ceren okulu görmek istiyor mu? Bunun öğrenmenin tek yolu vardı gidip sormaktı.
Biraz ortalığı toparladıktan ve bu yaşadıklarını atlattıktan sonra hemen konuya girdi.
''Okulu ziyaret edelim mi?'' diye sordu. Ceren'in yüzü ekşidi o çok korktuğu o yaşadıkları aklına geldi ama bir yandan da okulu içten içe özlem yaşıyordu. Emre'ye sarıldı '' beni asla bırakma olur mu?'' diye sordu Emre'de sıkı sıkı sarılıp '' asla bırakmam sen benim canımsın'' diye yanıtladı. birbirlerini çok seviyorlar asla ve asla bırakmak istemiyorlardı. Biraz oturup sohbet ettiler eskilerden konuştular çok şey yaşadıklarını her şey inanılmaz akıl almaz şekilde ilerlediğini kendilerinin lanetlendiğini düşünüyorlardı.
Ev telefonu çaldı. Ceren yerinden kalkıp telefona doğru ilerledi telefonu açtı '' Alo kimsiniz? '' diyerek karşı taraftan gelecek yanıtı bekledi, bekledi. Karşı taraftan yanıt alamayınca kapattı. Emre sordu. '' kimdi o '' Ceren anlamadığı belirten bir yüz ifadesi bıraktı. Televizyon seyretmeye başladılar.Televizyonda ''Aşka memnun'' dizisi vardı. Konusu bir meleğin insana aşık olması idi.Ceren biraz ürktü. Böyle bir şey söz konusu olabilir mi ? Gelen melek acaba Rüzgar olabilir miydi biraz saçmaladığı düşündü ''Acaba!?' diye ikiletti elini yüzünü yıkamak için banyo ya yöneldi aynaya baktığında aynada yazılar yazılmaya başladı.
''Okula gel bekliyorum! '' yazıyordu.
Hemen Emre'nin yanına koştu ''O beni Çağırıyor '' dedi. Hemen hazırlanmaya başladılar. Birden ev telefonu gene çalmaya başladı. Bu sefer Emre açtı telefonu ''Alo Kimsiniz?'' diye sordu yanıt alamayınca sinirlendi ''Cevap vermezseniz çok kötü olur!! '' diye bağırdı. telefonun karşısından gelen sesi duyunca duyduklarına inanamadı. Arayanın ses çok tanıdık geliyordu. Sesi ve söylediği cümleleri duyunca oracıkta bayılıp kaldı..
NE DUYDU SÖYLENEN KELİMELER NEYDİ ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDA BİR GECE
Mystery / Thrillersene 1997 okulda bir çocuğun kayboluşu ve yaşanan korku dolu anlar