~ Oyun ~

4.9K 261 680
                                    

Sizler için yeni bölüm yazıp attım umarım beğenirsiniz 🥰
~iyi okumalar~

******
"jimin yapma güzelim gel buraya ne olurrr " yoongi'nin haykırışıyla jimin arkasına bile bakmamıştı, artık sevdiği adama güvenemiyordu, her şeyi yerle bir etmişti.

"Bitti yoongi anlıyor musun beni ? bitti!! sona geldik bak ne haldeyim mutlu musun ? " jimin gözlerinde ki yaşları silip uçuruma bir adım daha yaklaşmıştı.

"Jimin yalvarırım yapma dinle önce beni düşündüğün gibi bir şey olmadı lütfen vazgeç " yoongi yaklaşmak isteyince jimin onu durdurmuştu.

"Yaklaşma sakın!! İnanmıyorum sana artık nefesini boşuna tüketmee" yoongi olduğu yerde yere çökerken jimin bir adım daha yaklaşmıştı, atacağı son adımla yüksek uçurumdan aşağıya düşecekti.

"Seni çok sevdim yoongi bunca zaman bana acı çektirmekten başka bir şey yapmadın, ama yinede sevdim seni aşk böyle bir şey işte gelip ağzına sıçsan bile bir şey yapamıyorsun, ama teşekkür ederim yine de sana, son günlerde çok mutlu olmuştum, yalandan sevmiş olman bile çok mutlu etmişti beni, ama şuan bu yükü daha fazla kaldıramayacağım yoongi kendini suçlu hissetme lütfen, benim hatam seni sevmemeliydim kendine iyi bak olur mu seni seviyorum min yoongi" jimin'nin son adımı atmasıyla uçurumdan aşağıya düşmesi bir olmuştu.

"JİMİNNNNNNNN HAYIIIIIRRRRRRR"

O ölmüştü park jimin ölmüştü,

******

"Jimin, jimin, jiminnnnn hayırrrr"
Yoongi gözlerini açtığında gördüğü bedenle göz yaşlarının akmasına izin vermişti.

"Burdayım ben yoongi sakinleş lütfen" bu jimin'di ölmemişti, yaşıyordu, yoongi kolundaki serumu bir çırpıda atıp jimine sarıldığında jimin de minik kollarıyla yoongiye sarılmıştı.

"Neyin var yoongi neden ağlıyorsun"
Jimin'in sorduğu soruyla yoongi tekrardan hatırlamıştı o iğrenç olayı.

"S-sen uçurumdan a-atlıyordun ö-ölüyordun jimin, lütfen yapma böyle bir şey yemin ederim dayanamam" yoongi'nin ağlayışı hızlanınca Jimin dudaklarını büzüp ağlayan bedene tekrar sarılmıştı.

"Saçmalama yoongi böyle bir şey yapmam sadece dün o mesajı gördükten sonra yıkıldım, ne yapacağımı bilemedim o yüzden apar topar evden çıktım, ormandan çıkıp uçuruma gidip nefes almaya çalıştım, sonra işte sen önümde birden yığılınca çok korktum hemen hastaneye yatırdık seni " yoongi duyduklarından sonra pişman olmuştu keşke jimin ona sorduğu zaman anlatsaydı her şeyi.

"Bana ne oldu ki"

"Zehirli bir hayvan sokmuş seni dalgınlıktan fark etmemişsin galiba" Nancy mesaj attığında yoongi ayağında bir şey hissetmişti, ama çok sinirli olduğu için hiç bakmayarak yoluna devam etmişti, galiba o zaman sokmuş olmalıydı.

"Sinirli olduğum için fark etmedim ben onu " jimin acı şekilde gülümsemişti, bu olanların yaşanmasını istemezdi. Birazcık bile olsa mutlu olamıyordu.

"Jimin kelebeğim yanlış anlama lütfen beni, Nancy ile aramda hiç bir şey yok, sadece kafamı karıştıran bir şey vardı onu öğrenmeye çalışıyordum, birde sırımı öğrendiği için onunla oyun oynamaya çalışıyordum " jimin yoongi'ye anlamayan bakışlar attığın da yoongi de anlamış olacak ki daha açıklayıcı bir şekilde anlatmıştı.

"Nancy benim annemin üvey olduğu öğrendi işte, tehtid falan etmeye başladı sikimde bile olmadı biliyor musun ? sonra ona oyun oynayacaktım, hem seni dövdürtüğü için hemde seni üzdüğü için,
biz biraz mesajlaştık ama garip şekilde davranıyordu, imalı imalı konuşup duruyordu vede seni bitireceğini söylüyordu, çok sinirlendim okula geri döndüğümde bu yaptıklarını ona ödetecektim, en son bir mesaj atmıştı seni rezil edeceği ile ilgili bende tehtid ettiğimde sinirlendi, bir bok yapamayacağımı söyledi bende geri döndüğümde aynı şeyleri söyleyebilecek misin? dedim ve ardından akşam ifşa sayfasına senin ifşan yayınlandı ve bunu yayanın Nancy olduğunu düşünüyorum yani ifşa sayfasının sahibi Nancy olmalı"

𝐇𝐞 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐢𝐜//𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin