Hello let's continue
Pada hari yang biasa,Ali dan Irfan sedang membina sebuah pedang dengan bantuan Tanjiro.Tujuannya untuk membolehkam Lagenda memperkuatkan lagi teknik pernafasan mereka berdua dan itu tertakluk juga kepada Lagenda untuk membina gerakan baharu.
Iman dengan Hani???Di mall untuk membeli barangan bayi ditemani oleh Naruto dan Sasuke(nak elak dari gangguan Alicia)
*Oh ye,Rudy sempat bertaubat namun dia telah meninggal di tali gantung,tragis bukan*
Mereka berdua disahkan mengandung 3 minggu,di hospital kerana kerap muntah dan cepat letih,Ali dan Iman pun pergi ke hospital nak buat check takut takut sakit tapi gembira sebab dapat anak kan.
Di Mall
Iman;Dah la tu kak,dah tak cukup bonet kereta nanti,kang tak pasal pasal suruh Ali dengan Irfan mari bawak barang yang lebih..
Hani:Hehehehe ok ok.
Selepas memuatkan barangan,
Naruto:Jadi dah siap dah,boleh balik
*Macam mana???Terbang bossku😂*
Situasi Alicia
Alicia:Jadi inilah tempat yang disegel tu,
Dia pun bukak segel tu dan hampir hampir kena serang.
Muzan:Ohh anakku,maafkan ayah
Alicia:Takpe ayah(besarnya kekuatan ayah aku)
Muzan:Katakan,apa hajatmu,mahu menjadi isteri Michael Jackson???
————————————————————
Author:Ahhh mampus,lari dulu
Kaneki:Ehhh ape kes tu??
Touka:Katanya Reader nak bagi gas ketawa.Ha kau datang sini kejap,
??? Pun datang ke Touka
Touka:Nama??
???:Faramis.
Touka:Apahal
Faramis;Saya takde skin lagi
Touka:Takpe nanti aku serang syarikat Moonton
Dah untuk sesi iklan
————————————————————Alicia:Saya mahukan kekuatan
Muzan;Ohhh begitu,maka minumlah darahku ini
Alicia pun meminumnya
Maka dia pun mendapat kekuatan yang hampir setara dengan Ali dan Irfan
Alicia:Hahahaha aku akan balas dendam ke atas kau Iman.
Di situasi Ali
Naruto:Sasuke,apa kau bisa merasakannya??
Sasuke:Ya aku merasakan
Naruto dan Sasuke:Dia datang
Irfan:Jom try bentuk tu dengan pedang ni(Tunjuk pedangnya)
Ali:Ok
Namun ada satu serangan yang tiba tiba datang ke arah mereka namun Hani dan Iman tidak sempat diselamatkan dan pengsan
Irfan dan Ali:IMANNN AKAKKK.Kauuu lagi
Alicia:Ceh lemah(memperoleh kekuatan baru bersama ayahnya)
???:Hahaha bagus anakku.
Tanjiro:Mikael Jackson(Muzan maksudnya)😂
Irfan:Ali kita lawan Alicia,Tanjiro lawan Copypaste Michael Jackson.😂
Ali dengan marahnya berkata
Ali:Irfan jom bergabung
Irfan:Baiklah
Ali dan Irfan bergabung dan Lagenda muncul.Namun lebih hebat lagi.
Lagenda:Jadi aku dipanggil lagi.Hoho lawan yang menarik.(memegang pedang yang diberikan Tanjiro.
Alicia:*sejak bila dia boleh cakap*
Lagenda;Dah lama,cuma aku taknak bercakap dengan kau,sombong.
Alicia:Ceh berlagak
Lagenda:Mari kita lihat siapa yang berlagak.Dan disebabkan Lens Iris Di upgrade so Power Knockback aku yang asalnya boleh menyerap 5x kali ganda ke 15x kali ganda lebih kuat.Aku akan guna pedang itu.
Lagenda mengangkat tangan kiri dan muncul sebuah portal kegelapan dan munculnya sebuah pedang dan memegangnya.
Alicia:Dua pedang tak mampu membunuh aku lah
Lagenda:Mari kita lihat saja.LET ME SHOW YOU THE ART KILLING.
Dan pedang itu berubah dan bermulalah pertarungan maut mereka.
Sementara itu
Zenitsu:Oyakata sama,Kod merah Muzan disini,diulangi,Muzan disini.Mohon kirimkan semua Hashira ke sini.
Master:Baiklah Anakku.
Di MATA,
General:Kod Merah,diulangi Kod Merah.
Semua Ejen:Kenapa General???
General:Nampaknya Ayah Alicia dah terlepas.Bersiap semuanya untuk menunggu kedatangan Hashira
Semua Ejen:Baik
Di Situasi Ali
Semasa pertarungan itu,Lagenda menteleportkan Semua yang ada disitu.Hani dengan Iman tak kerana mereka pengsan,Naruto sibuk mencari ubat sedar kembali.
Lagenda:Kita bertarung dekat sinilah baru menarik
Ya mereka teleport ke dalam satu medan tenaga yang kuat.Hashira datang tepat waktu bersama dengan Kanao.Tanpa basa basi,mereka terus ke Muzan dan mensupport Tanjiro,Zenitsu,Inosuke dan Nezuko.
Bersambung di partz 18 Pertarungan Maut.
Spoilernya
Lagenda membagi diri menjadi 4.Duanya mempunyai kemampuan pernafasan,satunya jutsu yang diajarkan Naruto dan Sasuke dan satu lagi mempunyai kekuatan murni Lagenda dan kekuatan pedang Child of The Fall(Skin epic Ali paling susah nak dapat)
Faramis:1 vote untuk satu tong minyak,untuk bakar Moonton.
Ali:Wau
YOU ARE READING
Penjaga Baruku (Ea Fanfiction)
Teen FictionOkey Author baru saja tulis cerita ni so ni la dia watak watak dalam cerita ni Ali(Of Course la Watak Utama) -Handsome sekarang -Baik -Pandai (Author noob je) -Sepupu Iman(Alah nanti kau khawin dengan dia jugak) -Still Ejen MATA -Dia hebat Tanpa Ir...