~ Aşk ~

7K 379 274
                                    

*Bu bölümde babasının neden homofobik olduğunu öğrenmiş olacaksınız*

Yorum ve oy verin beya

~iyi okumalar~ 🤍🤍

"Baba"

"Yoongi oğlum b-beni affet lütfen"

"Ne"

"Biliyorum psikopat mışım gibi davrandım bunca zaman, senin aklını karıştırmaya çalıştım, sadece senin iyiliğin içindi bunlar, kardeşimin başına gelenler seninde başına gelsin istemedim. Ben kötü biri değilim oğlum dur sana neden bu kadar homofobik bir adam olduğumu anlatayım otur şuraya dinle beni"

Yoongi sıkıntıyla derin bir nefes alıp yandaki sandalyeye atmıştı kendini, babasının neler saçmalayacağını dinlemek istemiyordu, buradan çıkıp onu bekleyen minik bebeğinin yanına gitmek istiyordu, ama yinede onu üzmemek adına kalmak istedi.

"Bak oğlum bundan bir 20 yıl önce kardeşim birini sevdiğini söyledi, hiç kimseye söylememişti sadece bana söylemişti, çok sevdiğini ailemin izin vermeyeceğini söylemişti, bende ailem, sen çok seviyorsan birşey demezler dedim, ama o tedirginlik içinde sevgilim kız olsaydı bir ihtimal izin verirlerdi, ama o erkek abi demişti, tabi ben orda deliye döndüm, nasıl böyle birşey olur diye.

"Kardeşim çok sevdiğini falan zırvalayıp durdu, bende kardeşimi çok sevdiğim için bir şey diyemedim ona, aramız bozulsun istemedim bu yüzden kabul ettim keşke etmeseydim.

"1 kaç hafta sonra tatile gitmek istediğini söyledi, ben yine bir şey diyemedim, bunlar hazırlıklarını yapıp arabaya binip yola çıktı, tabi 1 kaç saat sonra ölü bedenini o arabadan çıkardık, önlerine bir araba çıktığı için direksiyon hakimini kaybedip kaza yapmışlardı, kardeşim oracıkta vefat ederken yanındaki sürtüğe bir şey olmamıştı, hepsi onun yüzünden oldu, ondan nefret ediyorum onun ölmesi lazımdı, benim kardeşimin değil, zaten ölümünden sonra bu şehri terk edip kaçtı "

"N-neden kaçtı baba" yoongi'nin sorusuyla babası sinirle cevap verecekken ondan önce annesi cevap vermişti.

"Neden biliyor musun? baban olacak adam çocuğu öldürmeye kalkıştı, çocuk zaten kazadan sonra sevgilisinin de öldüğünü öğrenince psikolojisi yerle bir oldu, ne konuşabiliyor ne de başka bir şey yapabiliyor, buna rağmen baban onu öldürmeye kalktı, annesi ise korkudan oğlunu alıp bu şehirden gittiler, öğrendiğime göre şuan psikolojik destek görüyormuş, bu olanların hepsi babanın yüzünden oldu, ama o bunu inkar edip sevgilisini suçlayıp durdu, kazanın sebebi babandan başkası değil oğlum, tatil sırasında kardeşini arayıp bir ton laf söylerse, kardeşinin de dikkati dağıldığı için, önüne çıkan arabayı görmemesiyle kaza gerçekleşmiş oldu daha fazla konuşmayacağım zaten.

"Kes sesini!!! Yalan söyleme benim yüzümden olmadı onun yüzünden oldu"

Yoongi duyduklarına daha fazla dayanamayarak yüksek sesle bağırmıştı, babası ise karısı ile ettiği kavgaya son verip oğluna bakmıştı.

"Yeter! Yeter! Susun! Daha fazla dayanamayacağım, bak bana adam sakın ama sakın bir daha ne beni arıyorsun nede adımı anıyorsun ben senin artık oğlun falan değilim bitti artık" yoongi arkasını dönüp gidecekken babası onu durdurmuştu.

𝐇𝐞 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐢𝐜//𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin