~ Arka Bahçe ~

8.3K 499 753
                                    

Taehyung
Arka bahçeye gel bekliyorum seni

Jungkook
Nasıl geleyim dersteyim

Taheyung
İşim var de çık hadi çabuk ol

Jungkook
Tamam çıkıyorum

Jungkook çevrimdışı

Taehyung çevrimdışı

********
Hocadan tuvalet iznini aldıktan sonra, adımlarımı arka bahçeye doğru çevirdim, taheyung'un neden beni arka bahçeye çağırdığını bilmiyorum, 1 hafta önce söylediklerimden sonra ne bana mesaj atmıştı, nede yüzünü çevirip bana bakmıştı, şimdi ise beni arka bahçeye çağırıyordu demek ki canı beni dövmek istedi, ona birşey demiyecektim ama karşılıkta verecektim, belki dayak yiyen ben değilde o olurdu.

Arka bahçeye adımı atacağım sıra taheyung'un beni çekip duvara yaslamasıyla neye uğradığımı şaşırdım.

"Ne yaptığı- " sözümü bitirmeme izin vermeden dudaklarıma yapıştığında gözlerim fal taşı gibi açılmıştı, şuan gerçekliğimi kaybetmiş gibiydim, kalbim öyle hızlı atıyordu ki her an durabilirdi.

"Karşılık ver" taehyung'un soluk sesi ile kendime gelmiş ve ona karşılık vermiştin alt dudağını kavradığım da o da benim üst dudağımı kavramıştı, dilimi ağzına gönderdiğimde isteyerek kabul etmişti şuan dilerimiz birbirleriyle adeta dans ediyorlardı ve bu çok güzel bir histi.

Acaba ben rüyadamıydım çünkü böyle birşeyin olması pek mümkün değildi, taheyung dudaklarımı ısırdığında inlemiştim demek ki bu bir rüya değilmiş çıldıracağım.

Nefes nefese ayrıldıktan sonra başını başıma yaslamış nefesini düzene sokmaya çalışıyordu.

"Çok güzelsin" öyle güzel söylemişti ki kalp krizinden ölecek gibi olmuştum.

"Bu olanlar gerçekmiydi" alnıma bir öpücük kondurup beni onaylamıştı,
Evet gerçekmiş hayatımda hiç bu kadar mutlu olduğunu hisettmemiştim.

"Benden nefret ettiğini sanıyordum" dudaklarıma bir öpücük daha kondurup bakışlarını gözlerime çevirmişti.

"Senden nefret etmiyorum ilk öpücüğümüzden sonra bende birşeyler oldu o öpücüğü unutmaz oldum sürekli seni hayal eder oldum bir türlü çıkmadın aklımdan" söylediklerinden sonra ikinci bir şok yaşamıştım, oda benim gibi olmuştu bende onu aklımdan bir türlü çıkaramamıştım ama 1 hafta önce bana neden öyle yazmıştı ki.

"Peki son konuşmamızda neden öyle davrandın ve engelledin beni " ellerimi tutup konuştuğunda bütün dikkatimi ona vermiştim

"Bana seni seviyorum dediğinde evde çıldırdım en son kapıyı kıracaktım zor tuttum kendimi normalde beni sevenler ya tipim ya param yada sex için benimle oluyorlardı, ama senin onlar gibi olmayacağını biliyorum senin beni gerçekten sevdiğini hissediyorum ve ben bu yüzden seni sevdim "

En son seni sevdiğimi anladığımda kafamı duvarlara vuruyordum şaka gibi.

"Benim de senden yana farkım yok kafamı duvarlara vuruyordum nasıl seni severim diye ama iyi yada kötü biri olsan bile iyi ki sevmişim seni "

Taehyung ilk söylediklerime sırıttığın da gülmeden edemedim, hayatım boktan bir yere gidiyor diye düşünürken bir anda o kadar güzelleşti ki gerçekten de benim hayatım mı diye düşünmeden edemedim.

"Yoongi biliyor mu ? " Yüzü asıldığında bilmediğini anlamıştım homofobik bir arkadaşına gidipte bir erkeği sevdiğini söyleyemezsin ya.

"Bilmiyor ve ben bu yüzden senden uzak durmaya çalıştım, son konuşmamızda o yüzden öyle davrandım yoongi öğrenirse ne olacağını bilmiyorum, inan bilmekte istemiyorum ama ondan saklayacağımı da sanmıyorum o benim bu hayattaki tek yakın arkadaşım o benim için kardeşten bile öte "

𝐇𝐞 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐢𝐜//𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin