~ Lovely~

4.5K 268 262
                                    

Uykusuzluktan öleceğim ama atmadan da gitmeyeceğim umarım bölümü beğenirsiniz beklentinizi karşılar umarım :(((

~ iyi okumalar~

****
"Evet hepinizi neden burada topladığımı merak ediyorsunuzdur, biraz sonra neden topladığımı açıklayacağım, sabırla bekleyin...

Öncellikle Instagram'da seoul ifşa diye bir sayfa var ve çoğunuz bu sayfayı takip ediyor, tanıyor ve biliyorsunuz, ama baktım iş çığrından çıkıyor bir el atayım dedim, insanların özel hayatına çok bulaştığı için bende onun özel hayatına bulaşmak istiyorum bu yüzden burada hep beraber ifşa sayfasının sahibini ve onun o özel hayatını konuşacağız."

Bütün okul pür dikkat yoongi'yi izlerken yoongi'nin gözleri minik civcivini üzen adminden başkasında değildi, onunla göz göze gelince içindeki o korkuyu hissettiğinde sırıtmadan edemedi.

"Şimdi benim öğrendiğim o admin öne çıksın bakayım, 'yok zaten kimse bilmiyor kendimi boşu boşuna yakmayacağım' demesin çünkü ben her boku biliyorum, daha kötü olmadan çıksın bence, ona 3 saniye veriyorum süren biterse yanarsın" yoongi gözlerini nancy'den ayırmazken uzakta onu izleyen jimin ve arkadaşlarını bile fark etmemişti.

"Başlıyorum Üç...... İki...... Bi- " "Durrr!"
Bütün okulun tanıdığı bildiği kişi çıkınca herkes şok içinde ona bakıyordu, o kişinin böyle bir şey yapacağını kimsenin aklının ucundan bile geçmezdi. En çok yakın arkadaşı wendy bile şaşırmıştı, ona bir şey söylememişti, eski sevgilisiyle bile ayrılmasına sebep olan kişi arkadaşı olacağını tahmin bile edemezdi, bu nedenle çok üzülüp kırılmıştı.

"Owwww Nancy hanım demek ki ifşa sayfasının sahibi sizsiniz nasılsınız iyi misiniz , nasıl gidiyor hayat, bir kaç ifşa daha yakalayabildin mi ? bulamadıysan sana seve seve yardım ederim" yoong'nin alaylı konuşmasından sonra Nancy 'nin yüzü asılmıştı birazcık daha üstüne gitse her an ağlayabilirdi.

"B-ben-"

"Hiç konuşupta nefesini yorma! ufak bir konuşma yapıp gideceğim, şimdi herkesin özelini ifşalayan kızın özelini ifşalama mı ister misiniz? " Yoongi'nin sorduğu soruyla okulda büyük bir gürültü kopmuştu, herkes ıslık çalıp evet diye bağırıyordu, onlar için rezillik içeren bir şey olsun yeterdi.

"Bu gördüğünüz rezil kız, sırf daha yüksek not alıp ailesini gururlandırmak için erkek hocalara seks teklifi yapıyor ve bir kaç kişi haricinde diğer hocalar seve seve kabul ediyorlar, yani diyeceğim şu ki arkadaşınıza not yardımı yapmak için randevu almanız yeterli olacaktır" deyip terk etmişti orayı, bütün okul ise Nancy'e iğrenç bir insanmış gibi bakıyorlardı arada dalga geçen çok kişide vardı, bırak biraz da o düşünsün derdini, insanların özel hayatlarını mavhetmek neymiş görsün.

Kaybedenler kulübü

*Tae yoongi kişisini ekledi*

Tae
Aslanım benim ya ne güzel konuştun sen öyle

Hobi
Vallah ne yalan söyleyeyim ben bile etkilendim

İt-jin
Jimin sağolsun AMK yoksa bu hıyar adamlığın ne olduğunu nerden bilsin

Chimchim
Hyung çok şakacısın ya ☺️☺️
(Yoongi'de gurupta öyle söyleme lütfen)

Namu
Jimin üzülmesin diye görmemiş gibi yapıyorum

Koo
Seokjin doğru söylüyor sen olmasan jimin adamlığın A'sını bile ne demek olduğunu bilemeyecekti

𝐇𝐞 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐨𝐦𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐢𝐜//𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin